[Multi] Farming Simulator 17

Discussie in 'Games' gestart door Alexknl, 15 jul 2016.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605

The hit simulation from Giants Software has been a mainstay in the video game market for more than 3 years. The two previous versions of Farming Simulator have attracted almost 5 million players on consoles and PC worldwide. This huge community of players has been eagerly awaiting fresh news about Farming Simulator 17, which will launch simultaneously at the end of 2016 on PlayStation 4, Xbox One and PC. The game is being showcased this year at E3 2016 to unveil its new features: a new environment, new vehicles, a new animal to breed, and new gameplay mechanics that increase the game's richness and depth every year, but also to make it more accessible for both existing fans and new players.

Release
    25 oktober 2016

Video's/trailers

Nieuwste video

Screenshots

Laatst bewerkt: 2 sep 2016
  2. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605

3. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Maar eens een topic gemaakt voor deze game :lol: Geen idee of er meer mensen zijn die deze reeks spelen, ik vind het wel relaxed af en toe :whistle:

4. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Vind het wel leuke delen speel wel op zijn tijd

Alexknl vindt dit leuk.
  5. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.049
    Hoorde dat je dit jaar ook als boerin kan spelen, kan je tijdens de 4 uur baantjes trekken over je gewassen lekker fappen op je character.... Nom nom

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol op mijn werk zijn er ook volwassen kerels mee bezig en fanatiek ook nog..
    Ik vraag mij echt af of het nou zo'n leuke game is. Wss lekker ontspannend.

7. Scorp2111

Scorp2111 Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    Lekker boeren is ook gewoon ontspannend maar ik doe het wel in het echt op de John Deere :)

Alexknl, Olijke Poffer en Bidle vinden dit leuk.
  8. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Lijkt me ook heerlijk. Had stiekem wel als boerenzoon opgegroeid willen zijn :lol:

Bidle vindt dit leuk.
  9. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.096
    Als we gaan fantaseren over alternatieve leventjes, dan liever herder ergens in een mooi land, lekker tussen de bergen en bossen even s'morgens een kudde schapen naar een veldje brengen, onder een boom gaan liggen met een snurkende hond naast me en een paar stripboeken bij me, wachtend tot Marie en haar vriendin Heidi me tussen de middag even een lunch komen brengen om vervolgens even een paar uurtjes naakt te zwemmen in het meertje, totdat het in de avond weer tijd is om met de hele groep schapen weer rustig naar het dorpje terug te wandelen...

... maar goed, waarschijnlijk zou dat geen boeiende game opleveren...

10. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605

Laatst bewerkt: 28 jul 2016
  11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha grappig zeg... Lekker relaxed.. Tis dat NMS er aan komt anders had ik deze zeker besteld,

Alexknl vindt dit leuk.
  12. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Farming Simulator 15 eindelijk maar eens gekocht voor de PC, fucking tof :D Gebruik jij mods?

Alexknl vindt dit leuk.
  13. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    Haha leuk toch :lol: Ja ik gebruik zeker mods. Als ik geen mods zou hebben was ik het spel denk ik al veel sneller moe. Ik heb in totaal 208 mods geïnstalleerd. Maar ik gebruik ze niet allemaal tegelijk. Ik speel vrijwel alleen multiplayer, in een paar verschillende betaalde servers die allemaal hun eigen set mods gebruiken. Dus ik heb die mods niet zelf uitgezocht, ik heb ze alleen gedownload en in de mods map gepleurd :p Maar ze maken de game echt zoveel beter.
    Die mods gaan zó ver en alles wordt heel erg uitgebreid, dat het gewoon te veel is om uit te leggen wat je allemaal méér kan zeg maar. Denk bijvoorbeeld aan veel meer verschillende soorten crops en voertuigen, factories die je moet bijvullen waar pizza/cement/etc wordt gemaakt die je weer moet transporteren met vrachtwagens of trailers, lime als fertilizer met speciale voertuigen, zelf de seeds maken, meer bekende merken zoals Claas en John Deere bijvoorbeeld extra brede harvester, compleet GPS systeem voor op het veld, jaaa zo kan ik nog wel even doorgaan :+

Momenteel speel ik op deze 'gemodde' map met bijbehorende mods. Dit is een van de grootste mappen die er te krijgen is, compleet in Amerikaanse stijl met o.a. bovengenoemde mods en nog veel meer. Shell Fuel Plant en weetikwat allemaal. Misschien eens leuk om zelf te downloaden en eens in singleplayer een kijkje te nemen:
    http://158.69.135.41:4242/mods.html?lang=en
    (makkelijk in één keer onderaan de pagina te downloaden)

Dit is echt zo een game waarbij mods de game leuk houden, daarom kan ik iedereen aanraden als het kan dit spel op PC te spelen en niet op console, want dan word je het gewoon té snel moe.

Laatst bewerkt: 30 jul 2016
    WinterBase en Bidle vinden dit leuk.
  14. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dankjewel, ga ik eens naar kijken. 208 mods, damn :eek:

Alexknl vindt dit leuk.
  15. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
    New crops
    - Sunflowers
    - Soybeans
    - Poplars
    - Oilseed Radishes

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Teh history of Farming Simulator (2011 - 2016):

This game has come a long way!

Laatst bewerkt: 21 aug 2016
  17. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605

Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  18. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Gaaf! Eindelijk wat meer interactie met dieren.

19. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605
  20. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.605

Deel Deze Pagina