[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja zo gevoel had ik al idd. Die Wolf gear ziet er wel intressant uit. Medium armor en focus op Combat en Sign. Wat ik nu het meest gebruik.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kan je pas veel later pakken in de game. Volgens mij op 70% ofzo van de story. Ik was al level 22-25 ofzo toen ik daar eindelijk aan kwam...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja lees het nu. Gear is level 14 maar je moet naar Kaer Morhen met de story wat nog lang niet gebeurd. Beetje apart. Maar ja speel gewoon door tot level 20 met me Nilfgaurdian gear en Griffin zwaarden. Ga ik dan wel voor de Usrine gear.

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Griffin wordt echt mooi hoor. Zwart met goud :)

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Griffin is toch groen?

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had het over de zwaarden :+

Hybrid vindt dit leuk.
  7. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Terugkomende op deze vraag gezien ME mij had getagged.

Ja ik vind het zeer handig op Death March. Tegen creatures gebruikte ik het weinig. Maar op Death March vs human enemies is het best een must vooral als ze met 1 hit je hele hp weg kunnen eten. En de enige manier voor health potions en food is. Gebruikte het vaak om me zelf weer naar full health te krijgen zodat ik niet weer een potion moest drinken.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Belangrijkste verschil met normal is denk ik wel dat je geen potions krijgt door te rusten, dus dan is het zeker een stuk handiger om te hebben.

9. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Potions hervullen toch zeker wel met rusten, zolang je maar iets met alcohol in je inventory hebt... Toch? o_O

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Op normal is het misschien idd minder nodig. Vind hem ook een beetje saai om te gebruiken als het niet nodig. Ik moet die Aard slam eens proberen lijkt me ook wel handig voor crowd control.

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Weet het verschil niet meer 100% zeker, maar er was wel degelijk een verschil in het healen of met de potions. Te lang niet gespeeld

En aard is erg nuttig tegen humans ja. Eigenlijk voelde het een beetje als cheaten aan, want je kon zo iedereen gelijk finishen.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel een hekel aan die laadtijden als je dood bent gegaan hoor. Zeker als het komt omdat je 2 meter naar beneden viel..

13. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja met rusten krijg je wel je potions terug. Maar op lagere difficulty krijg je, je health ook terug met rusten. Op Death March kan je alleen healen met potions en eten. (food gaat overigens terugend traag late in game). En aangezien je in sommgie fights zo door je potions heen bent is de shield best handig.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Met Broken Bones krijg je ook niet health terug door te meditaten.

Juunanagou vindt dit leuk.
  15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Inderdaad schandalig lang.
    En aan die clunky controls kan ik ook na 50 uur spelen niet aan wennen.

Voor de rest een heerlijke game.
    Gister mn griffin armor van enhanced naar mastercrafted geupgrade:)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk alleen dat die laadtijden als je dood bent gegaan wel een beetje nep zijn. Om je extra te straffen. Andere laadtijden zijn een stuk sneller.
    Niet echt een probleem. Maar als je dood gaat door iets vreemds zoals een val van 2 meter dan is het wel irritant. Controls zijn idd een beetje clunky soms. Zit veel vast achter dingen of als ik iets moet looten moet ik 10x precies draaien of staan voordat het een beeld komt. Maar overall vermaak ik me er prima mee.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Nee hoor, anders zou dat op PC ook moeten zijn, die paarrijden. Heb nu superior Feline armor, moet nu eerst nog naar level 64 om mastercrafted te kunnen dragen :+

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar de tijd is bijna meer dan een minuut als je dood bent gegaan. En als ik de game gewoon opstart vanaf het menu is het 30 seconden ofzo.
    Zal dan hetzelfde moeten zijn of zelfs sneller. Ik gebruik ook geen interne HDD verder.

19. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    621
    Snap eigenlijk nooit zo goed waarom een game iets helemaal opnieuw lijkt te moeten inladen terwijl je het een paar seconde ervoor nog gewoon zat te spelen... o_O
    Waarom het op de console trager laad is denk ik het feit dat de console op het moment van spelen tegen zijn limiet aan zit, waardoor iets opnieuw inladen trager gaat dan wanneer je de game 'vers' opstart.

Vind de laad-tijden hier op de PC nog steeds acceptabel, maar merk wel degelijk dat ook mijn PC het een stuk zwaarder heeft wanneer ik met "Blood and Wine" bezig ben!
    Een boss-fight in een specifieke (binnen) locatie zou je toch verwachten dat binnen enkele tellen zou moeten kunnen herstarten...

20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    De laadtijden zijn idd niet het beste, maar baal altijd nog meer als ik zelf vergeten ben om te saven. Heb je net een eind afgelegd,.... gaat er iets mis door iets onbenulligs en kun je weer opnieuw. Dan stop ik er gelijk ook weer even mee.

Deel Deze Pagina