[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bizar hoeveel nieuwe pokémon websites er nu zijn. Hier de PidgeyCalc, kan je berekenen of het de moeite waard is om een lucky egg aan te zetten.

    http://www.pidgeycalc.com/
     
  2. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    [​IMG]
     
    L.A. en Servantes vinden dit leuk.
  3. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Volgens mij heb ik een grote beginnersfout gemaakt. Ik had 30 pokemons, maar wel veel van dezelfde en de lagere van dezelfde pokemons heb ik weggedaan. Nu blijkt dat toch niet helemaal goed te zijn? Dacht dat alleen dat de sterkste van een pokemon goed waren om te bewaren en later te levellen/evolven..
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee gewoon verkopen die handel. Zijn nergens goed voor

    Heb 104 charmander candy, ff wachte op een goede charmander om in een charizard te maken
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    We hebben een dislike knop nodig.:rolleyes:
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    In principe heb je niets fouts gedaan. Máár, je kan beter de Pidgey's, Weedles, Caterpie's allemaal bewaren omdat die het makkelijkst zijn om te evo
    Lekker sparen en ze allemaal evolueren als je genoeg candy hebt en een lucky egg gebruikt. ;)
     
  7. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Snap enkel niet waarom het fijn is om te levellen. Ik snap dat je bij elke level weer items krijgt, maar vang je dan automatisch hoger CP beestjes?? Dat is het enige wat ik kan bedenken of mis ik iets?

    Nog twee vragen met evolve?
    1. Heeft iemand een mooi overzicht met waarin de beestjes evolven?
    2. Is het beter om de degene met grootste CP eerst te upgraden in CP en dan te evolven? Of gewoon meteen evolven?
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, als je hoger level bent kom je ook hogere CP pokémons tegen.
    1. Google
    2. Gelijk evolven, daarna pas upgraden. Doe dat dan wel alleen bij een pokemon die echt heel hoog is al in CP, en ik zou het pas doen als je lvl 18-20 bent ofzo omdat je dan sowieso hogere CP pokémon vangt.
     
    Siemenn en Bidle vinden dit leuk.
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Thx,.... ben pas lvl 8 dus zal nog wel even duren dan, maar ga wel de goede kant op.
    Heb wel gegoogeld maar kom niet echt een mooie afbeelding tegen waarop alle evolve's staan. Enkel overzichten met alle beestjes. Bij de meeste is het dan wel redelijk duidelijk wat ze worden. Echter soms lijken ze allemaal wel op elkaar. Zoals bij Eevee en Gastly. Kortom 1 overzicht is gewoon makkelijk, ook geen ramp natuurlijk. ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2016
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Komaan een Charmander evolved niet in een Charizard he.... ken je pokemons :+
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Eevee en gastly lijken op elkaar? Huh?
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Nee,......dat bedoelde ik niet, maar zoals bij Eevee,... de beesten die daar na in de meeste lijstjes staan. Zo ook bij Gastly degene die daarna komen. Dus bij andere is het duidelijk te zien dat ze bij elkaar horen. Pidgey => Pidgeotto => Pidgeot.

    Dus soms in het overzicht is het niet direct duidelijk. Helemaal omdat sommige 2x kunnen evolven en andere maar 1x.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Pfff do you even pokemon?

    Hier
    http://pokemondb.net/evolution#evo-g1
     
    WorkingTitle, Bidle en Pride vinden dit leuk.
  14. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Iedereen weet dat een Eevee alleen kan Evolve door een elementalstone..... ( 1st Gen ). Game klopt voor geen kut :+ Zelfde als dat mensen Gengar vangen. Nee, die krijg je alleen als je een Haunter ruilt. #echtepokemonspelerskennendestruggle
     
    WorkingTitle en osmgek vinden dit leuk.
  15. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ik heb er inmiddels weer 35 en bijna level 6 haha. Echt zo top als je meerdere stops dichtbij in de buurt hebt. Gewoon even 2 rondes maken en je kan genoeg verzamelen. Ook 2 (Potions en Revive) nieuwe dingen gehad. Merk toch wel nu dat het echt verslavend kan zijn. Normaal kijk ik nooit zoveel op mijn mobiel, maar nu blijf ik kijken en pokemons vangen:+
     
    Pride vindt dit leuk.
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Amsterdam toch? Waar vind je al die charmanders?
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
  18. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Eerste 5 km ei is uitgekomen. Pffff een Horsea van cp34:p
     
    Bidle vindt dit leuk.
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heel vet team! Niet de standaard Pokemo met Pinsir, Scyther, Venomoth en Mr Mime.

    Ik ben nu ook level 15 en zit ook te sparen voor te levelen. Inmiddels 31 pidgeys en 103 candies, dus totaal 11 evoluties (totaal 134 candies). En dan nog 15 weedles en 53 candies, dus 5 evoluties (totaal 68 candies). En nog 13 rattata's met 60 candies, dus bijna 3 evoluties (73 candies). In totaal zit ik nu dus op 19 evoluties. Wil de 30 halen en dan gebruik ik de Lucky Egg weer.

    In de bus zojuist 4 nieuwe pokemon gevangen. Heel toevallig. Voltorb, Seel (max CP), Bellsprout en Tentacool. :) en m'n eerste 10k ei binnen dus ben benieuwd. Tot nu toe weinig geluk (met name Psyduck en Paras en 1 rattata)
     
    Matrix en Bidle vinden dit leuk.
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Doe je goed!!
    Kon het niet laten en net een Eevee evolve gedaan en kreeg een Vaporeon. :)

    Ook een Cloyster gevangen met behulp van maar liefst twee bramen. Is net geen 500cp. Denk dat die tot nu toe mijn leukste is.
     

Deel Deze Pagina