Het gaat niet zozeer om het verliezen van de keys, maar dat de verkeerde partijen geld verdienen aan de game en de developer daar 0,0 van terugziet. Overigens kan je hem niet morgen spelen op pc aangezien hij daar pas vrijdag uitkomt. Klopt, maar het was nog steeds onduidelijk aangezien het op steam nog op 10 aug stond en hellogames alle tweets negeerden.
Vreemd genoeg staat No Man's Sky helemaal niet in de HK PS Store, dus dan zal het gewoon de MM release worden. Zal maybe straks nog even langs de MM gaan om te kijken of ze hem in de avond in de schappen gooien, en anders wellicht bestellen (ivm DLC) en dan morgen met de post, of in de ochtend halen. EINDELIJK kunnen we aan de slag met die game
Net contact opgenomen met coolblue en ze leveren inderdaad morgen. Dus daar maar besteld Of @UpInSmoke0611 meld ff als MM Arena em vanavond verkoopt haha
Ik heb hem toch nog maar niet digitaal in NZ gekocht, teveel moeite en moet nog teveel dingen vanavond doen dus kon niet heel veel meer spelen. Dan maar iets meer geduld op een beter tijdstip en vol genieten van de game.
Waarschijnlijk uitverkocht omdat heel gamend Nederland naar deze game uitkijkt en CB de enige winkel is die hem vanavond en morgen levert.
Coolblue is erg prijzig. Maar qua service is het naar mijn mening de beste webshop in NL. Ze leveren zelfs ook op Zondag.
Valt wel mee hoor. Bij mij is het 8/10 keer even duur als andere webshops, soms hebben ze leuke aanbiedingen. Service is inderdaad erg goed. oops dubbelpost