[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, maar niet de beste verdeling cp, attack en Defense. Remind mij morgen ff dan zoek ik een linkie. Heb net al waggelend pokestops gescoord op weg naar huis. Kwam nog team Mystic tegen bij een lured stop. Maar Pokemon vangen als je dronken bent is echt kut. 5 pokeballs gemiddeld voordat ik een keertje raak gooide. Mja ben nu alsnog thuis met meer ballen dan dat ik had :D

    Snorkel is trouwens echt een homo. Tot 3 keer toe liep de timer af in een gymgevecht. 6 tegen 1 allemaal helft aan sterkte en gewoon niet eens voldoende tijd om m te verslaan. Mooi dodgen en shit, maar dan verloopt de tijd gewoon met die enorme healthpool van die vetzak. Werd daar behoorlijk chagrijnig van.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2016
    Killamonkey vindt dit leuk.
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Dit. Mijn hoogste tot nu toe is 542.

    Gister wel nog een tentacruel gevangen van 492. Maar ik zit eigenlijk te wachten tot ik er een van 2000cp vang. Dan pas ga ik naar de gym :cool::whistle:
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Gewoon ballen gooien! ;)

    Soms heb ik er eentje van 500+ met name bij Drowzee's en dan gooi ik een gewone bal en hoppa. Pas na twee gewone ballen ga ik ze voeren en of Great/Ultra's gebruiken.

    Overigens grote ring of kleine ring,... merk echt geen verschil.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Neeeee hoe kom je ze tegen
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Gewoon trainer level ophogen.
     
    Bidle vindt dit leuk.
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nice. Electrode en Magneton heb ik nog nooit gezien. Ik merk wel dat Pokémon GO van je vereist om naar de binnenstad of parken o.i.d. te gaan. Ook in de wijk van mijn ouderlijk huis zit oprecht niets, alleen om de 5 minuten spawnt een pidgey/weedle. Gisteren zaten er in het stadspark ook 3 pokéstops op elkaar met allen een lure en dan meer dan 100 mensen.

    Nog tips iemand? Zojuist weer een Squirtle weggerend. Hoge levels / rode cirkels doen me geen goed.
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ben pas level 8 en mijn hoogste is:

    [​IMG]

    Ik ben er nog nooit op uit gegaan om het te spelen. Dit heb ik allemaal thuis, of in de bus naar huis gevangen :+
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Psies zoals McSparkle aangaf, gewoon een hogere level en dan komen ze vanzelf. Ook nog steeds de hele lage CP, maar die heb ik liever dan alles wat er tussenin zit. Met name omdat je met die pokemons toch niks doet en ze dan te veel ballen kosten.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hoe zit het trouwens met lucky eggs? Kan je die ook krijgen van pokestops/level uppen? Of moet je er voor dokken? Ben nu level 8 en wil wat hoger komen voor betere pokémon en heb een shitload aan pidgeys en ratata's. Ben alleen nog nergens een lucky egg tegengekomen...
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik ben nu level 12 en heb 2 lucky eggs gekregen door te levellen.
    Hier stikt het van de Electrodes en Magnetons, ook erg veel water pokémon hier, niet zo gek als je aan het water woont :+
     
    Bidle en Killamonkey vinden dit leuk.
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Levellen, althans ben er nog geen tegen gekomen bij stops. Ben zelf nu lvl 20 en verwacht vandaag min. lvl 21 te halen.

    Lucky eggs gebruik ik enkel op 1 plek met vier stops bij elkaar. Dan gelijk alles evolven en naar de dichtstbijzijnde gym, dan gaat het erg hard. Heb er nu nog één, maar waarschijnlijk straks bij lvl 21 weer één.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2016
    Killamonkey vindt dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat is ook slim inderdaad, want per pokémon die je vangt krijg je natuurlijk ook 200XP ipv 100XP. Echter, ik zorg ervoor dat ik gewoon 30+ evoluties kan doen, zodat ik helemaal geen tijd heb om binnen dat half uur ook nog pokémon te vangen / gyms uit te dagen :+

    Zit nu op 25 evoluties.
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    What zijn great/ultra's dan? Van ringen heb ik ook nog niet gehoord. Clearly ben ik pokemon noob al speel ik het ook pas 2 dagen.
    Ik weet dat je van die raspberries kunt voeren maar heeft dat effect op hun CP dan? Dat is toch alleen om ze de volgende keer makkelijker te vangen?

    Ik ken ook geen andere ballen maar moet zeggen dat ik de meeste pokemon ook met 1-2 ballen wel gevangen heb. Nooit meer dan 3 nodig gehad.

    Bij stops inderdaad volgens mij beetje geluk bij hebben. Ik ben ook pas level 8 maar was gister bij een stop waar blijkbaar veel extra dingen in zaten steeds. Heb binnen 1,5 uur ineens 9 eggs verzameld :eek: 4 van 5km en rest 2km.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanaf level 12 speel je great balls vrij. Level 20 Ultra balls. Zeldzamer en hogere catchrates.

    En nu is het vangen nog makkelijk ja. Hoor je over 10 levels wel.

    Killa had het over Lucky eggs. Die verdubbelen de xp voor 30 minuten. Je krijgt er 1 bij level 9 en 1 bij 10
     
    L.A. vindt dit leuk.
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lvl 15 nog een lucky egg. Ben nu lvl 19 en veel wegrenners nu
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jep. Ben al wel flink aan het oefenen met curveballs en kleine ring, maar idd vaak een wegrenner. Of ik ren weg omdat ik anders teveel verspil :+
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tip die ik kreeg: niet pokeballs gooien vanaf de onderkant van je scherm. Dan moet je veel kracht zetten en kans op afwijking is groter bij langere "veeg". Gooien vanaf 3/4 van je scherm. Dan komt ie eigenlijk altijd bij de pokemon terecht, hoef je geen lange veeg te maken (grotere kans op rechte worp).

    Desondanks rende m'n squirtle gewoon weg na 2 razz berries, 8 great balls waarvan laatste "nice".
     
  19. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Moest trouwens wel lachen gisteren hoor toen ik na mijn werk nog wat pokemon ging vangen. Zat ik daar op het gras (vlakbij de Markthal) tussen de menigte van de mensen die ook echt allemaal pokemon zaten te spelen. Was ook wel een ideale spot met 4 pokestops naast elkaar en alle 4 steeds een lure:cool: Het is dat mijn batterij leeg was anders was ik er nog een tijd gaan zitten.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Action... 11euro... Powerbank... go
     
    L.A. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina