Als deze game echt kanonsschoten gaat afvuren, dan hoop ik echt dat die ook voor de One komt. PS4 en PC, hoe de fuck kan de One daar ontbreken zou je zeggen?
Ik kan mezelf op moment niet verantwoorden als ik een PS4 haal met deze game, tweedehands of niet.
Ik denk dat ik hem eerst voor de PC haal, en misschien ooit voor de One. Of er een One release komt weet ik niet, niets over kunnen vinden, maar met een mega succes voor deze game kan het moeilijk lang duren.
Het enige waar ik eventueel nog bang voor ben is de controls op de PC. Ik heb Elite - Dangerous gespeeld, zowel op de One als de PC. Die controls waren echt achterlijk moeilijk en ingewikkeld.
Weet iemand uit het hoofd of je op de PC ook een controller kan gebruiken en zoja welke??? Ik heb net al 30 minuten lopen zoeken naar o.a. controller info op de PC, al ook aanbiedingen van de game en controllers, maar ik kon alleen maar vage opmerkingen op o.a. reddit vinden.
Mijn dank zal groot zijn. Nu alleen bidden of mijn PC dit een beetje gaat trekken. PC specs staan in een spoiler.
GPU: GeForce GTX 560 Ti, CPU: Intel(R) Core(TM) i7-2600K CPU @ 3.40GHz, Geheugen: 8,00 GB RAM (7,98 GB bruikbaar), Huidige resolutie: 1920 x 1080, 50Hz, Versie stuurprogramma: 368.81, Besturingssysteem: Microsoft Windows 10 Home.