Hij blijft hier ook regelmatig hangen bij het gooien van een Pokeball. De ball en de Pokemon zijn na de herstart weg Onderweg in de auto (nee ik reed niet zelf ) nog een Exeggcute gevangen.
Net deze tip van iemand gekregen: als je Pokéball mist kun je er op klikken en dan schijn je die terug te krijgen. Is misschien handig voor mensen die een tekort dreigen te krijgen of al hebben
Nee is al eerder voorbij gekomen. Geprobeerd, maar zag toch echt pokeballs eraf gaan. Lees op reddit nu toevallig ook weer een post erover. Niks van waar Lees ook dat er sinds gisteren voor iedereen heel veel freezes en vastlopers zijn. Ik vraag mij af of dat komt door duitsland, engeland, spanje, portugal en italië. Lijkt mij haast niet, maar wie weet..
Bij mij blijven de voetstappen telkens hangen. Oh en: Hey All, It would seem that there is in fact a way to force an evolution of your Eevee. The Eevee Brothers from the original anime were named Rainer, Pyro, Sparky and they owned a Vaporeon, Flareon and Jolteon respectively. If you nickname your Eevee either Rainer, Pyro or Sparky, your Eevee will evolve into that desired Eeveelution! Sparky = Jolteon Rainer = Vaporeon Pyro = Flareon I have tried it on a few Eevees and so have friends, and we've seen a 100% success rate. Feel free to give it a try and post back here with results! Edit: It seems there is an overwhelming response of success so far! So I'm pretty damn convinced this is totally legit. Keep posting results! Edit 2: We now have some video proof thanks to /u/strongscience62 https://www.reddit.com/r/pokemongo/..._force_your_eevee_to_evolve_into_your/d5dm32i Edit 3: User /u/TheAztek commented with a link to a post they made yesterday about this method which did not receive much traction. Give them your upvotes or Internet high fives when you see them! Edit 4: Uh, was this post removed by the mods? Not sure what's going on? Edit 5: AND WE'RE BACK. Looks like it was just another automod issue. Everything is ok again Edit 6: /u/datapawwolf suggested something worth noting. With all of the server issues we constantly deal with, it is recommended to name your Eevee with your intended evolution name, then close and restart the app to confirm the name went through on the servers. Some users reporting it didn't work and we believe this may be the reason why. https://www.reddit.com/r/pokemongo/..._force_your_eevee_to_evolve_into_your/d5drh6q
Het proberen waard. Ik wil een Jolteon, aangezien bijna iedere gym een Pidgeot heeft. Inmiddels level 11 met 2 lucky eggs en genoeg candies voor 26 evoluties. Vandaag in Eindhoven even een rondje lopen. Typisch dat ik gyms waar ik iets mee kan vaak niet bereikbaar zijn voor mij op dat moment, terwijl momenteel alle 4 gyms om me heen blauw zijn met veel te sterke pokemon.
Nee, gewoon de Apk downloaden, installeren van 3e resources aanzetten (mits je op Android draait) en Bob's your uncle.
Servers zijn ook gelijk overbelast Ik hoop trouwens dat er snel wat gebeurd aan het tekort aan pokeballs voor sommigen. Pokemon springen er op level 13-14 al met enorme regelmaat uit. Ik zit echt constant zonder. Kan met mazzel een paar Pokemon vangen en that's it.
Wat een drama dit. Loop nu al uur buiten en die buggy kutgame crashed alleen maar of blijft maar laden... Kansloze shijt. Ik ga wel weer gewoon met mijn luie reet in mijn stoel witcher 3 spelen. Sent from my A0001 using Tapatalk