1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Emulators op een PSP

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pride, 21 jul 2016.

  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Goededag allen,

    Dit is legaal zowel als illegaal. Het erover praten mag, download links etc verkondigen niet. Dus als dit niet mag gelieve direct verwijderen en excuses hiervoor. Maar ik heb een vraag m.b.t emulators draaien op een PSP. Ik ga volgende week op vakantie en leek me leuk dit mee te nemen. Heeft iemand dit al eens ooit gedaan? En zou je mij wat hulp willen verlenen? Ik lees namelijk verschillende manieren en ben niet zeker welke te gebruiken. En laatste wat ik wil is heel mijn PSP kapot maken haha.

    ALvast bedankt, en nogmaals als dit niet mag direct deleten.
     
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Het is me gelukt om een NES en GBA emulator werkend met games erop te krijgen. Nu nog kijken of het lukt voor de SNES. Mocht iemand vragen hebben hoe kan dat hier of via PB.
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    GBA.. dus dan kun je ook Pokémon erop zetten? Hoe heet die emulator en welke PSP heb je? Ik heb er nog eentje van de oude generatie.
     
  4. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Yes GBA. heb momenteel erop staan:

    GBA:
    Pokemon Fire Red
    Pokemon Ruby
    Pokemon Emerald
    Pokemon Sapphire
    Pokemon leaf Green
    Supermario

    NES:
    Supermario bros 1, 2 en 3
    Megaman 1 tot 5
    en Kirby's Adventure Island

    Bij mijn weten werkt het op elke PSP ik heb geloof ik de 2000 versie, Maar wat ik lees moet het op 1000 tot 3000 werken. Emulator voor GBA die werkt zonder custom firmware is gpSP-J. Uitpakken en deze in je game folder zetten van de psp. Dan in die map onder ROMS de roms zelf.

    SNES emulator is me nog niet gelukt, hij geeft aan dat hij beschadigd is, probeerde dit met SNES9X Euphoria maar nog geen succes.
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice, ga ik proberen thanks!
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Daz vindt dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Komt goed. :thumbs:
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    @Daz mocht je interesse hebben, ik heb nu ook de N64 emulator werkend. Super Mario 64, Legend of Zelda Ocarnia of Time en Donkey Kong draaien. Dus andere Roms wss ook
     

Deel Deze Pagina