Ik denk dat ik gewoon de fysieke release haal/bestel bij MM voor 51 euro ofzo. Is goedkoper dan de digitale versie, en Amerikaanse digitale versie is weer vervelend met betalen (vorige keer met The Last of Us veel gezeik dat hij mijn Amerikaanse PayPal niet accepteerde, wat bij meerdere mensen blijkbaar een probleem is), dus moest het toen weer eerst via een andere site doen, en dat geeft alleen maar heel veel frustratie en irritatie. Zal nog even bekijken hoeveel de game kost in de HK Store en of dat maybe goedkoop te regelen is via tegoed, maar denk dat ik dus gewoon voor de MM release zal gaan.
Ik hoop nog steeds dat ik meteen op een planeet land met topless Japanse dames. Zal dan ook meteen mijn spaceship in de fik zetten ("oh no, wat een drama...") en de rest van mijn leven op die planeet verblijven.
Eerste gamers uit NZ zijn aan het streamen maar ik ga niet kijken. Ik wil toch zelf ontdekken. Images van homeplantes bekijken prima maar gameplay, no way...
Even lui, komt door vakantie. En hoofdpijn. Wanneer is die befaamde patch beschikbaar? Nu? Morgen? Heb geen zin om naar mijn werk te gaan voor een game, dus wellicht koop ik hem nu bij coolblue (staat erbij dat het morgen geleverd word). Maar als de patch en de servers gewiped worden op 10 augustus kan ik het net zo goed niet bij coolblue bestellen.... ;-)
Bol geanuleerd. Coolblue besteld ^^. En volgens mij hadden ze het er over dat ze de servers vandaag gingen wipen
ALs ik een NZ account zou aanmaken, zou ik dan vandaag al kunnen spelen? En wat zijn dan de risico's?
Vanavond speelt Sean NMS op twitch. https://blog.eu.playstation.com/201...id=762634752201404416&adbpl=tw&adbpr=36969785
Ja dan kan je meteen spelen. Je moet wel je NZ account als primaire instellen anders kan je het spel niet op je main account spelen. Daarnaast zou je eventuele toekomstige DLC ook uit de NZ store moeten kopen (DLC is regio gebonden). Voor de rest zijn er geen risico's. Ik bestel zelf 3 kwart van mijn games uit de US store. Heb ook weleens een game uit de Japanse store gekocht. Vervelende is alleen dat ik bij een preorderd uit de US store pas om 06:00 kan spelen ipv 00:00 (ivm tijdsverschil). Ik heb nooit wat uit de NZ store gekocht. Maar de kans zit er wel in dat je Nederlandse CC of Nederlandse Paypal niet wordt geaccepteerd. Dus dan zou je tegoed via een site als pcgamesupply moeten kopen. Ik heb zelf een Amerikaanse Paypal account en als ik iets wil kopen uit de US Store, maak ik geld over vanaf mijn NL Paypal naar mijn US Paypal (lekker snel en makkelijk).
Blijkbaar is het nog een keer nodig: Spoiler Alhoewel drie dagen van tevoren aankondigen dat de game later uitkomt op pc ook crimineel is
Hoe zit het dan met sites als PCgamesupply.com en playstation-plus-now.com ? Dit zijn toch erg betrouwbare sites waar ik (en vele anderen) al jaren US tegoed kopen. Heb verder ook nooit problemen gehad. @Olijke Poffer je moet er wat voor overhebben als je eerder wil spelen.
Bedankt. Heb ook nog maar een keer wat besteld daar, ging goed, was The Division voor de Xbone. Hoef het artikel niet te lezen, haal hem wel in de steam store zelf dan, want kan ik morgen avond gewoon lekker spelen met hopelijk mijn One S controller.
Op de site stond het al iets langer dat de game een paar dagen was uitgesteld, maar nog steeds niet netjes nee