Oh oh oh wat is ranked toch frustrerend met random dudes. Zo sta je 2-0 voor, gaan ze ineens met 3 hanzo's en 2 bastion's. Verlies je m ook nog.
Ranked bevalt me goed. Het is veel pittiger en ik presteer slechter maar in de meeste pitjes hebben we wel een healer en een tank.
Voor degene die op de PC spelen: http://www.pcgamer.com/the-new-overwatch-hero-ana-is-now-live/ Je kunt nu met Ana spelen.
Hij is er nu, maar ze hebben ook Symmetra's turrets aangepakt, ook 30% minder damage net als die van Torb. Bizar, nog nooit iemand over Sym horen klagen....
Die snap ik ook even niet. Maar dat is ook hoe het voelt. Eerder was Symmetra generfed omdat ze 50 shield uitdeelde. Niemand had er last van, maar ze had het hoogste winpercentage van alle Heroes.
Sym heeft volgens mij vooral een hoge winrate omdat ze vrijwel alleen op defense maps wordt gekozen en verdedigen makkelijker is dan aanvallen. Ook haar teleporter zal hieraan bijdragen. Maar haar turrets waren toch gewoon prima? 1hp hebben die dingen....
Denk dat ze een bepaalde heatmap gepakt hebben. Bij bijvoorbeeld Hanamaru, als je daar als Symmettra,die turrets een beetje strategisch ophangt en nog een Torbjorn erbij. Dan was er vaak al bijna geen doorkomen aan als je met randoms speelt. Wel kut, was net bezig om Symmetra onder de knie te krijgen.
Zo goed vind ik Ana nou ik weer niet. Maarja wel genoeg healers kan ik lekker MC Cree of Reaper spelen.
Vervelend is wel dat je nu soms teveel support karakters hebt. Laatste comp match verloren omdat we een Ana, Zenyatta en Lucio hadden...
Ja ik word helemaal gek van die teammates die maar kiezen wat ze leuk vinden. Ga dan lekker quick play spelen, ik kom maar niet boven lvl 47 in ranked. Steeds als ik een keer of twee win, krijg ik weer een team dat niet objective gericht speelt en daal ik weer ziek in rank. Ook dat mensen gewoon niet voor de objective gaan. Omfg contest die shit, mn buren zullen wel denken soms. Eerlijk een kd zegt niks hier. Samenspelen en winnen godverdomme!
Ik word in Comp gek van al die matches waarbij spelers blijkbaar schijt hebben aan de penalty en de match verlaten. Ik snap ook nog steeds niet helemaal wanneer je nu wel en niet 'veilig' de match kunt afkappen dan. Dus blijf meestal maar doorgaan om de andere teammates niet te naaien maar je kunt dan de uitkomst vaak wel raden. Is me tijdens de placement matches zo vaak overkomen dat ik begon op freaking rank 35...
Ik heb ranked nog niet eens geprobeerd omdat ik het vage vermoeden heb dat het zwaar frustrerend gaat zijn.
Dan lijkt het me wel heel vet ja, echter speel ik Overwatch altijd solo of toevallig met een vriend van me, dus een complete groep zit er niet in