[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Die voetstappen geven alleen aan hoever je er vanaf bent, maar niet in welke richting.
    3 voetstappen = binnen straal van 1km.

    Je moet dan echt uitvinden door 1 richting op te lopen of de pokemon naar boven op je nearby scherm gaat verschuiven om te weten of je in de buurt komt.

    En dan nog lang niet alle pokemon komen op je nearby scherm...
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Maar die voetjes hebben wel gewerkt aan t begin toch? Komt wel weer goed.

    Je moet maar zien dat je Pokevision niet meer gebruikt als het wel werkt :p Geloof er dan weinig van
     
    Bidle vindt dit leuk.
  3. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    gisteren een lickitung uit een ei gekregen, met cp 301 (ben zelf nog maar lvl8)
    het klopt dus nog dat ze het 3 voeten probleem nog niet hebben opgelost.
    maar hoe weet iedereen waar een pokemon is, ik zie alleen nearby (met allemaal 3 passen) is dat dat pokenvision?
    begin wel een beetje een hekel te krijgen aan als die duiven en ratten zeg. ik was ook erg blij toen ik gisteren een koffing kon vangen. weer eens iets anders.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik heb ook alleen 3 voetstappen bij de nearby pokemon..dus dat is idd nog niet opgelost.

    Pokevision is dus een site waarop je kunt zien waar pokemon zich bevinden.. maar omdat je ze dan zo kunt opzoeken haalt dat misschien een beetje de fun eruit.

    Veel duiven en ratten is wel vervelend maar uiteindelijk wel makkelijk om te evolven en dus goed voor je XP
     
    heuft vindt dit leuk.
  5. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    eens en niet mee eens. inderdaad is het wel een beetje cheaten (heb de site ondertussen gevonden, en zag dus een electrobuzz in de buurt, helaas op het werk dus kan niet weg en met mijn briljanten richtings gevoel ga ik toch de verkeerde kant op)
    ik hoop dat ze snel het 3 stappen probleem oplossen, zou iets leuker zijn.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    PokeVision, leuk om te kijken wat er in de buurt zit maar ben liever zelf op pad :)

    Heb de site 1 keer gebruikt toen ik onderweg was ... kreeg een melding dat er een Pokemon zat, geen idee welke ... maar die kwam dus niet op PokeVision naar voren ;)
     
  7. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    pokevision werkt ook al niet meer bij mij, zowel op mijn telefoon als pc. ik start weer eens iets op.. oeps..
    misschien maar beter ook, anders erger ik me alleen maar aan welke pokemons er buiten rond lopen.
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vond hier net een gym met drie pokémon die weliswaar sterker waren dan mijn team, maar over wie ik een duidelijk type-advantage had. Dus ik blijf even hangen, versla de gym, heal mijn pokémon, repeat. Net zolang totdat de gym compleet verslagen is.
    Op dat moment loopt er een koppel voorbij, waarvan de jongen zegt "wacht even". Hij klikt en bam, de gym is rood. :'-(
    Hij draait zich nog om, lacht naar me en loopt weg.

    Motherf...


    Gisteren een wilde CP780 Dewgong gevangen. Echt een super handige Pokémon; maakt korte metten met alle Golbats en Pidgeottos.
     
    Laatst bewerkt: 26 jul 2016
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    En jij riep ... geheel in stijl ;

    "Hey! Eikel! Jou vriendin heeft gisteren op mijn Pokemon gezeten ... En ja; ik heb meer ultra-balls dan jou!"
    Of;
    "Hey! Ik zie dat jij geen Snorlax meer hoeft te vangen ... loopt er eentje naast je!"


    ... toch?
     
    Matrix vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594


    Ik heb dat dus ook gehad! Dat moeten ze ook fixen gvd.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    en wat houd dat in? ik heb zelf nog geen gym gedaan, mijn hoogtste cp is 301, beetje kansloos als ik dan een gym in ga lijkt mij.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Niks bijzonders,.... nadat je een Gym verslagen hebt wordt die even grijs. Als iemand anders dan sneller drukt kan die snel een Pokemon erin zetten. Verdiend er welliswaar geen punten mee, maar toch.
    Sommige mensen vinden dat heel
    vervelend. Ik vind het er bij horen en als je zelf die ene dan weer verslaat heb je weer meer XP.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik ga het wel blijven gebruiken. Ik word nu al gek omdat Dragonair net wegrende na 1 ultra ball en een stuk fruit. Ik ga die klootzak nu vinden ook
     
    L.A. vindt dit leuk.
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Hahaha geweldig spel toch.

    Ik hoop dat die voetstapjes trouwens meer een soort geocaching worden. Dat je wel een beetje in de goede richting wordt gewezen maar eenmaal de coordinates bereikt nog wel een beetje moet zoeken waar ie precies is.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Makkelijk. Ik was namelijk op zoek naar de sandslash door doelloos rond te lopen en toen ik die persian zag dacht ik gewoon fuck it. Ik zou graag 'op jacht willen gaan', maar Niantic heeft elke mogelijkheid tot nu toe uitgezet.

    Dat jullie het zielig vinden of de fun verzieken interesseert mij niet. Ik heb geen plezier eraan als ik rondjes om een dratini loop omdat ik hem met geen mogelijkheid kan tracken. Nee echt leuk/mysterisch/lekker langzaam.

    Doe met z'n allen niet zo moraalridderig en ervaar zelf maar als een favoriete Pokemon je ontglipt of je dan er nog steeds zo op tegen bent :)
     
    Siemenn en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jij speelt het spel zeker net? Dat is hoe het werkte namelijk. Nu is het gewoon een "kijk wat er in de buurt zit. Succes he" systeem
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    JA HALLO ZO DEED ASH KETCHUM HET OOK HE!!!1
     
    Reckuuza en Maddmonkey vinden dit leuk.
  18. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Liep vorige week bij me werk naar buiten en er stond echt 30 man pokemon te spelen. Zat er gewoon een Gyarados. Uiteindelijk met 1 van mij laatste pokeballs gevangen, CP van 1043 :thumbs:
     
    Siemenn, Reckuuza, UpInSmoke0611 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wij zijn ook allemaal geen Ash. Ik weet de naam niet meer, maar er was een trainer die aangaf telkens op zoek te gaan naar een betere charmander enzo. Die gooide zijn oude pokemon ook weg. Dat zijn wij meer. Sommigen zijn Youngster Joeys met top 1% ratata's, andere zijn weer biker girl/boy :+

    :eek:
    jelly
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Sinds ie officieel uit is inderdaad. Hoop dat het weer terug wordt gezet dan, dat lijkt me toch veel leuker.
    Nu ben ik ook wel genoodzaakt die pokevision te gebruiken :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina