Bij transport staat "klaar voor vertrek" dus neem nog steeds aan van wel. En zo niet kan ik hem altijd nog gewoon downloaden haha
Sprak vanmiddag iemand via live chat en die vertelde dat de game op voorraad is in de magazijn in Capelle. Rare shit, dan maar annuleren
Vind ik niet eigenlijk. Zit altijd wel een key in waardoor het eindresultaat gelijk is aan digitaal kopen en fysiek via webshop goedkoper dan via steam, gmg of gog.
Ik hoop op een planeet met veel afval en allemaal Milfs in kamermeisje pakjes die bukkend alles zitten op te ruimen. Tja, dat wordt veel exploren Spoiler
Krijg net mail van Yourgamezone dat hij is verzonden, ik had hem daar besteld voor 52, maar gezien de hype hebben ze hem daar nu ook 60 gemaakt als je hem nu besteld
Veel plezier guys. Let er op dat je beelden en andere dingen in de juiste topics stopt zodat anderen niet spoilers meekrijgen over elementen die ze 100% zelf willen uitvinden.
Ik hou het nog even spannend. The coolblue saga... De bezorgen kon het niet vinden :|... Telefonisch contact gehad en nu toch onderweg. Hij is er bijna