[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Niet huilen als je die pokemon hebt. :p Hier zitten oprecht nog steeds alleen pidgeys en rattata's. Woon niet eens in een dorp, gewoon grote wijk best centraal. Maar pas in centrum Eindhoven komen de units. Vanmiddag Polywrath, helaas maar CP 400 :mad: , porygon, beedrill en vulpix. Schoonzus had op level 13 een polywrath van 800.. zo jaloers haha. Gruwelijke pokemon. Wil ook echt graag Scyther, die zij al 6 hebben ofzo. Ze wonen om de hoek bij het stadspark haha, tsja. Eentje tegengekomen met ??? CP, maar naaide m eruit na meer dan 20 great balls en berries.

Laatst bewerkt: 31 jul 2016
    Matrix vindt dit leuk.
  2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Degene aan wie ik het liet zien kwamen ook niet meer bij van het lachen.

Nee, dacht dat die updates automatisch zouden gaan. Net ook even in de Appstore gekeken maar helemaal niks noppes update. Was iig niet mijn beste favoriet maar toch even een Hypno van ~1200 kwijt. Gelukkig genoeg Drowzee's en candy, dus niet heel erg.

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahahahaha sukkel. De Store is nog niet geupdate overal. Als je het zo graag wil laten zien moet je apk 0.32.0 even zoeken :+

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ugh, je kan pokemon dus niet gelijk meer een pokeball toegooien sinds die update :mad: Ook de curve is aangepast. Gooi nu mis terwijl ik daarvoor altijd zou raken met een curve. Ik moet nu echt laag naar links swipen waardoor de bal uit het scherm gaat en weer terugkomt op de pokemon

Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.958

GEVANGEN IN OOSTERPARK BITCHESS

Siemenn en Bidle vinden dit leuk.
  6. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Gast..

7. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Lol stappen zijn bij mij nu helemaal gone na die update

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat staat in die patchnotes. Dronken die pokeballs gooien is nu echt geen doen meer. Ik heb net 150 normale pokeballs en flink wat greatballs verneukt op weg naar huis. Wel een pinsir weer erbij. En een starmie. En een sraking kunnen maken door genoeg candy.

Ohja en blijkbaar spawnen er nu volop eevee's hier. Dikke vaporeon nu.

Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Remo NL

Remo NL Active Member

Leuk Bevonden:
    54
    Batterij save modus voor iOS verwijderd zie ik, Maar schijnt dat de game nu wel doorloopt op de achtergrond. Mensen die dit kunnen bevestigen?

10. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Bij mij iig niet.
    Net even met incent aan gelopen en gebeurt niks. Sterker nog, bij het naar voren brengen van de app moest die weer opstarten.

Wel irritant dat het nu drie klikken kost om een pokemon vrij te laten. Wellicht stoppen ze er nog een keer een selecteer functie in, zodat je er in één keer een hele hoop uit kan gooien.

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nieuwe update: de 3-step glitch is niet gefixt, maar de 3 stappen zijn er helemaal uitgegooid. Oké. Oh ja, en Pokevision is nu down door Nintendo/Niantic. Oftewel: er is geen manier meer om pokemon te tracken. Jeej.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Beter, want ik vind het eigenlijk gewoon cheaten zo en niet bijzonder als mensen 'rare' pokémon hebben omdat je toch weet dat ze daar zeer waarschijnlijk zo'n iets als Pokevision hebben gebruikt. :+

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, maar het was een goede vervanger voor de tijd dat de nearby lijst niet werkt. Nu heb je niets om je aan vast te houden. Zie je een squirtle tussen je pidgeys, maar of die nu binnen een paar meter, een paar honderd meter of een kilometer zit.. dat weet je niet. Tsja, dan krijg je dus doelloos zoeken en daarmee is het wel het einde voor het echte zoeken naar pokemon voor mij. Dan wordt het nu eerder: app aanhouden en toevallig iets op je pad tegenkomen ipv bewust op zoek gaan naar een bepaalde pokemon in je nearby lijst. Als pokevision nou offline ging nadat de step-glitch gefixt was was het imo prima, want ik gebruikte het toch pas als ik iets zag ik m'n nearby lijst. Maar nu..

Maddmonkey vindt dit leuk.
  14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    True, ze moeten gewoon die nearby list asap fixen.

Reckuuza en Killamonkey vinden dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Pff moraal ridders, heb me laatst weer doodgezocht naar een diglet en boos weggegaan. Nu moet ik dus maar geluk hebben dat ik hem vind. Zonder Pokevision in het begin zoveel gelopen, uren lang en naar huis gegaan met alleen maar pidgeys, ratten en weedles.. LEUK MAN

Sinds gisteren doet mn gps raar trouwens, ik word 200 meter van mn huis gezet

16. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.958
    Gewoon meteen je pokemon wegtyfen als je m hebt gevangen.

17. DennisM

DennisM Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Zonder Pokevision vind ik er eerlijk gezegd niet veel meer aan. Zelfs met Pokevision was het een opgave om een zeldzame Pokemon te tracken. Om nu doelloos, zonder enige indicatie, rond te zwerven beleef ik geen plezier meer aan. De step indicator is weg dus nu zie je in je scherm dat een Pokemon ergens binnen straal van 1km in je buurt is. Dit zonder te weten welke kant je op moet lopen. Met andere woorden gewoon dom geluk hebben dat je zo'n beest tegen het lijf loopt. En dan maar hopen dat hij niet ontsnapt.

Siemenn, Reckuuza, Bidle en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Vind het ergens ook wel jammer. Juist leuk,.. op de bank, zien dat er ergens een beest zit en gelijk de fiets op en gaan. Leuk samen zijn met meerdere Pokedioten. Daarbij liet Pokevision heel veel ook niet zien.
    Wat betreft het wel/niet cheaten,... lekker belangrijk, iedereen moet lekker doen wat ze willen. Het is immers niet zo dat anderen er onder te lijden hebben.

Heb ook het idee dat het vangen na de update een stuk lastiger is geworden. Heb nu veel vaker dat ze uitbreken zelfs lage CP.

Edit:
    Ze zouden het eigenlijk in de game moeten verwerken. Dat je dan voor 30 minuten soort van "Discover ei" kan activeren. Dat je ze bij levelen kan krijgen.

UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959

Nice! Vlak voor de Dekamarkt gevangen na rondje sloterplas. Vet veel bulba's gevangen ook. Wat is nu slim wat betreft Lapras? Hij is niet heel hoog qua CP maar ga er denk ik niet heel veel meer tegenkomen denk ik :+ Is de moveset wat? Wil eigenlijk gelijk al mijn Stardust tegenaan gooien, maar of dat slim is!?

Matrix vindt dit leuk.
  20. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Frost Breath heeft iig de voorkeur. Weet niet welk lvl je bent, maar zou sowieso niet al je Stardust er tegenaan gooien. Daarbij kun je hem nu max 3x Uppen,... dus dat gaat sowieso niet heel veel uitmaken. Zou hem gewoon lkkr houden en rustig afwachten tot er nog een keer eentje voorbij komt. Toch lullig als je straks een goede tegen komt en je dan weer maar 3 candy hebt.
    Je kunt hem sowieso een paar x in een Gym achterlaten, hem af en toe bekijken en er op klikken. :+

Killamonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina