Ik denk dat er verschillende teams werken aan de DLC en de meer technische zaken. Vanavond weer zonder problemen kunnen spelen. Met zijn vijven een potje in gaat meestal vrij snel, alleen ook geen probleem. Maar join je 2, 3 of 4 man, dan geeft het wat problemen en duurt het allemaal wat langer. Tenminste, dat is mijn ervaring. Volgende week in ieder geval een patch om matchmaking te verbeteren. http://www.gamekings.nl/nieuws/ubisoft-rolt-nieuwe-rainbow-six-siege-patch-uit/
Nieuwe patch op xbone heeft het precies erger gemaakt. Had niet veel last meer om games te vinden enzo. Maar met de nieuwe patch wel, wel geteld 1game op een uur kunnen spelen.
Die leg trap is wel bruut Misschien moet ik deze game ook maar eens aanschaffen, hou wel van realistische shooters.
Zijn er nog mensen die regelmatig Siege spelen? Heb het spel pas gehaald in de sale, speel nu veel met 2 vrienden. We kunnen nog wel wat opvulling gebruiken in onze party. Voel je vrij om mij toe te voegen. GT: Gainesis
Heb m net gehaald op bol.com, dagaanbieding: €34,99. Rainbow six vegas kapot gespeeld, dus hoop dat deze ook zo tof is!
Nou gedownload maar spelen kan ik hem niet, moet een update hebben maar die failt te downloaden. Schijnt bekend te zijn bij MS..
Heb het spel ook. Nog meer die het spelen?? Hoe kijk je om een hoekje? Ik zie soms ook gasten op hun rug liggen..
Linker of rechter stick indrukken. Ligt aan de kant die je wil opleunen. En liggen gaat volgens mij meestal op je rug in siege?!
ja maar dan ben ik dood.. ha ha. ik zie soms gasten draaien, van buik naar rug. wel lekker die servers, kreeg ik een 24 uur boost, klappen de servers eruit (2x in het weekend). pfff.
Volgens mij doe je dat gewoon door te liggen en dan om je as te draaien Met je rechter stick. Dan draai je dus liggend zoals je dat echt zou doen, ipv op je buik een rondje te draaien.
gisteren weer even gespeeld, en dit is ook een spel wat je beter met 'vrienden' kan spelen of headset. ik snap niet dat als ik een schild heb, en de anderen niet. dat ze dan mij niet voor laten gaan. lijkt mij dat ik dan wat kogels kan opvangen. maar ook hier zal het wel weer om kills gaan en niet om de missie.
Caliber-based destruction For our first look at what the season brings, we’re going to be introducing caliber-based destruction for all weapons. Up until the launch of Season 4, every bullet has created the same size hole. The impact zone and fragility sphere are now weapon-specific, which means stronger calibers will create bigger bullet holes and generate larger impulses. This will create an even more realistic experience with the destructibility of the environment. Network improvements There is something we also want to address. We know that accurate hit registration is a priority in the community, and we want to assure you that it is a priority on the Dev team. When we are addressing hit registration, we are really looking at a number of things: latency, kill cam replication, and the actual server-side registration of hits. Here is what we’re working on regarding fixes in these areas coming in Season 4. We will be introducing better ping reporting to help us understand what the variables are when a player experiences a frustrating moment. Regarding network and latency, we fixed an issue relating to network compression that was causing some inaccuracies in hit registration. This should help in certain situations. We also found and resolved a movement issue related to stances that would create a misalignment in the head placement when registering a hit. We are continuing to monitor and address hit registration very closely, and will be something we will never stop trying to improve. Join us on the Official Twitch channel on November 12th-13th during the PC & Xbox One Pro League Finals. Tune in on November 12th for teaser Dev panel, and don’t miss the full live demo revealing the Red Crow map and operators on the next day during the PC & Xbox One Finals. New map New operators