waarom toch...WAAROM. ik had me zelf zo wijs gemaakt dat ik dit spel NIET zou kopen. ik dacht... weer een pokemon spel...en zo bijzonder zien die nieuwe pokemons er niet uit.. totdat...ik de volgende pokemon zie op fb.. Salandit, een poison/fire-type...pfff... dus.. dit spel zal er ook wel komen. ok.. en een koala... weer een pokemon spel erbij dus.
Eindelijk 3D! Gaat mijn eerste Pokemon game worden sinds............de eerste die in kleur was. Alleen Sun though; ga ze niet beide kopen (dikke doei Nintendo). Jaja, komt zeker door Pokemon Go...dochter heeft er ook wel zin in. Kun je 2 aparte saves hebben?
Heb net maar een DS besteld en deze moet ik haast eigenlijk wel aanschaffen. Heb zelf,....nog nooit Pokemons gespeeld. Moet ik dan beter niet eerst alvast een andere spelen (X of Y) of gewoon lekker met deze beginnen?? Heb al wel even een paar afleveringen van Pokemon gekeken op Netflix, maar niet lang volgehouden.
Kan. Heb zelf Alpha sapphire erbij gekocht. Denk dat Sun en moon wel de meest innovatieve Pokemon gaat worden dus misschien wel goed om daar op te wachten en er vol frisse moed aan te beginnen. Wil je er echter nu al in komen dan kan je X/Y of OR/AS halen. Zal toch een hele andere ervaring zijn met Sun/moon
Als Nintendo slim zou zijn geweest, hadden ze en Pokemon rpg voor de Wii U....maar helaas zijn ze niet zo slim. Een Pokemon RPG voor de NX op launch zou ook een goede sale zijn, maar wederom zullen ze niet zo slim zijn. Ik kijk wel uit naar deze game. Heb hier nog een oude voor de (gewone) DS liggen, maar heb daar niet zo'n zin in.... Hmm, eens kijken wat een gewone DS nog oplevert, kan wel in de verkoop.....speel er toch nooit op.