als ik het zo zie die screens enzo is het net Bulletstorm haha van een en dezelfde ontwikkelaar maar zo licht qua omgeving van mij mogen ze er wel maps als Canals instoppen of een dlc pakket uitbrengen met de oude gears multiplayermaps heerlijke map btw
mag toch wel rustig zeggen dat ik heel erg uitkijk naar deze game prima dat lekkere donkere heerlijk oldscool Gears
Iemand anders via Wehkamp die Gears of War elite controller besteld en een bericht gehad dat die niet meer leverbaar is>?
8 min nieuwe gameplay. "Shit, they're gonna mess up my fucking tomatoes!" hahaha Intressante enemies ook die Deebees.
Wel tof om te zien hoe alles naar de klote gaat en cover ook gewoon kapot kan, ben toch wel een beetje hyped.
Die robots passen er dus echt niet bij! Verder oogt de game op zijn best als je gewoon rond loopt, tijdens gevechten oogt het ineens allemaal best wel verouderd, wat waarschijnlijk door de engine komt... Vijanden die keer op keer hetzelfde uit elkaar vallen en te snel verdwijnen, en de schade die aan objecten kunnen ontstaan is heel erg basic en beperkt. Al met al een beetje teleurstellende campaign-trailer deze...
Die robots die ik nu zie lijken regelrecht uit COD te zijn gekopieerd, zeer ongeïnspireerd en passen totaal niet in de overall sfeer... Hoe worden ze gedropt, via een Pokeballs??
Damn dit ziet er toch echt wel vet uit, als het dan nog eens oldschool speelt. Ik kan niet meer wachten!