http://cinecrowd.com/resonance Worked as set photographer hier aan, samen met goede vrienden willen we dit opzetten. Check it out hombres.
Suicide squad, Heerlijke film, soms erg random en totaal geen samenhang maar alle personages zijn interessant. Harley is echt perfect en mister j is verassend tof (al komt ie toch wat te weinig in de film voor). Verder is de climax wat meh, dus toffe personages met een ietwat minder boeiend verhaal. Heb me er wel beter mee vermaakt dan de laatste captain Amerika film
Nice, moet er vanavond nog heen maar zie zoveel negatieve reviews dat ik er eigenlijk al geen zin meer in had
Ik snap de negatieve reviews wel, maar de film is gewoon een leuke popcorn film, daarnaast is Harley echt perfect, de film is zeker de moeite waard .
Nee. Suicide squad is echt niks meer dan een mediocre scifi Action. Eerste half uur is tof omdat ze connecties leggen met DCEU, vanaf daar alleen maar downhill. En zelfs jokers performance, niet alleen z'n uiterlijk was super slecht. Wat een waste.
Ging Laat ik het zo zeggen ... geen denderende film. Ook absoluut geen goede film. Beetje niveau Batman vs Superman.
Jij hecht wel veel waarde aan reviews he? Warcraft inmiddels al gezien of nog niet? Is in ieder geval te downloaden nu.