Wat een bazentrailer weer, heerlijk de gevaren die je voor je kiezen krijgt. Geen gezeur met alleen maar lieve planeetjes maar gewoon keihard geweld! Vind dit de beste van de 4 trailers, van de week op cobra tv maar weer de closer look bekijken van trailer 4
Grrr en dn te bedenken dat de winkels het al kunnen spelen. Gewoon ps4 offline houden en gamen. Of zou dat niet gaan? Deze gast zegt van wel namelijk, hij werkt in een gameshop.
Ja dat kan. Het is gebruikelijk een week voor release de game al in huis te hebben. In ieder geval in het centrale magazijn. Winkel daarentegen wordt vaak dagen voor release pas aangeleverd.
Damn....lang geleden dat ik zoveel zin heb gehad in een game. Gewoon blind erin, ontdek je plekje in space............ik ga echt genieten van deze relax game. Het is zonde van mn vakantie maar zou graag willen dat het al releaseweek was.
Yeah. Ik ook. Echt zo bizar veel zin in deze game. Lekker exploreren. En straks met een vr bril op lijkt het mij nog leuker. Dan zit je er echt helemaal in. Zelfs als VR niet ondersteund blijkt te worden.
Kak niet wachten op mijn Limited edition van bol.com Zo veel zin in deze game. Royksopp of Trentemoller als achtergrond muziek en spacen.
Kans zit er best in dat kleine gameshops (zoals yourgamezone, gamedumper etc) het spel een paar dagen eerder gaan verkopen om zo klanten te lokken. Is wel vaker gebeurt bij grote releases. Ik probeer mezelf in te houden, wil mijn Limited Edition niet cancelen. Daarnaast komt ABZÛ op 2 aug uit (die ik heb gepreorderd in de US store). Daar ga ik me ook wel een aantal dagen mee vermaken. Dus komt wel goed.
Aight. Als je niks zegt, vind ik het prima. ;-) Nee joh, is goed man. Als ik dan nog wakker ben. Hahahahah
Zit net een stuk van the Guardian te lezen: Blijkbaar is de muziek ook 'random' generated, althans samengesteld uit vele opgenomen stukjes muziek. Ben sinds de E3 2014 trailer eens naar 65daysofstatic gaan luisteren en dat doe ik nog steeds en ben dan ook erg benieuwd hoe de soundtrack van de game uitpakt.
Dat is al vanaf het begin bekend maar inderdaad ben ik wel benieuwd of dit ook op een fijne manier werkt altijd, met wel punten van herkenning in de muziek zonder heel repetitief te worden.
Heb nu een paar video's bekeken en wat dingen gelezen, maar snap dit spel nog steeds niet echt... Nu is mijn glas vaak half leeg, geen goede eigenschap, maar ben toch wat bang dat het spel snel repetitief wordt. Ben wel erg benieuwd!