De veranderde omgeving ... wat brengt dat voor iets nieuws? Kan je alleen even meemaken als je 30 euro neer tikt Waarom zo'n vreselijke stream starten als je toch niks nieuws laat zien? Op GamesCon zal dat ook niet anders zijn ben ik bang. Kwam op mij meer zo over dat ze zelf nog niet eens weten wat er in Rise of Iron moet komen te zitten. Krijg ook steeds meer het gevoel dat XBOX-One de pre-order nog niet heeft omdat de Gjallarhorn en Gjallarwing PS4-exclusive zijn. Heb zo'n donkerbruin vermoeden ... waarom wacht Microsoft/Activision dan zo lang met pre-order aanknallen? Een exclusive is prima ... voor 'n maand, niet een jaar.
De eentonige gameplay is veroorzaakt door gigantische nerfs. Nerfs die niet eens nodig waren. Er is maar 1 type wapen in het spel wat dodelijk is en dat zijn de Pulse-Rifles. Erg jammer .. want ik vond het wel eens leuk om een ander wapen te pakken i.p.v constant een Hawksaw, PDX of een andere random Pulse. "Ja maar ... een Last Word is nog goed!" ... prima, maar niks vergeleken met een PDX/Hawksaw.
Ach, laten we de leukste Titan Exotic nerfen omdat PvP'ers niet kunnen mikken als iemand het ding goed gebruikt.
Laten we dan ook maar Shadestep aanpakken en de Sunsinger Warlock kapot nerfen. We doen het helemaal of niet ... wij gaan de granaat met burn-effect echt niet alleen maar aanpassen. O? TLW en Hawkmoon zijn nog goed? Range nerf ... en ga zo maar even door. Je word totaal niet gemotiveerd om een ander wapen of speelstijl aan te pakken. Dat was in Y1 wel zo. ( SUROS , Thorn, MIDA, Vex, Shadow Price ... en kan zo nog wel ff door gaan) Zijn zeker genoeg games... maar merk wel dat Sherpa-Monkey nog steeds ergens zit
We hebben de Plaguelands nog niet gezien nee. Maar waarom de fuck laat je zien dat er nu sneeuw ligt in de Cosmodrome? Laat dan gewoon wat anders zien? Nee ... laat datzelfde nog eens zien maar dan door echte spelers i.p.v die schapen die nog niet eens normaal kunnen springen of schieten Dat geheimzinnige gedoe begint irritant te worden ... ik klikte de stream weg toen DeeJ van de map af sprong ... deed hij voor mij, dat weet ik. HONOR WALDO.
... o, en laten we het vermijden van de inventory ook niet vergeten *cringes*. Stel je voor dat je mensen lekker op onderzoek uit laat gaan en laat speculeren.
Ik roep het nu al ... die 9 Exotics die in TTK zouden zitten maar er dus niet zijn? Rise of Iron materiaal.
Laatst bewerkt: 22 jul 2016