Ja precies. Xbox upgrade is altijd leuk, maar omdat het nu óók een 4K blu-ray speler is, moest ik 'm echt hebben. Heb nu de Man of Steel / Batman v Superman Ultimate Edition besteld op blu-ray, komt woensdag uit. En heb een LG 4K TV met HDR. Daar ziet Netflixer écht al top uit. Moeilijk vergelijken wel omdat je in Netflix niet kan kiezen wat je kijkt, hij schaalt automatisch bij. Weet je trouwens zeker dat er in Nederland ook Netflix geknepen wordt?
Las het tijdje terug dat een provider kneep, waardoor je met een dikke verbinding alsnog een lage doorvoersnelheid had. Volgens mij op ander forum gelezen. Al kon toen niet zwart op wit gezegd worden dat het aan ISP lag, beetje kastje-muur verhaal. Ook nog wel eens in het nieuws geweest omdat Netflix meer aans ISP's moest betalen. https://ispspeedindex.netflix.com/country/netherlands/ Zou toch veel hoger moeten kunnen dan 4Mbps. FullHD gaat nog redelijk, maar voor Ultra-HD heb je meer nodig. Gemiddelde internetverbinding moet ook wel meer aankunnen. https://help.netflix.com/nl/node/306 Wil zelf volgend jaar een nieuwe TV hebben. Was eigenlijk dit jaar al de bedoeling, maar niet echt van gekomen + geld aan andere dingen uitgegeven. HDR lijkt me ook wel een nice feature.
Ik zie ook wel voordelen in de S. Niet zozeer de 4K optie, maar meer het kleinere formaat en de hogere snelheid. Wil toch al langere ruimte maken in mijn woning, dus imo helpen alle kleine beetjes Opslag capaciteit maakt mij niet zoveel uit. Ik wilde al voordat de S werd aangekondigd af van mijn launch One met Kinect. Tsja, wat zou jij voor advies geven hierin??? Ik kan mijn oude One eventueel via een vriend die handelt in elektronica wel kwijt. Die verpast veel via MP en koopt ook vaak goede dealtjes voor mij en andere vrienden in.
Als je de One S alleen koopt voor meer snelheid, dit verschil zal minimaal zijn. 4K HDR film kijken (ook Netflix, Youtube, enz.) is waar je hem voor koopt. Of als de ruimte en power brick echt een bezwaar zijn bij je huidige console. Verkopen, tja. Je moet geluk hebben met een goede deal aan een wildvreemde. Kan je hem beter verkopen hier op de X-Bazar!
Ik zal eens vragen aan die kennis. Het is even wikken en wegen ook nu No Man's Sky bijna uit is. Ben toch bijna geneigd money's aan iets moois voor het najaar uit te geven. @Willem : One al zo goed als verkocht.
"The Division is coming to the big screen, and no, we’re not talking about that time you ran the Falcon Lost Incursion on your buddy’s projector. The battle to restore order to Manhattan is being made into a movie by Ubisoft Motion Pictures, and will star Jessica Chastain (Interstellar, Zero Dark Thirty) and Jake Gyllenhaal (End of Watch, Nightcrawler). In addition to starring in the film, both Chastain and Gyllenhaal will be a part of the development process through their production companies, Freckle Films and Nine Stories, respectively. The pandemic-stricken streets of The Division are filled with countless stories of love, loss, treachery, and heroism, but we’ll have to wait to find out what avenues the film will explore. The Division is the latest Ubisoft property to join the Ubisoft Motion Picture production line-up. Splinter Cell, Ghost Recon, Watch Dogs, and Rabbids movies are all in development, and of course, Assassin’s Creed starring Michael Fassbender will be released this winter on December 21st. For more on The Division, check out these articles on the UbiBlog:"
Zaterdag naar Suicide Squad. Zin in. Nu weer een leuk eettentje zoeken in Utrecht, om ervoor wat te gaan eten.
@Matrix en @Taab twee totaal verschillende reviews dus... ben benieuwd. Den kdat ik maar naar de bios ga.
Ik ga er donderdag heen. Ik vind dat Empire bijna altijd goed zit, dus ik heb er wel vertrouwen in. Bovendien verwacht ik geen Dark Knight of zo, dus ik vermaak me vast wel.
Wat hadden jullie verwacht van Suicide Squad? Toen de eerste pers plaatjes gereleased werden had ik al geen positief gevoel over de film. Nu ik de reviews zo eens lees word dat gevoel bevestigd. Zaterdag maar eens kijken
Die quote van Margot Robbie zegt alles over mijn verwachtingen: "We're bad guys, it's what we do!" Tenenkrommend.