Sean Murray tweet 5am at Hello Games. Wrapping up a month of work on our first update. Lots of new features, balancing and content. Nice! Hoop dat ze de game blijven updaten. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Jups las het net. Ben echt zo fucking benieuwd naar mijn eerste ervaring. Het moment dat jij de controls krijgt van je chatacter.
Heb ook gelezen dat elke game zijn eigen titelscherm heeft omdat die uniek gegenereerd wordt. Lijkt me ook tof als iedereen hier een screenshot maakt van zijn beginplaneet. Ben wel benieuwd hoeveel dat zal verschillen.
Ja. Mijn LE voor 79.99 ipv 99.99 Ik wil echt niet naar mijn werk tijdens mijn vakantie, dus ik denk dat ik bij bol de reguliere versie met faceplate koop en deze na een week op MP zet.
Niet betaald, volgens mij had hij (Sean) dit aangegeven in een interview. Dus zullen gewoon updates zijn als Day one patch. Wel weet ik dat er in de toekomst landvehicles komen in de game. Tenminste dat wilde de maker. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Artikel is wel van 2014 dus veel dingen kloppen niet meer. Had hem ook al gelezen maar had dat van die voertuigen er niet uitgepikt. Zou dat nu niet gewoon en ruimteschip zijn?
Net ook gelezen en zie niets over landvoertuigen.. En ook al is het een ouder document, het blijft erg leuk om te lezen.
staat op de een na laatste pagina, waar ze updates bespreken. In het stukje waar hij terraria, dayz en minecraft noemt als voorbeelden waarbij updates een goed spel veranderen en verbeteren. " Murray and Ream hint at more extensive terrain deformation, ground vehicles and a more traditional multiplayer mode to come later".
https://www.reddit.com/r/NoMansSkyTheGame/comments/2ewhfp/all_confirmed_no_mans_sky_features/ Klopt had het hier ook uit. Verwacht ook wel dat het er uiteindelijk komt.
Nice...als ik er aan denk zal ik een foto maken.....maar hoe ik die hier krijg is mij een raadsel. (heb die shareknop echt werkelijk nog nooit gebruikt, tenzij per ongeluk in de eerste maand omdat tja...je bent gewend dat dat select is)