Niantic heeft gereageerd op de 3 step removal https://m.reddit.com/r/pokemongo/comments/4vr3op/update_from_niantic/
Dat je Items wil afsluiten maar per ongeluk een Lucky Egg aanzet terwijl je net kantoor binnenloopt..
Dat is gebaseerd op input van spelers toch? Want zie in mijn omgeving namelijk niets en over het algemeen in Eindhoven wel 3 goede pokémon, maar allemaal van een half uur geleden. Pokémesh blijkt ook een goede app te zijn nu, een real-time app net als Pokévision. Wordt wel aangeraden om een ander account/mail-adres te gebruiken aangezien Niantic het dus niet waardeert (wat blijkt uit Pokévision). Omdat ik morgenochtend al voor 3 weken vertrek, heb ik 'm niet meer gedownload.
Nee. Is een betere scanner dan pokevision. Mja, die api is veranderd en nu zie ik echt veel minder. Pokemesh werkt wel goed ja. Kleine radius, maar werkt op de achtergrond. App aan, lopen en kijken of je wat tegenkomt.
Net Electabuzz gevangen CP 85 STERKSTE POKEMON OOIT Btw incents zijn zo kansloos. Trekt enkel pidgeys en spearows.
Link van die scanner? Misschien in Zuid Afrika op zoek naar de big five Heb je voor pokemesh daadwerkelijk een ander play store account aangemaakt? Of dien je in de app nog in te loggen met een Gmail ofzo? Merci.
Pokescanner een nep ptc account aangemaakt en voor pokemesh een nep Gmail account hoef je niet voor in te loggen. En zoek gewoon op reddit naar subreddit pokescanner. Daar staat een apk
ik gebruik geen pogescanner, of mesh. maar hoe werkt het tracking systeem van poke go nou eigenlijk? ik zag gisteren rond mijn huis een kabuto op mijn nearby scherm. en ook helemaal links, maar als ik er dan op klik zie ik hem aan de rechterkant. baal er wel van, hij zat volgens mij echt dichtbij maar lopen en een incense gebruiken hielp niet.
@Maddmonkey ... ja, ze hebben de scan/refresh rate aangepast naar 15 seconde geloof ik. Als je boven de 10 k/m gaat komen Pokemons nu niet eens meer tevoorschijn. Belachelijk dat sites die je helpen moeten sluiten. Dat had prima geweest als hun eigen scanner had gewerkt. Nu is het niet meer dan een plaatje met Pokemon er op die toch nooit klopt. Vind alles dikke prima hoor en vind het prima dat je moeite moet doen voor Pokemon maar het offensief wat Niantec/Nintendo heeft geopend tegen de sites gaat een beetje te ver. Sterker nog ... zo zit je op de fiets en leg je 15~20 kilometer af. Heb je net 1 ei klaar ...
het kon toch dat ze een oplossing hadden. die pokemons verschuiven wel dus het lijkt er wel op dat je toch een beetje kan zien of ze in de buurt zijn. en ja als alle 3de party sites/apps niet werken of uit de lucht worden gehaald vraag ik me af hoe je pokemons kan vinden terwijl ze wel in de buurt zijn. ik vind lopen prima, beetje moeite doen.. ok. maar ik wil toch wel eens iets anders dan een rattata of pidgey. maar als jij een app kan aanbevelen waarvoor ik geen 'nep account' hoeft aan te maken, of hoef in te loggen met mijn gmail adres en die werkt dan hoor ik het graag.
Die "nearby" werkt nooit. Je ziet op je map 9 Ratata's of Pidgeys en er schiet ineens een Weedle of andere kansloze tyfus Pokemon uit de grond. Ik ga daar niet eens meer van uit. Bovendien is de eerste Pokemon die op je "nearby" staat vaak niet eens "nearby" en zou het zo maar kunnen dat er een andere ineens de grond uit schiet.
Klopt idd toch niks van. Ook bijna altijd dat in het kleine venstertje waar er drie staan de volgorde weer anders is. Open je het venstertje staan ze ineens in een andere volgorde. Enfin,... denk dat iedereen inmiddels door heeft dat je er helemaal niks aan hebt en dat het een kwestie van puur geluk geworden is. Zonde,..... Voorlopig blijf ik mijn wandelingen maken en zit ik enkel af en toe bij een stop the luren. Zou sowieso later dit jaar een 'hele grote' update komen, dus ben benieuwd.
Gisteren precies hetzelfde meegemaakt. Allerlei pidgey's, ratatta en meuk op nearby, popt er opeens een bulbasaur. Heel vervelend dat het niet werkt zoals het hoort, toch was bulbasaur een leuke bijkomstigheid.
De "nearby" is gewoon iets wat ze er compleet uit moeten halen. Je hebt er geen reet aan omdat het totaal niet laat zien wat er in de buurt is. Zag gisteren op m'n radar een Dragonite. Prachtig. Maar waar? Heb 20 minuten buiten gelopen. Niks gevonden. Hoe dichtbij is nearby? Hoelang duren de spawns nog. Hell, het zou beter zijn als ze gewoon de spawn tijden lieten zien van een Pokemon. Dan weet je wanneer je kan stoppen met zoeken.