[Multi] Overwatch

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 3 mrt 2016.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ofcourse, TheNightbringer ben ik

Korkss vindt dit leuk.
  2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Veilig kan als een ander leaved. Je krijgt dan een timer van een minuut in beeld. Als die leaver niet terugkomt kun je na die klok veilig ook zelf weg.

3. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Tegenwoordig staat er dat je nog steeds een penalty krijgt om te voorkomen dat je teammaten nog verder genaaid gaan worden.
    Ik vind die rode pop up zeer irritant als je een point moet capturen en je ziet niet hoe ver de balk is.

4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Maar dan telt de match wel als een Loss toch? En ga je omlaag in de ranking? Dan probeer ik het liever uit te spelen met de kleine kans dat ;)
    Het zou eerlijker zijn als je dan kunt leaven zonder je ranking te beïnvloeden, en laat de tegenpartij dan maar wel een win pakken.

^ dat!!! Dat was mijn eerste gedachte ook; jongens, ken je eigen interface.

Nightbringer, ik voeg je ook nog even toe. Als Ralphalmighty binnenkort ook online is (die heeft ook nog een vriend die vaak meespeelt), Korks erbij, dan zijn we al bijna met zijn zessen :)

Korkss vindt dit leuk.
  5. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Thats the spirit ;-)

6. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10

Prima plan! Ik ben echt lang niet meer op het forum geweest dus lees nu pas alle berichten..ik heb Eurovicious, Korkss en madmonkey al in mijn list..ook nog mightymike (zo uit mijn hoofd) tot nu toe alleen nog met Wouter (eurovicious) en die andere maat van me gespeeld! Ik heb niet alles bij kunnen houden, maar mensen mogen mij ook gewoon toevoegen!

7. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Wellicht ook nog een idee:

Met mensen die het leuk vinden om in een team te gaan spelen wellicht een what's app groep te gaan aanmaken waarbij je dan snel kunt checken wanneer iemand tijd heeft om on-line te komen ipv eerst hier het forum te checken wat toch wat langer duurt. Op deze manier kunnen we hopelijk een grote groep krijgen waardoor we in comp. met zoveel mogelijk mensen kunnen spelen die wél communiceren ;) en zo eens even flink gaan ranken..is ook makkelijker dan alles via deze thread of privé berichten af te spreken. Wie geïnteresseerd is en dit leuk vind kan zijn nummer in een privé bericht aan mij sturen, dan maak ik een chat aan!

MightyMikeDX vindt dit leuk.
  8. MightyMikeDX

MightyMikeDX MightyMikeDX

Leuk Bevonden:
    237
    Ik heb je een pb gestuurd. Het lijkt mij idd wel een goed idee. Ik heb het spel alweer een tijdje niet aangeraakt en misschien brengt dit toch nieuw leven in de game voor mij. Laten we het hopen!

9. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Goed plan, stuur je een PB!

10. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Chat is aangemaakt met Captain Vimes en MightyMikeDX! iedereen die nog meer geïnteresseerd is kan mij een pb'tje sturen waarmee we dan hopelijk een goede basis voor de comp. play kunnen vormen ;) Wel alleen xbox one spelers!

11. deadly seconz

deadly seconz kaas is geel

Leuk Bevonden:
    165
    Ik stuur je een PB!

Sommige hebben me al op de xbox toegevoegd en volgens mij hebben sommige me meermaals een game-invite gestuurd maar was ik niet gejoined. Sorry! Ik was toen al met vrienden aan t spelen. Dus wees niet ontmoedigd me een invite te sturen als je samen wilt gamen :).

12. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Krijg geen bericht gestuurd. Doe het later nog wel :)

13. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Ik speel het spel nog steeds, mensen kunnen mij altijd toevoegen. Ben rank 110 nu.

14. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Pfff speelde als healer meestal mercy, symmetra of lucio. Maar heb nu zenyatta ontdekt. Tering wat een heerlijke char. Blijf dit spel echt geniaal vinden :cool:

15. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Game weer opgepakt na vakantie en blijft toch wel gruwelijk

Waarschijnlijk nieuwe gamemode, skins en map met de Olympics als thema :D

[​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

16. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Is dat vanaf vandaag? Aangezien de spelen gaan starten. Lijkt me wel grappig :cool:

17. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Sinds gisteren al;)

18. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Gisteren veel gespeeld maar niks gezien. 8)

19. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Kreeg de update file ook pas rond 9 uur binnen toen ik mijn ps4 opnieuw aanzette.

20. Korkss

Korkss Active Member

Leuk Bevonden:
    166
    Ahh dat zal het zijn.. heb alleen in de middag gespeeld :cool:

Edit: Ziet er geinig uit. Maar voegt voor mij niet veel toe. Dat soort voetbal 2x gedaan en daar blijft het bij. Super lame vind ik dat.
    Rest vd loot is wel geinig tough :thumbs:

Laatst bewerkt: 3 aug 2016

Deel Deze Pagina