[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  2. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Gravity Rush 2, 30 nov uit!

Dead Rising en Dead Rising 2 komen naar pc, PlayStation 4 en Xbox One. Dat heeft Capcom bevestigd.

Gisteren gingen er al geruchten dat de eerste Dead Rising naar PlayStation 4 zou komen, maar inmiddels heeft Capcom meer duidelijkheid gegeven. Naast de twee games komt ook Dead Rising 2: Off the Record naar de consoles. Dit is de versie van Dead Rising 2 waarin Frank West de hoofdrol speelt, het hoofdpersonage uit de eerste game.

Het is niet bekend of er nog wijzigingen of verbeteringen worden doorgevoerd, wanneer de games uitkomen en hoeveel ze gaan kosten. Capcom zegt binnenkort met meer nieuws te komen. Dead Rising 4 verschijnt eind dit jaar op Xbox One en pc.

Laatst bewerkt: 19 jul 2016
  3. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Had niet verwacht dat GR2 nog in 2016 zou uitkomen....maar die gaat er sowieso komen :9

4. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  5. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    30 november al??

Day 1.

Die game verdient meer aandacht van Sony.

6. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ik vond deel 1 echt gaar ben er nooit ingekomen op de PS4.

Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Gravity Rush (PS4) 4-5 maanden geleden eventjes gespeeld, maar het begin was me iets te simpel dus had weinig plezier met de gameplay, en ben toen weer verder gegaan met andere nieuwe games (Arkham Knight, MGS5). Ik wil Gravity Rush wel weer verder spelen want ik neem aan dat het na dat trage begin wel veel leuker zal worden, maar ik heb echt een shitload aan games die ik wil spelen. Gisteravond weer even een paar uurtjes MGS5 gedaan, en in die game verspil ik ook veel tijd met steeds bepaalde side-ops overnieuw te doen, ipv dat ik gewoon met de story-missions verder ga (ben pas bij hoofdstuk 14-15 ofzo, oftewel net in Afrika).

Ben afgelopen week ook met Yakuza 5 begonnen op de PS3, en ik kom ook steeds terug naar Rocket League en PES2016. En dan hebben we het nog niet eens over de games die ik wel heb aangeschaft maar nog niet/nauwelijks heb gespeeld, maar wel heel graag wil spelen...(!)

Setsuna lijkt me ook prima, maar ik denk dat ik wel even een paar maanden wacht tot ik die aanschaf. Wil nu echt eerst die backlog een beetje wegwerken, ook omdat ik bepaalde games dan straks van mijn HDD kan gooien, want dat blijft ook steeds een terugkerend probleem (wil niet echt een grotere HDD erin zetten omdat mijn PS4 ook de disc-eject error heeft soms, en is zonde als ik hem dan eerst uitbreid met een grotere HDD en vervolgens moet ik een nieuwe PS4 koen (en daarmee wacht ik dan liever even op die verbeterde release...))

Edit: ... en dan komt over 3 weken ook nog een compleet universum vrij om te exploren... (!) :eek::eek::eek:

9. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Rise Of The Tomb Raider Comes To PS4 on October 11, PS VR Support + New Modes

The headline addition is a new story chapter, 'Blood Ties' – which will be playable using PlayStation VR if you so choose. "When Lara's uncle contests ownership of the Manor, Lara must explore the estate to find proof that she is the rightful heir, or lose her birthright and father's secrets for good," the press release reads. An extra mode named 'Lara's Nightmare' will then see you defending the mansion from zombies.

There's more: you'll get all of the previously released DLC out of the box, as well a new co-op mode named Endurance. "Two players must team up to survive the harsh elements by day, as well as lethal threats from enemies by night. Fire takes fuel, food restores health, and every resource must be hunted, collected, or crafted. Battle to the top of the leaderboards, as others try to beat your longest survival run."

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook niet op de Vita. Gelijk weggetieft.

Servantes vindt dit leuk.
  11. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
  12. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Erg spijtig dat Kevin Conroy niet Bruce/Batman voice doet..

13. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909

Nasty

Tim en Mallakai vinden dit leuk.
  14. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Op de Vita speelt de game idd minder, vooral dankzij de motion controls (weet ook niet meer zeker of je die af kon zetten.

Maar de game had mij genoeg gecharmeerd om de PS4 versie te proberen, en ben toen ook pas echt de game gaan waarderen.

15. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  17. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Abzu zou ik sowieso op day 1 halen. Misschien Bound ook maar even meepikken (paar weken terug al beelden van gezien, en ziet er best leuk uit).

Als je 2 spellen uit PLAY koopt voor 23 aug krijg je trouwens een 20% coupon. Handig als je bijv Battlefield 1 wil pre-orderen in de US PS Store .

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Marvel Ultimate Alliance 2 krijgt mogelijk PS4-versie

Er blijkt - net als voor Dead Rising - ook een lijst met PlayStation 4-trofeeën te zijn voor Marvel Ultimate Alliance 2.

Op de website van Exophase is een lijst met trofeeën verschenen van Ultimate Alliance 2 voor de PlayStation 4. Exophase is een site die alle behaalde trofeeën ter wereld bijhoudt. De verschijning van een lijst met trofeeën voor Ultimate Alliance 2 zou er daarom op kunnen duiden dat er een remake voor de PlayStation 4 in aantocht is.

Het is nog niet bekend of dit ook daadwerkelijk het geval is. In het verleden bleken voorspellingen op grond van de komst van deze lijsten ook al juist te zijn. Gisteren gebeurde dit ook met Dead Rising. Vannacht kondigde Capcom aan dat Dead Rising en het vervolg naar PlayStation 4, Xbox One en pc komen.

Ultimate Alliance 2 kwam oorspronkelijk uit op PlayStation 3, Xbox 360, PlayStation 2, Wii, PlayStation Portable en Nintendo DS in 2009.

19. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Meh...zit daar iemand op te wachten?
    Vond er niet veel aan....

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Daz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina