1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ruimte-shooter Project Boundary officieel aangekondigd

    Tijdens de persconferentie van PlayStation op ChinaJoy 2016 heeft ontwikkelaar Surgical Scalpets een nieuwe game aangekondigd genaamd Project Boundary.

    Project Boundary is een multiplayer first-person shooter die zich afspeelt in de ruimte. De setting van de game is in de nabije toekomst. Op de officiële website van de game is te lezen dat spelers de strijd met elkaar aan gaan als bewapende astronauten in ruimtestations met weinig zwaartekracht.

    Surgical Scalpets toonde een jaar geleden al een concepttrailer van Project Boundary, destijds bekend als Project Frontier. De game wordt uitgebracht voor PlayStation 4 en PlayStation VR. Een Europese releasedatum is nog niet bekend.



    Releasedatum Yakuza 0 onthuld op PlayStation Blog

    De makers van Yakuza 0 hebben bekendgemaakt dat de game op 24 januari 2017 exclusief verschijnt voor PlayStation 4.

    Deze informatie kwam naar buiten in een post op PlayStation Blog. Vanaf 24 januari kunnen spelers "het gezicht van gangsters kennis laten maken met de keurige bestrating van Kamurocho". Het verhaal van Yakuza 0 draait zoals gewoonlijk namelijk weer om de Japanse onderwereld.

    Volgens de makers is Yakuza 0 een prima beginpunt voor spelers die nog niet bekend zijn met de serie, omdat het verhaal zich nog voor alle andere games afspeelt. In plaats van Engelse ondertiteling is de tekst van de game voor het gemak meteen in het Engels.

    Aangezien de game een voorloper is op andere Yakuza-games hebben de makers de kans benut om de gevestigde rangen van personages te resetten. Spelers beginnen onderaan en krijgen een beeld van de machtsstrijd in de Japanse onderwereld.

    Als laatste hebben spelers net als in voorgaande games de optie om naast al het geweld ook luchtigere dingen te doen in Yakuza 0. Zo kunnen spelers gaan dansen in de bar, een drankje doen, poolen en nog veel meer.

    Yakuza 0 komt exclusief naar PlayStation 4 in Europa en Noord-Amerika.

    [​IMG]


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 jul 2016
    Daz en Rickk vinden dit leuk.
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    ^^ Kek doosje!
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Idem hier. Ik zie alleen maar frustratie en koppijn kleuren :D
     
    powerslave666 vindt dit leuk.
  4. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Ik ben weer 1 van de weinige merk ik al weer..:eek:;)
     
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Gelukkig voor de developer zijn er meer zoals jij :)
     
    powerslave666 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
  7. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Zoveel gespeeld op de Super Nintendo vroeger..
    Top game ;)
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Ubisoft kondigt Just Sing aan voor PlayStation 4 en Xbox One

    Ubisoft brengt deze zomer een gloednieuwe titel uit genaamd Just Sing. In Just Sing kunnen spelers klassiekers en hedendaagse hits zingen of lip-syncen.

    Just Sing bevat meer dan veertig nummers van artiesten als Justin Bieber, Sia en Queen. Spelers hebben in de game de mogelijkheid om alle momenten naar eigen smaak aan te passen met filters en thema's.

    De game bevat twee modi: een Party- en Battle-modus. In de Party-modus maken spelers hun eigen muziekvideo's en in de Battle-modus nemen spelers het tegen elkaar op in een zangduel.

    Just Sing ondersteunt ook de PlayStation Camera voor PlayStation 4 en Kinect voor Xbox One. Er komt ook een gratis mobiele app voor Just Sing waarmee spelers ook hun eigen muziekvideo's kunnen maken.

    Just Sing komt 8 september uit in Nederland voor PlayStation 4 en Xbox One.

     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor de vrede hier in huis laat ik deze maar in het schap liggen. :lol:
     
  10. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik denk jij gaat een avondje streamen

    Heb ik weer pech gehad

    verstuurd via Tapatalk
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  11. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik heb de oude PS3 Singstar microfoons nog, al zijn die momenteel nog onderweg vanuit HK naar NL met de pakketpost (boot). Als het goed is zijn die ook gewoon compatible met de PS4. Nooit geprobeerd. Zijn nog ongeopend, destijds gekocht voor mijn vriendin maar zij ook nooit gebruikt in HK.

    Misschien op PS4 dan straks eens uitproberen (wanneer ze aankomen).
     
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze werken. Heb voor singstar ps4 tweedehands ps3 microfoons gekocht.
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Indie-topper Inside waarschijnlijk naar PlayStation 4

    Inside is een puzzel-platformgame van de onafhankelijke gamestudio Playdead, die ook verantwoordelijk was voor het succesvolle Limbouit 2010. Inside kwam afgelopen maand uit voor Xbox One en pc, en het lijkt er sterk op dat de game nu ook naar PlayStation 4 komt, nadat website Exophase de trophies van de game lekte.

    Exophase kwam recent nog met de trophies voor een PS4-versie van Dead Rising, een constateringdie later bevestigd werd. Het lijkt er dus sterk op dat ook Inside zijn weg naar Sony's console heeft gevonden.

    In Inside neem je de rol aan van een kleine jongen die op de vlucht is voor allerlei onheil in een semi-realistische wereld. Er wordt geen verhaal verteld, er is geen enkele vorm van tekst of dialoog in de game aanwezig en het is aan de speler om zijn eigen theorieën te vormen over de bizarre gebeurtenissen die zich voor zijn ogen voltrekken. De game scoorde enorm hoge cijfers en is volgens review-verzamelsite Metacritic momenteel de op één na best beoordeelde game beschikbaar op Xbox One; alleen The Witcher 3 weerhoudt Inside nog van een koppositie.


    Yakuza serie remastered

    The Yakuza series is no stranger to getting remastered titles. In Japan, Yakuza 1, and 2 were all remastered for the PlayStation 3 and had sold well commercially. According to a livestream that was streamed earlier this week, Producer Toshihiro Nagoshi stated that Yakuza: Kiwami has sold very well and SEGA is considering ways to remake Yakuza 2,3,4, and 5 for PlayStation 4.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2016
    Yi-Long vindt dit leuk.
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Dit weekend emt vrienden ff Broforce gespeeld omdat partygame.
    Haha echt lachen game zeg.
    Ook eindelijk eens Rocket League gespeeld, die heb ik thuis ook nog liggen maar nog nooit gespeeld...
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Outlast 2 uitgesteld naar eerste kwartaal 2017

    Indie-horror-game Outlast 2 komt niet meer dit jaar uit, maar verschijnt volgend jaar. De ontwikkelaar kondigde het uitstel op zijn Facebook-pagina aan.

    "We hebben onlangs een moeilijke beslissing moeten maken. Na lang overwegen hebben we besloten om Outlast 2 uit te stellen naar het eerste kwartaal van 2017", schrijft ontwikkelaar Red Barrels Studio.

    De indie-studio zegt dat het uitstel nodig is om de beste, meest angstaanjagende en voldoening gevende ervaring af te leveren. "Daarom hebben we nog iets meer tijd nodig om er zeker van te zijn dat onze visie voor Outlast 2 niet in het gedrang komt", aldus de verklaring.

    Outlast 2 zou in eerste instantie deze herfst uitkomen. De game verschijnt nu in het eerste kwartaal van 2017 voor PlayStation 4, Xbox One en pc. We speelden Outlast 2 onlangs nog. Wat we daarvan vonden lees je in de preview.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421


    Prachtig. Doet me erg aan Journey denken.
     
    AnubisNefer en ExquisiteSteez vinden dit leuk.
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Heb net een uurtje gespeeld en idd een prachtige game.

    Aanrader als je Journey ook vet vond.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Journey niet gespeeld, en deze lijkt me ook wel wat leuker eerlijk gezegd....maar nog teveel games om er nóg 1 toe te voegen.....voorlopig sla ik deze over.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  19. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Net Abzu gedownload op de PS4, was pas sinds 1700 te koop. Nu een vriend over de vloer omdat hij UC4 wilde uitspelen, dus het zal morgen worden dat ik hem kan spelen. Ik ben heel erg benieuwd aangezien Journey toch wel een van m'n favoriete games is en stiekem wel mijn favoriete gamemoment ooit heeft.

    Ik kan je dan ook van harte aanraden Journey te spelen, Mad.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Ik weet niet of Abzu me trekt. Journey was voor mij echt liefde op het eerste gezicht en dat is altijd zo gebleven: de visual design, dr muziek, het thema, alles. Gewoon een schitterende ervaring.

    Bij Abzu heb ik dat niet. Het trekt me visueel veel minder aan, ziet er minder interessant uit, muziek heeft nog geen indruk op me gemaakt, etc. Als de scores hoog uitvallen dan zal ik het uiteraard wel een kans geven, maar waar ik bij Journey lang voor de release al zeer enthousiast was, heb ik dat bij Abzu abzuluut niet...
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina