Lol deze gast heeft de patch hard nodig zo te zien.. Meneer is door de bodem gezakt. Maar even in spoiler gezet want ik weet niet wat men spoiler of niet vindt. Spoiler
Ben nu toch wel een beetje aan het twijfelen. Heb de LE in de pre-order staan. Maar wil hem deels toch digitaal (aangezien dit mij wel een spel lijtkdie ik voor langere tijd zal spelen). Digitaal kost hij €60 (€53 als ik hem uit de US store haal.....EDIT €44, aangezien ik nog $10 tegoed heb ) en de LE kost €80. €20 (of bijna €40) extra betalen voor een steelcase en artbook die je toch maar in de kast pleurt. Ben geen die hard collector, al vind ik een mooie steelbook op zijn tijd wel nice. First World Problems Iemand die weet of je het spel al kan pre-loaden ?
Hmmmm denk toch dat ik hem digitaal ga halen. Dag sexy steelbook De LE is overal uitverkocht, dus als iemand mijn pre-order wil overnemen (bol.com) laat het maar weten. Anders annuleer ik hem vanavond.
Hoe is de theme? Morgenavond ga ik maar vroeg naar bed, wekker staat vroeg voor woensdag ochtend en dan kan ik exploren als een malle.
Als mijn vrouw hem vandaag niet kan vinden dan cancel ik ook mijn bol versie. Dan vanavond downloaden/ patchen en dinsdag? Avond lekker beginnen. Heb weekend tm zaterdag (l)
In de US Store komt het spel trouwens 1 dag eerder uit ( 9-8 ipv 10-8 ) Dat wil zeggen (even rekenen) dat je hem morgenochtend om 06:00 (NL tijd) al kan spelen als je hem uit de US store haalt.
Ja ik moet morgen toch werken. Dus in de avond is dan geen probleem. Maar iig bedankt voor de tip! maar de eu versie dus om 23.00uur?
De EU versie kan je pas om 00:00 opstarten (De US versie kan je dus 18 uren eerder spelen). Maar in principe maakt het weinig uit als je moet werken.
Ik zal moeten wachten tot de postbode is geweest....rond 12.30 zal dat zijn. Ach, kan ik lekker uitslapen.
God, wat zijn de meeste streamers toch ontiegelijk slecht in het bereiken van de objectives. Ik weet dat de UI in de begin niet heel duidelijk is maar lezen en opletten is ook niet het sterkste punt van de millenial gamers, als ik het zo zie.
Theme kan ik pas tijdens de release gebruiken dus nog even geduld. Sowieso geduld want ik kan hem pas starten morgen om 23:00 uur. Damned fuck hell and devil.
Voor iedereen is je begin-planeet uniek....je kunt dus op een vredelievende, mooie groene planeet beginnen....of op eentje die zwaar radioactief is, en je het dus al meteen moeilijker hebt om van de planeet af te komen. Mijn geluk kennende zal ik dat wel treffen.
Nu op voorraad bij Coolblue http://www.consoleshop.nl/product/636524/no-man-s-sky-ps4.html Vandaag bestellen is morgen in huis. Denk dat meer winkels nu wel zullen volgen
Net een rondje door de stad gemaakt maar nog nergens on display. Wordt dus waarschijnlijk kopen via de US-store als ik nog wil spelen voordat ik moet werken.
Jups ik ben ook meestal de gelukkig. Waarschijnlijk start ik op de meest verlaten en toxic planeet die er te vinden is.