1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[iOS/Android] Pokémon Go

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 9 jul 2016.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Het is aan jou om Incubators te kopen he? :) Je kan met 1 aankoop wel extra eieren aanzetten. Echter krijg je na een level-up (niet elke keer) ook 3 Incubators erbij. Bespaar je geld.

    Vang zoveel mogelijk Pokemon in het begin. Bewaar de hoogste en (dat heb ik gedaan) transfer de rest.
     
    Santino vindt dit leuk.
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Thanks! Ja, weet ik. Ik wil er best wat geld in investeren, maar ik wil eigenlijk eerst echt goed gespeeld hebben om dit zeker te weten. Misschien moet ik gewoon wat geduld hebben met die eieren. Maar ik heb er vijf van 5KM en één van 10KM, dus dat duurt een eeuwigheid als ik ze één voor één laat hatchen. Volgens mij loop ik geen 35KM in een maand.

    Ik heb er trouwens nog geen incubators bij gekregen. Of is dat pas bij de wat hogere levels?
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Yep,...

    Vangen en vangen. Zodra je een lucky egg (dubbele XP) hebt dan de hele zwik evolven. Als je er van een en dezelfde hebt dan is tegen de 60 evolves mogelijk. Evolven in nieuwe die je nog niet hebt is helemaal kassa qua XP.
    Ik heb enkel bags gekocht voor de Pokemons en de items. Verder ook incubators, deze kun je drie keer gebruiken. Dan gaat het tenminste een beetje vlot. Zelf hoop ik altijd dat ik de 2km en de 10km krijg. Ik vind dat daar de leukste en beste dingen uit kunnen komen. Heb nu in totaal 146 eieren gehuchten en ~110km gelopen volgens de app. :)

    Poweren met stardust heb ik enkel gedaan vanaf lvl 24. Maar enkel bij een paar Pokemons (momenteel 4) waar ik ook echt verder mee wil.
     
    Santino vindt dit leuk.
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Pomp er aub nu geen geld in gezien het nu allemaal voor geen meter werkt en alles broken as fuck is.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    ... wat werkt er niet afgezien van de "nearby" functie dan?
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Er zit bij mijn werk ERGENS een plek waar Rhyhorn, Mankey, Sandshrew, Sandslash, Wartortle, Ponyta, Egghoofd en nog veel meer 'exotische' pokemon spawnen.

    MAAAR IK KAN HET GODVERDOMME NIET VINDEN :'-(:'-(:'-( Vannacht na werk om half 5 zelfs verder dan de dijk gegaan achter het IJ plas over een pikkedonker paadje met een collega, maar geen succes :+ Ik baal er nu van dat ik niet grotere scans heb gedaan zodat ik die spawn weet.

    Je krijgt meerdere items met level ups. Lucky egg, incubator, lures. Ik zou nu vooral focussen op het vangen ja. Spaar de items op en koop alleen wat bagupgrades als je merkt dat je telkens echt vol en niet op een pokestop werkt/woont. Die upgrades zijn permanent en denk ik toch wel de beste aankoop die je kan maken :)
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2016
    Santino en Rampage vinden dit leuk.
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Had je weinig aan gehad helaas. Ik heb op 500 meter van mijn huis een Pikachu nestje zitten. Daar spawnen er elk uur een stuk of 2-3. Na de update ging ik daarheen en het bleken ineens Ratata's en Pidgeys te zijn :mad: Enfin, boeit niet. Dan maar een andere spot waar altijd een stuk of 2 Magmar's zitten. NOPE! Ook weg.

    Heb afgelopen dinsdag 5 uur lang door Breda lopen zwerven en echt geen moer gevonden. Plekken waar ik normaliter wat zeldzamere Pokemons tegenkwam stellen nu ZWAAR teleur. Vreselijk.

    Zit je dan met een start Charmander die je niet kan levelen omdat die tyfus vlammende kut draak nergens tevoorschijn komt.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    - Nearby functie werkt niet, is er gewoon uitgesloopt
    - extra XP voor curve ballen is eruitgesloopt
    - Pokemon zijn moeilijker te vangen, vluchten meer
    - Er speelt ook een bug dat de pokemon die je hebt gevangen opeens een andere pokemon is
    - zeer weinig afwisseling in pokemon spawns
    - 0 communicatie vanuit niantic, hoewel dat nu enigszins op gang aan het komen is
    - Er zijn zoveel concepten aan deze game die kansloos zijn: 1 candy voor evo's, waarom niet meer? je eigen pokemon cp levelen terwijl je ze in het wild hoger kunt tegenkomen + hoe de fuck moet je als beginnende speler deze game doen? waarom niet gyms onderverdelen in levels zodat beginnende spelers ook gyms kunnen overnemen?
    - Talloze gyms die worden overgenomen door bots met lvl 30/40 met Pokemon cp 3000+

    Speel jij de game wel of..?
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2016
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Ja, ik speel de game. En jij popiejopie? Als ik het allemaal zo lees kan je toch echt beter stoppen :+
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2016
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Ik heb die shit alleen nog aan als er een lure is op mn werk, voorderest ga ik er (helaas) niet meer mee op pad. Wat wel ontzettend leuk was.
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    In de buurt van m'n huis zat net een Lepra Lapras. Helaas niet kunnen vinden :mad:
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    @Reckuuza


    En ik had een Spearow die een fearow was :+ vond het wel een grappige bug eigenlijk
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Maar volgens Rampage is er niks aan de hand toch?
     
    Rampage vindt dit leuk.
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Leer lezen droeftoeter...

    Ik heb er geen last van gehad. Eenmalig op Reddit voorbij zien komen ja. Misschien je frustratie op je Pokemons afreageren ... of ga eens op je duim zitten.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Haha jezus man. Slecht weekend voor de boeg?
     
    Mallakai en Daz vinden dit leuk.
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Nee. Dat krijg je als je probeert te communiceren met een drol =(

    Een lieve drol ... maar wel een irritante. Zo eentje die verlatingsangst heeft.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Oke man. Je gaat nog ff door? Je vindt het normaal om mensen meteen als droeftoeter te bestempelen als iemand iets over je zegt? Goede zaak. Vooral zo doorgaan!
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    *zucht* Het slachtoffer spreekt. Blijft lastig he? Uitdelen kan je prima ... maar incasseren? :)

    /ignore

    Straks weer 'n rondje doen :D Ben benieuwd wat ik tegenkom (lees, helemaal niks)
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Dude je kan zelf ook niet incasseren. Meteen een beetje denigrerend lullen. Het valt me vaker op dat jij snel op je piemel bent getrapt. (misschien als ik het zo breng snap je het wel). Zal wel aan je persoonlijkheid liggen. Succes met vangen man!
     
  20. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    True. Ben ik ook. Ben blij dat ik er eentje heb om op te trappen.

    Ha ha! Doei.
     

Deel Deze Pagina