[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Team instinct hier! In Haarlem moeten we vechten voor ons plekkie maar was laatste bij mijn ouders langs en daar was het hele dorp geel.
     
  2. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Ik zit ook bij Instinct maar kom verder ook meer blauw en rood tegen dan geel.
     
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Merk toch wel dat er in mijn buurt best veel stops zijn. Ideaal als je de hond moet uitlaten dan kan je meteen heel dat rondje doen en ballen en/of eieren verzamelen.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vandaag achterin in een auto op de snelweg gewoon een paar beesten tegen gekomen. In totaal een stuk of 15, merkte wel het volgende op. Als ik ze in de bal had en ze eruit gingen dan waren ze wel gelijk foetsie met een wolkje. Toch gelukt om er iets van 5 te vangen. Waarbij een grote nieuwe, kortom niet verwacht dat het zelfs op de snelweg zou werken.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Yellow intelligent :lol:

    Ligt gewoon echt aan het gebied hoor. Hier zijn het een stelletje hardcore gamers die na een dag of twee al level 20 waren..

    Ik heb nu een relaxte route naar werk gevonden. Ff omrijden en dan langs zo'n 12 pokestops onderweg. Wel positief. Ik ga nu gelijk veel meer op de fiets door dt spelletje :+
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2016
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zit nu zonder balls en, ja hoor, ineens een Pikachu, Bulbasaur én Squirtle ergens in de buurt. Dafuq. En omdat ik nog weinig gyms aankan, heb ik inmiddels 80+ potions, 50+ super potions, 80+ revives en dan nog 50+ razz berries. Beetje shit, want blijft weinig ruimte over voor balls.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Dat is idd balen, had het onlangs ook... wel dan met een niet een erg bekende pokemon, maar toch stiekem wel even balen. Krijg overigens die site niet aan de praat,... zoek netjes mijn woonplaats op, druk op die 30s scannen knop en noppes.
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Haal wat van die gewone potions weg dan :p.

    Ik vond net toevallig een Parasect :) die had ik nog niet. Ben lekker evoluties aan het opsparen nu, telkens langs pokestops en hopelijk wordt er binnenkort het een en ander verbeterd. Ik las dat het van level 20+ nog erger wordt qua vangen dus ik stel dat het liefst zo lang mogelijk uit
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vraagje hoeveel van die beesten hebben jullie al? Zit nu op 56, speel niet heel veel,... denk in totaal een 60min (verdeeld over de dag) per dag sinds drie dagen.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    56 in de pokedex? Dat is meer dan mij :mad: ik zit op 49 nu
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind het zo zonde om al die potions weg te doen haha. Maar doe het toch maar denk ik. Dan maar flink gaan shoppen bij pokestops om weer wat balls te verzamelen.

    Het wordt wachten totdat de servers constant stabiel zijn + 3-step glitch gefixt is. Maakt het veel leuker.

    Ik zit op 39 gevangen, 42 gezien.

    Trouwens vandaag een groot studentenhuis aan het feesten. Er spawnde ineens een Lapras op hun huis. CP 990 terwijl sommigen pas pokémon van 400-500 hadden. Zo zonde dat ik die misliep
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Uuuuh nope,.... 56 in totaal,..... in de pokedex heb ik er 13 en 16 gezien,.......
    Maarre holy moly 49 unieke dat is echt veel.... dan zou je dus, gezien mijn aantal iets van 250 beesten!! 8)Wellicht zelfs meer aangezien het natuurlijk steeds lastiger gaat worden om unieke te vangen.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, vond ik ook. Daarom heb ik nu een grotere rugzak voor 1000 items :+ kom inmiddels niet over de 400 heen, maargoed een beetje geld uitgeven voor permanente upgrades vind ik niet zo'n ramp.

    Ik wacht ook geduldig op de fixes. Pokeballs rustig verzamelen, hier en daar een Pokemon vangen en kijken wat Niantic gaat doen.

    Servers waren vandaag trouwens prima. Elke pokestop ging gelijk, afstand werd goed gemeten en alles liep vrij vlot.

    @Bidle net gekeken. 317
     
  14. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Wow,.... ik moet dus nog echt aan de bak. Denk er over om deze zaterdag eens een keer naar een grote stad te gaan. Wellicht voor het eerst sinds jaren mee met vriendinlief winkelen.... zij shoppen voor kleren en ik voor gratis Pokemons. ;)
     
    Killamonkey, Alexknl en Maddmonkey vinden dit leuk.
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb er 30. Ik speel ook niet veel en doe het eigenlijk alleen als ik de hond uitlaat. Lekker een lang stuk lopen en terwijl hij zijn ding doet kan ik pokemons vangen:+

    [​IMG]
    [​IMG]

    Level 4:+
     
    Maddmonkey, Siemenn en Bidle vinden dit leuk.
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Toch enigszins blij om jouw collectie te zien. ;)
    Ga denk ik nog maar even een rondje lopen met mijn virtuele hond,.... hahaha
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Waar zien jullie het totaal aantal gevangen pokemon? Of lezen jullie gewoon het getal af onder "pokemon" bij je team? Want daar zitten natuurlijk niet die 100 verwijderde pidgeys bij haha.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Journal. Staat een badge voor gevangen Pokemon tussen
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben nog niet langs de stad geweest had daar eigenlijk nooit iets te zoeken, maar inmiddels wel :+
     
    Bidle en Alexknl vinden dit leuk.
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Binnenstad is echt ongelofelijk qua pokéstops. In Maastricht en Eindhoven in ieder geval. Bij het stadspark in Maastricht zitten 3 pokéstops binnen 100 meter, bijna iedere avond 3 lures. In Eindhoven kreeg ik zojuist ook een foto van m'n broer, waar rond de 100 fietsen geparkeerd stonden op een punt met 2 lures, met een kaart met >30 pokéstops.

    Dus misschien dat ik komende week mijn schaamte eens opzij zet en ook de stad in ga. Wereld van verschil met mijn achterwijkje.
     
    Bidle vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina