Op een FB group is vandaag een screenie van de eerste start planeet verschenen van een gast die hem heeft. Iets extra betaald aan een gameshop en eerder mee gekregen.. Ik zag vanmorgen in een vid van DM21 gaming op YT dat iedereen die hem eerder verkoopt dan de bekende data een boete riskeert van 250.000 per verkocht exemplaar.
Dat doen ze bijna altijd, maar wordt niet vaak doorgezet. Bij triple a titels kan het gebeuren dat ze het ook echt doorzetten.
Voor mijzelf zal het het ontdekken en overleven zijn (overleven schijnt voor de update niet heel moeilijk te zijn) op een mogelijke vijandige planeet. Heb al streams gezien van speler die voor een grot of spleet staan en echt nadenken over of ze wel of niet naar binnen durven gaan. Dat en het naadloos kunnen vliegen naar de ruimte en volgende planeet lijkt mij een ideale ontspannende game waarbij je niet hoeft te rushen.
Nou ik kan mij voorstellen dat ze hij zo'n gehypte game als NMS streng zijn. Nu zal dat niks worden met 1 game natuurlijk maar als een bedrijf ze in grotere aantalen gaat verkopen dan hangt Sony of Helo games wel aan de bel enk ik.
Als het een paar shops zijn, wel...maar als er teveel los lijkt het mij niet. That said; is er wel eens een boete uitgedeeld daarvoor?
Geen idee.. Zal waarschijnlijk niet. Kost teveel moeite denk ik. En misschien is het toch leuke reclame zo.
Hmmms. Ik weet dat het hopeloos is maar dit zou de eerste keer zijn dat ik vandaag al zin heb alle game stores af te gaan in de hoop dat ik hem al ergens kan vinden . Nog nooit gehad met een game!
Hmmm, in het weekend spelen is toch een stuk leuker dan op een woensdag. Dus als iemand hem ergens mee krijgt, post AUB het bonnentje even.
nee maar heb er gewoon een standaard AC aangehangen die ik normaal voor opladen van mijn batterij van de camera gebruik. Alleen deze is wel iets minder dik dus zal wel sneller warm worden ofzo. Hij kun nu in ieder geval updaten
Nou als jij het goed vind prima natuurlijk, maar ik zou dat niet zijn. Stel je wilt de console straks verkopen om wat voor reden dan ook, dan heeft dit echt invloed op hoe makkelijk je het ding zult verkopen...
ja dat is ook weer waar. Was al op zoek naar een andere en vond deze: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/_speedlink-wyre-xe-stroomkabel-ps4-1407486.html maar een echt officiƫle heb ik nog niet kunnen vinden.