Veilig kan als een ander leaved. Je krijgt dan een timer van een minuut in beeld. Als die leaver niet terugkomt kun je na die klok veilig ook zelf weg.
Tegenwoordig staat er dat je nog steeds een penalty krijgt om te voorkomen dat je teammaten nog verder genaaid gaan worden. Ik vind die rode pop up zeer irritant als je een point moet capturen en je ziet niet hoe ver de balk is.
Maar dan telt de match wel als een Loss toch? En ga je omlaag in de ranking? Dan probeer ik het liever uit te spelen met de kleine kans dat Het zou eerlijker zijn als je dan kunt leaven zonder je ranking te beïnvloeden, en laat de tegenpartij dan maar wel een win pakken. ^ dat!!! Dat was mijn eerste gedachte ook; jongens, ken je eigen interface. Nightbringer, ik voeg je ook nog even toe. Als Ralphalmighty binnenkort ook online is (die heeft ook nog een vriend die vaak meespeelt), Korks erbij, dan zijn we al bijna met zijn zessen
Prima plan! Ik ben echt lang niet meer op het forum geweest dus lees nu pas alle berichten..ik heb Eurovicious, Korkss en madmonkey al in mijn list..ook nog mightymike (zo uit mijn hoofd) tot nu toe alleen nog met Wouter (eurovicious) en die andere maat van me gespeeld! Ik heb niet alles bij kunnen houden, maar mensen mogen mij ook gewoon toevoegen!
Wellicht ook nog een idee: Met mensen die het leuk vinden om in een team te gaan spelen wellicht een what's app groep te gaan aanmaken waarbij je dan snel kunt checken wanneer iemand tijd heeft om on-line te komen ipv eerst hier het forum te checken wat toch wat langer duurt. Op deze manier kunnen we hopelijk een grote groep krijgen waardoor we in comp. met zoveel mogelijk mensen kunnen spelen die wél communiceren en zo eens even flink gaan ranken..is ook makkelijker dan alles via deze thread of privé berichten af te spreken. Wie geïnteresseerd is en dit leuk vind kan zijn nummer in een privé bericht aan mij sturen, dan maak ik een chat aan!
Ik heb je een pb gestuurd. Het lijkt mij idd wel een goed idee. Ik heb het spel alweer een tijdje niet aangeraakt en misschien brengt dit toch nieuw leven in de game voor mij. Laten we het hopen!
Chat is aangemaakt met Captain Vimes en MightyMikeDX! iedereen die nog meer geïnteresseerd is kan mij een pb'tje sturen waarmee we dan hopelijk een goede basis voor de comp. play kunnen vormen Wel alleen xbox one spelers!
Ik stuur je een PB! Sommige hebben me al op de xbox toegevoegd en volgens mij hebben sommige me meermaals een game-invite gestuurd maar was ik niet gejoined. Sorry! Ik was toen al met vrienden aan t spelen. Dus wees niet ontmoedigd me een invite te sturen als je samen wilt gamen .
Pfff speelde als healer meestal mercy, symmetra of lucio. Maar heb nu zenyatta ontdekt. Tering wat een heerlijke char. Blijf dit spel echt geniaal vinden
Game weer opgepakt na vakantie en blijft toch wel gruwelijk Waarschijnlijk nieuwe gamemode, skins en map met de Olympics als thema
Ahh dat zal het zijn.. heb alleen in de middag gespeeld Edit: Ziet er geinig uit. Maar voegt voor mij niet veel toe. Dat soort voetbal 2x gedaan en daar blijft het bij. Super lame vind ik dat. Rest vd loot is wel geinig tough