Op gegeven moment weet je toch wel wat de standaard spawn points zijn in je buurt? Als er iets interessants spawnt in de buurt ga ik altijd eerst de "gebruikelijke plekken" af.
Gisteren nog een Mankey gevangen die bovenaan de lijst stond in m'n nearby list. Maarja, beter fixen ze het gewoon zoals het hoort.
Helemaal mee eens,... moet je ook eens voor de grap met drie mensen gaan zoeken. Loop je naast elkaar en iedereen heeft andere data in zijn nearby!
nou gisteren was mijn 2de 'grote' ronde bij mij in de buurt. ik merk wel dat ik beter de stad in kan gaan dan bij mij rond het huis. dus ik weet ze nog niet. en ik dacht laatst iets te lezen dat de spawnpoint veranderd waren. @Maddmonkey weet jij nog goeie plekken in Zaandam?
Rondje Sloterplas gedaan. Goede vangst. Onder andere: Onix, Electabuzz, Magmar, Hypno, Venomoth, Jynx, Clefairy en goede Bulbasaur, Goldeen en Eevee om te evolven. Verder allemaal crap om XP mee te vangen. Nog een lucky egg om te gebruiken en ben bijna level 19. Gaat lekker
Lapras....... Ik heb dus elke keer op werk sinds deze week een pokemon spawn. Tussen :45 en :00 zit daar nu opeens een pokemon. Vraag het met af of die gemaakt is doordat ik en collega's veel op die app zaten Zat echt zeker weten niets. Sommige spawnpoints zijn hier wel weg of een beetje verschoven. Woon jij in zaandam??? Stad of Zaanse Schans schijnen goede plekken te zijn. Op de oostzijde heb je ook 3-4 pokestops gelijk bij de peperstraat. Daar willen nog weleens mensen zitten met een lure. Verder weinig. Daarom gebruik ik een app om te scannen
Vannochtend op weg naar werk zette ik dat ding aan in de bus, gengar op mn scherm Zaandam heeft trouwens een elctrabuzz spawn
Sinds een paar dagen zit er 15 meter van m'n huis een electabuzz spawn, heb er al 5. En wat kreeg ik uit m'n 10km ei. Een electabuzz .
Ook een beetje OK qua stats? Kwam vandaag een Magmar tegen in nearby, dus ik zoeken als een gek. Vind ik hem eenmaal, is ie 94 CP Ik kwam er vandaag achter dat er in de buurt een gekke Eevee spawn spot zit. Zitten er gewoon zeven in een radius van 100 meter. Snel ook een Vaporeon en Jolteon fiksen! Wat is Onix eigenlijk crap in PoGo... Ziet er wel gruwelijk uit!
Hmm, misschien weer weg, maar toen ik 2 weken geleden in zaandam was spawnde ze steeds op 1 plek achter elkaar
Hier zitten op veel plekken nog gewoon dezelfde. Zo heb ik hier twee spawns voor Ponyta zitten en deze middag was het gewoon weer raak. Dus vermoed dat niet alle spawns veranderd zijn.
Heeft die update van laatst soms ook de mogelijkheid om Pokémon op transfer te doen uitgeschakeld? Kan er op deze manier niets mee.
Was met mijn zoon laatst 2 x in Bart Smit in het centrum, lijkt alsof je daar 2 pokstops hebt met non stop lure? Hij zocht wat lego uit en mijn vrouw en ik stonden achter elkaar pokemon te vangen, wel veel pidgeys en ratata, wat staryu, slowpoke's en zo. Binnen in de BS kan je beide Pokestops benaderen. Bij die boot (terras ding) zit er ook nog een pokestop, dus binnen 20 meter 3 stops en met Lure? (beide keren dat ik er was hadden beide stops de hele tijd Lure ne was er volgens mij 3 kwartier) Bij mij in de Westerwatering bijna alleen maar Pidgey en Ratata's ;o. We waren laatst in Leiden bij Naturalis museum en daar waren heel veel Pokemon ;-)
Niantec ... fucking faal-hazen. Ze hebben wederom een aanpassing gedaan waardoor het scannen naar Pokemon niet meer werkt. Echter houd deze scan ook in dat je nu op de fiets amper kilometers erbij kan fietsen. 1 m/s = Average human walking speed. Game updates every 10 meters. At this speed you only risk missing Pokemon who spawn or have already spawned more than 60 meters to your left, right, or behind you. Straight ahead is fine. 3.35 m/s = Running at an 8-minute mile pace. Game updates every 33.5 meters. At this speed you can miss Pokemon that are more than 35 meters to your left, right, or back. 5.55 m/s = Easy cycling speed on a bicycle. Game updates every 55.5 meters. Good luck catching anything that's not directly in front of you. Prima dat ze de scan-sites de das om willen doen ... maar zouden ze zich niet eens focusen op; nou ... wat belangrijkere issues? Sinds de laatste update kan ik lopen of fietsen wat ik wil (rustig lopen EN fietsen) en de kilometers worden er niet eens bij geteld. Tel daarbij op dat de spawns van de Pokemon nu echt belachelijk zijn (lees, 4 uur op pad, 90% Ratata en Pidgey en geen ENKELE "nieuwe" Pokemon) ... Niantec is hun eigen game om zeep aan het helpen.
Ja ik woon in Zaandam, achter de peperstraat. Als ik ga ga ik richting de stad. volgende keer maar eens op de spawns letten.