Ik had gisteren in de buurt van m'n werk een Raichu en Pikachu zitten. Gooi een Lure uit en ben thank-fuck weer 30 Ratatatata's rijker. Vraag me af of bepaalde Pokemon tussen een bepaald tijdstip verschijnen? S'avonds ben ik nog niet echt op pad geweest ... durf niet voor het geval zo'n smerige stinkende pedofiel een lure gooit
Volgens mij wel. Blijkt dat er een eletrobuzz ofzo tussen 2015 en 2100 op dezelfdeplek spawnt hier. Ik ben mn charmanders nu ook van tijd aan het voorzien om te kijken om de hoeveel tijd ze spawnen
Ben blij met je 30 rattata's. Gisteren een incense ingezet en kreeg 2 pidgeys, 1 weedle en 1 rattata. In een half uur.
Wees blij, had met 2 incenses maar 1 pidgey :'). Mijn werk zit dan ook wel in het uithoek van het land, maar had er toch wat anders van verwacht.
Huh, hoe kan dat nou? Je krijgt standaard om de vijf minuten 1 pokémon als je incense gebruikt. Als je tussen de pokémons door steeds 200 meter loopt/rent om de minuut dacht ik. Je zou dus sowieso zes pokémons moeten krijgen per incense. Pokémon in de tram ging vanochtend trouwens verrassend goed 4 Pokestops en 3 pokémon binnen drie haltes in Den Haag.
https://pokevision.com 3x getest, 3x waarheid. Charmander op mn flat in die app, charmander in mn huis
Nice even proberen of het hier ook werkt. Edit: blijven de pokemons dus zichtbaar in de app zolang de timer loopt?
Laat mensen lekker cheaten... Kansloos en je verpest 3/4 de van de lol voor jezelf imo, maar er zijn altijd van die mensen die voldoening halen uit cheaten en dan de beste zijn...
Ik vind 't ook lame, maar.. Mensen bannen omdat zij gebruik maken van een publieke website? Daarnaast: hoe weten zij wie die website bezoekt? En hoe kunnen zij die link leggen naar hun app? Dat hoeft niet per se gelinkt te zijn aan een google/PTC account? In het spel zelf zal Niantic er niets van merken, want je loopt gewoon rond en naar plekken toe waar ze volgens die site zitten. Niets illegaals aan lijkt me.
Dat is een andere zaak ja, en die mogen ze ook meteen bannen. Het lijkt me niet dat ze hier iets aan kunnen doen. Alleen de site offline halen. Geen idee overigens hoe pokevision aan hun data komt, staat nergens genoemd. Kan toch niet dat ze alles full time scannen?
Zolang de voetstapjes niet werken volg ik die site hoor Pokevision is a Pokemon tracker/locator for the mobile game Pokemon Go. It uses the Niantic API to grab the location of all Pokemon near your (or your selected location) and display them on the map in real-time