[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Wel grappig om te zien hoe blij die gast is als hij het spel unboxed

WinterBase en Mallakai vinden dit leuk.
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol echt he, gun het hem wel.
    Maar hoef niets van hem te zien.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Zoals Sean twitterde. Ze hebben er van alles ingestopt, dat wil je zelf ervaren natuurlijk. Niet zien gebeuren door een andere gamer.
    De omgevingen zijn per speler verschillend natuurlijk maar die dingen die ze er ingestopt hebben ( de verrassingen) is voor iedere speler hetzelfde. En dat wil ik graag zelf ontdekken. :D

AnubisNefer en Nol vinden dit leuk.
  4. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Kerel die gisteravond video's geupload heeft van No Man's Sky gaat niets meer uitlekken betreft video's en screenshots.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Gekeken tot dat het spel in de PS4 gestopt wordt, verder wil ik er niets van zien. De release gaat al opschieten :)

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  6. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Heb vooralsnog niets gekeken en denk wel dat ik het volhoud om niet te kijken, reddit kijk ik niet meer naar.

Overigens ga ik er wel vanuit dat het topic spoiler vrij blijft tot de release datum.
    Ook als je de game eerder heb.

Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk

7. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lijkt mij logisch dat er niets verklapt wordt voor die tijd.. Komt al genoeg shit voorbij op het net.
    Ik kijk niks voordat ik zelf de disc in mijn ps4 heb gestopt.

Mallakai en Nol vinden dit leuk.
  8. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Nou zo logisch is dat hier niet op XBW ;)

MAD 1976, Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind het echt zeer lastig bepalen of dit nu wel of geen game voor mij is. Mede ook doordat het niet echt duidelijk is wat het nu precies is.

10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Wat ik jou zou aanraden is zoveel mogelijk filmpjes te kijken van No Man's Sky IGN, daarin gaat de maker in op de mogelijkheden van het spel.
    Je kunt exploreren, traden, fighting etc doen..

Er is niet iets wat je moet doen zoals ik 99% van de games, jij bepaalt wat je wilt doen..
    Maar zoals ik eerder zei, check de vids op youtube van no man's sky van IGN staat heel veel info.

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Ik denk nog steeds een Minecraft in Space .... maar goed, ik dacht zelf dat het spel geen verhaal had. Dat je gewoon ergens in Space wordt gedropt en je het allemaal zelf mag uitzoeken

Maar in het NeoGaf topic van No Man's Sky.... zie ik alleen maar spoilers staan (gelukkig kon ik nog snel wegklikken). Tja, als het spel geen verhaal heeft.. dan valt er ook niet veel te spoileren lijkt mij ?

Ik ga vanaf nu lekker niks meer checken. Ik ga het spel op 10 aug opstarten, en dan zie ik het wel. Reviews ga ik ook niet lezen of kijken... ik wil alleen de scores weten.

12. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Land explore sleep eat repeat... Lijkt mij al machtig ;) Wat er verder nog tussen gaat zitten maakt het alleen maar mooier.

Cijfers van de reviews gaan mij ook niet echt boeien, dit gaat waarschijnlijk geen game worden die voor iedereen is weggelegd. Ik verwacht iets prachtigs voor de nichemarkt. Veel reviews zitten tegenwoordig op hetzelfde popcornniveau als de games zelf, dus ik vraag mij of je met een cijfer de kwaliteit van No Man's Sky te weten komt.

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nog een leuke vid over planet sizes.. Geeft je een Idee hoe groot het eigenlijk is.

14. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Toch snap ik niet als het allemaal zo mega groot moet zijn dat de disk maar 6 gb is

verstuurd via Tapatalk

15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Omdat het niet voorgebakken is. Een game als bv call of duty of welke ander game dan ook hebben van te voren gemaakte props. Dus elk gebouw, elke plant, elke gun, elk vliegtuig etc etc is door een game ontwikkelaar gemaakt. Geldt ook voor geluiden, allemaal opgenomen en opgeslagen op de disc. Dit wordt gedaan in een 3D applicatie, daarin maken ze de modelen waarop Textures worden geplakt enz. Dit alles neemt veel ruimte in beslag.
    De wereld van NMS is niet van te voren gemaakt maar wordt door slimme formules gemaakt. En dan ook nog niet eens alles tegelijk, want zoveel data past niet eens op alle servers van de wereld bij elkaar. Nee, deze wordt in een X radius om de spelere heen gegenereerd. Zou je buiten deze radius kunnen kijken dan is er dus niets.
    Vandaar dat deze game zo weinig GB in beslag neemt. Dit is alleen voor de dingen die niet gegenereerd worden, zoals dialogen met de aliens etc.

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    omdat er alleen maar code opstaat die de wereld creëert hoeft de game geen GTA-wereld te laden maar alleen het stukje waar jij bent. Daarom zijn er ook geen laadschermen ingame. Verwacht ook dat de opstartsnelheid supersnel zal zijn hierdoor.

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    dubbelpost

18. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    tripplepost, fijn internet op een vakantiepark :)

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Okay
    ;-)

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Deze game moet je gewoon half lam met tripmuziek op spelen ergens snachts om 3 uur... spacen als planeten

Deel Deze Pagina