toch meer een refurbished PS4 gekocht voor 255 met een jaar garantie. Scheelt toch bijna 100 euro. Misschien dat ik ABZU ook nog wel koop om het weekend door te komen
Ik ga er vanuit dat het hoofdbestanddeel ontdekken zal zijn van planeten en de weg naar het centrum, wat ik onderweg tegen zal komen qua variatie en hoelang je erover zult doen en wat je nog meer kunt doen behalve vechten (zeer basic volgens mij in de filmpjes) ruilen (zul je wel moeten doen voor exotischere grondstoffen) en hoe moeilijk het zal zijn om in leven te blijven (volgens mij niet heel moeilijk als ik filmpjes moet inschatten) is allemaal maar een gok. Maar wel een leuke en hopelijk interessante gok.
Haha ja sorry mijn fout, ik weet natuurlijk waar NMS over gaat. Volg ik al sinds de eerste aankondiging. Maar ik bedoelde eigenlijk ABZU waar over gesproken wordt in dit topic. Maar dat is meer voor het eigen ABZU topic.
Abzu is gewoon een laid back game... waar je lekker achterover kan leunen en een beetje kan relaxen (perfecte game om even op adem te komen na een paar uurtjes Bloodborne bijv). Daarnaast ziet het er prachtig uit en is de soundtrack echt geniaal, het is aan te raden om het met een goede headset te spelen. Maar het spel is niet voor iedereen. Mensen die Journey vet vonden (en dat zijn er veel) zullen deze game wel erg gaan waarderen. De game is net als Journey wel aan de korte kant. Na 2-3 uurtjes ben je er klaar mee. Maar ik zie Abzu/Journey zelf meer als een ervaring/belevenis dan een echte game. Heb vanochtend even een uurtje gespeeld, ga straks verder. Voor €16 is het in ieder geval zeker de moeite waard.
Waar ik mij wel een beetje zorgen over maak betreft NMS, is dat er nu al mensen zijn die hem aan het spelen zijn en als een malle alles aan het benamen zijn met de meest bizare belachelijke namen natuurlijk. Ik hoop dat alle veranderingen die gemaakt zijn voor de release date, wel ongedaan of niet geaccepteerd gaan worden.
Dikke kans dat je die namen toch niet tegenkomt. Dieren komen waarschijnlijk maar op 1 planeet voor, tenminste dat lijkt me logisch volgens de evolutietheorie en de kans dat je een bezochte planeet tegenkomt is ook <1%
Volgens mij is de kans dat ze iets benoemd hebben wat jij gaat vinden niet erg groot is dus zal nog zat te doen zijn ^^.
Haha ja tuuk, de kans is ook niet zo groot. Hoewel het naarmate de tijd verstrijkt en iedereen meer naar het centrum aan het gaan is, de kans steeds groter wordt dat je wel op plaatsen komt waar al aardlingen hebben rond gehobbeld.
Zelfs dan is het uitermate klein als je dicht bij het centrum zit, volgens mij hadden ze het daar ook over miljarden planeten dicht bij het centrum. En eigenlijk vind ik het wel cool om iets tegen te komen als iets door een persoon benoemd is. Ben benieuwd of je een notificatie krijgt als er iemand op je planeet geland is geweest. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Amazon.co.uk Post #429 Laatst zag ik een leuke deal; PS4 met Uncharted 4, Overwatch en 2 controllers.... voor €369. Weet alleen niet meer waar ik het zag.<br /><br />Als je niet zo veel games gaat spelen op de PS4... kan je ook aan een refurbished PS4 denken. Die kosten in NL €300..<br /><br />Maar bij Amazon UK €236 incl<br />https://www.amazon.co.uk/dp/B01HPPC...P5ROKL5A1OLE&amp;pf_rd_r=BJ98MWGGHFG4RNA3C1V7<br /><br />Dat is denk ik de goedkoopste optie. En je krijgt gewoon een jaar garantie.<br /><br />Die refurbished PS4s zijn wel het oude model met 500GB. Fuck, kon ik het toch niet laten.... ;-)