1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Leuke game! Rij vaak ff om voor een pokéstop nu :lol:
     
    WorkingTitle en Maddmonkey vinden dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Man man man, jullie zijn allemaal gek. :)
     
    AntraXxX, Kevf en Rickk vinden dit leuk.
  3. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik wilde op de meldknop drukken maar drukte perongeluk op 'leuk'. You lucky bastard!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Pokkejong, gotta like it all...
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net even in de zon bij de sloterplas gezeten. 9 pokemon gevangen waaronder een Scyther, Exceggcute, Coffin, Psyduck en een pidgeotto :D Vooral Scyther is dope. Was vroeger altijd mijn favo pokemon. Verslavend dit 8)
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  6. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar is dat ?


    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  7. osmgek

    osmgek Active Member

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    1
    En het is volgends mij gewoon random welke Pokémon je krijgt ?! Ben vandaag bij trein station en bij een strand geweest en in een park, kwam niet veel bijzonders tegen

    Verstuurd vanaf mijn SM-G901F met Tapatalk
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, welke pokemon is wel random. De plekken waar ze spawnen niet. Er zijn vaste plekken waar nieuwe pokémon spawnen, gebaseerd op de kaart van Ingress. Die kan je op een bepaalde manier ook op internet vinden.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Damn, in het bos zag ik ergens een Jynx maar no way dat ik door brandnetels ga zoeken. Daarnaast klapt de app er om de haverklap uit en heeft het een slechte verbinding.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Stabiliteit van de app / servers is wel om te janken zeg.
    Fiets net ff een rondje langs 3 punten heen, klapt de boel er na de eerste uit.
    Kan ik weer inloggen, staan de andere 2 punten op paars. Hoe dan.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik zal niet stoppen totdat ik mijn eerste shiney Pokemon heb gevonden. Nidoking kwam uit mijn allereerste pakje toentertijd.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ingress map heet dat
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Amsterdam Nieuw West. Zeg maar de Ghetto :+ Zonder grappen zit er best veel in de buurt. Vanuit mijn huis zie ik zo vier gyms en een shitload aan pokestops op het kaartje. Bye life!
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gebruik je 't? ;)

    Zolang de stappen bug er in zit, ga ik geen moeite doen om pokemon te zoeken. Heb nog 1 Eevee nodig en zag er net weer één op de radar, maar bleef (net als de rest) steeds op 3 stappen. Zo werkt het zoeken voor geen meter.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee. Pokemon spawns zie je alleen met de app. De map laat alleen portals zien die in Pokemon pokestops of gyms zijn.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    En gebruik je de app? ;)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Niet nu de voetstappen niet werken :p Anders kan je zien waar een 1 of 2 voetstap pokemon zich zou bevinden. Die zit namelijk 99% zeker op een plek met veel van die witte puntjes. Zie je ergens een hoge concentratie, dan gewoon daarheen lopen. Gebruikt alleen wel net zoveel batterij als pokemongo, dus ik hoop dat mijn powerbank snel binnen is :+ (gisteren besteld haha)

    Wachten totdat je geen witte bal meer linksboven ziet helpt heel veel. Eerst wachten totdat de pokestop geladen is en vervolgens die bal. Sinds ik daar op let, heb ik nog maar dat 1 op de 50 niet werkt door "try again later" aan te geven.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In principe zet je die Ingress-app alleen ff snel aan en uit, om te zien waar de hotspot ongeveer zit toch? Die laat je niet de hele tijd draaien?
     
  19. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Hoe leuk de game ook is, het is wel redelijk belachelijk dat ze de servers zo slecht op orde hebben. Toegegeven, dit succes hadden ze misschien niet kunnen voorzien, maar in meer dan een week tijd mag je toch de nodige verbeteringen verwachten en het lijkt alleen maar slechter te worden. Gisteren bij een restaurantje gaan zitten waar toevallig een Pokéstop naast lag. Niet op uitgekozen, maar een bijkomend voordeel zullen we maar zeggen. Ik probeer de Pokéstop in te laden, maar zonder resultaat. Applicatie opnieuw opgestart en ik kom er twee uur lang niet meer in.

    Vanochtend de hond uitlaten. Altijd een lang stuk lopen op zondagochtend, dus de route maar even expres langs enkele Pokéstops gepland. Al bij de eerste Pokéstop hetzelfde verhaal als de dag ervoor. Applicatie werkt niet meer en gedurende de gehele wandeltocht ging hij ook niet meer aan. En jawel, ik stap de voordeur nog niet in of alles werkt weer. Vreugde bleek van korte duur, want sinds een uur of drie vanmiddag heb ik geen enkele keer meer in kunnen loggen.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Gisteren lagen de servers er ook wereldwijd uit ;)
    Donderdag en vrijdag was het wel daadwerkelijk beter dan daarvoor. Geef het wat tijd. Hype zakt dan wat, mensen gaan het minder spelen, de servers worden waarschijnlijk opgeschroefd en dan zal het allemaal een stuk beter lopen. Gisteravond ging het namelijk vlekkeloos.
     

Deel Deze Pagina