Vandaag wat leuke unieke Pokemonnetjes gevangen, waaronder een Pikachu. Dochterlief begon ineens te springen en met ietwat hardere stem echtnietechtnietechtniet te roepen.....
Altijd voor die Jolteon gaan. ten eerste ziet die er het meest baas uit en ten tweede is het volgens mij ook nog één van de sterkste elektrische Pokémon. Tenminste, ik heb vroegah in de Leaf Green/Fire Red tijden de speed van die Jolteon zo abused. Geen idee wie er in Go goed zijn.
Jongens, hebben jullie tips voor vangen van high level pokemon? Ik heb vandaag 3 uur rondgewandeld door parken. Scyther (CP800 ), Squirtle, Hitmonchan en Pinsir naaiden hem er allemaal uit. Steeds veel razz berries en great balls verneukt, en dan rennen ze weg. Ik krijg ze maar niet te pakken. Ondanks Mr Mime, Jinx, Cubone en Tangela een kut pokemon dag doordat de goede steeds weggaan.
Elke source die ik kan vinden zegt dragonite qua CP... Mewto, zapdos etc hoger maar die zijn nog niet te vangen. Sent from my A0001 using Tapatalk
Zo. Sta ik ff kacheltje lam pokestops te farmen bij mijn favoriete kroeg roken heeft toch zo zijn voordeel. Kan om de 5 min twee pokestops draaien. Kassa