Toch ook maar eens even gedownload,.... maar blijkbaar niet iets voor mij. Toch wel redelijk verslavend, maar krijg 4 op de tien keer een wolkje nadat ik ze gevangen heb en dan zijn ze foetsie. Voorlopig toch nog maar even doen.
Het vangen is gericht op die middelste circkel zo klein mogelijk te krijgen. Je kan ook nog curveballs gooien door de ball aan te klikken, vast te houden en dan rond te draaien. Dan geef je de bal een curve effect mee. Hoe kleiner de middelste circkel, des te groter de kans op vangst.
Is dat echt zo? Laatst werd er het een en ander bewezen op reddit en deze (bekende) theorie stond er niet tussen. Wel dat nice/great balls de kans op vangen vergroten. Dus de pokeball in de middelste cirkel gooien. Hoe kleiner de cirkel als je hem erin gooit, hoe beter (excellent) en hoe groter de kans op vangen. Maar valt en staat volgens mij bij het gooien van de bal in de cirkel, niet alleen bij de grootte van de cirkel De servers zijn weer kut.
Staat zelfs op de officiële website van Niantic. Wat jij zegt, is juist niet bevestigd. Er wordt idd over gesproken maar niemand weet dat zeker. Kleinere cirkel is 100% zeker bevestigd. edit: Wow! wát een geweldige update zeg. Hopelijk doen ze wel de hoofdletters goed..
Doet het bijna nooit? En als ie het doet, vind ik weinig speciaals haha. Wel uitgevonden (niet op deze manier maar gewoon de app) dat er in mijn straat 1 rhyhorn spawnt per paar dagen.
Vanochtend op de uni gekomen en er bleek een Onyx rond te lopen. Tsjakka! Is het bij jullie ook zo dat Team Yellow totaal onzichtbaar is? Bijna alles is blauw, en sommige gyms zijn soms rood, maar geel komt echt zelden voor.
Ik ben ook Yellow. Die had de tofste omschrijving. Yellow zijn de intelligente mensen, die wachten met lucky eggs enzo, dus die komen straks als ze hoger level zijn en dan nemen ze de wereld over