En daar vind ik dan inderdaad geen kut aan.... Mijn dochter heeft die game een half jaar geleden 'ontdekt' en vind het geweldig.....ik vind dat echt niks. Deze game echter...space.....exploren......yeah baby!
Leuk dat wisselforum, maar volgens mij zijn er maar 8 mensen op XBW die het spel daadwerkelijk hebben als ik dit topic zo terug lees.
Nee, wij zijn gewoon fanatiek(er). (that said, snap ik het wisselforum voor deze game ook niet echt, maar goed, het idee is leuk)
Denk dat wel meer mensen hem uiteindelijk gaan halen als ze een beter beeld van de game hebben. Nu zijn vooral de die-hard fans die weet hebben van de game en niet de casual gamers. Ik had ook tot 2 maanden terug nog niet van de game gehoord. En het is niet action multiplayer competitieve COD-meuk dus dat zal wel veel mensen afschrikken in het begin.
Minecraft vind ik dus helemaal niks aan. Maar geef me een open wereld spel en ik ben uuuuuuuuuren bezig om alles te onderzoeken want dat vind ik leuk. Daarom denk ik dat NMS echt een spel voor mij is. verstuurd via Tapatalk
Nope, niemand. Maar fuck it, ik ga mijn order cancelen en koop de game digitaal, echt geen zin om tot morgenmiddag te wachten. Heb ook wel genoeg vertrouwen in de game dat ik deze toch niet zal verkopen.....en een leuke Theme voor PS4 erbij, leuke extra!
Speel hem morgenochtend vroeg pas , wekker zetten op mijn vrije dag voor een game, ik lijk wel gek. Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
Nee hoor, je hebt er gewoon erg veel zin in, net zoals iedereen... Je bent pas gek als je deze game NIET speelt. ;-)
Mad1976 Daar heb je zeker een goed punt levellen voegt ook niks toe in een game als dit. En zoals je zegt deden we dat vroeger in super mario ook niet. Misschien heb ik me ook te weinig ingelezen over deze game. Niet meer zo een hele actieve gamer de laatste tijd. Maar het hele doel is me persoonlijk gewoon een beetje onduidelijk/vaag. Maar inderdaad wel leuk dat dit een totaal ander soort game is dan alle andere 13 in een dozijn games. Ik kwam misschien iets te negatief over. Ben gewoon een beetje sceptisch waar de hype over gaat.
Impressie van Polygon zegt dat hij een ontdekkingsgame verwachtte maar het in de 1e 10 uur veel meer survival is omdat je vanalles bij moet houden.
Toch maar op disc besteld bij Bol. De post komt gelukkig vroeg hier, zul je net zien...morgen niet..., Dochter even aandacht geven tot de post er is en daarna moet papa ehm...Administratie etc doen
De hype is opzich wel logisch natuurlijk. Het is een totaal nieuwe ervaring. Een game zonder echte grenzen. Je kunt gaan en staan waar je wilt. Je hoeft niets mag alles. Voor mij een droom. Heerlijk exploreren. Ik heb net een hele tijd zitten kijken naar de lifestream van DM21 gaming op youtube. Echt zo geweldig. Het is maar net wat je er zelf van maakt. Die gast kwam op een waterplaneet terecht met exht onwijs veel water en in dat water was iets, na het scannen was er een vraagteken. Maar die verplaatste zich steeds. In het water kun je niet landen dus dat was toch ff een leuk stukje, zal niet verklappen wat hij vond, als iemand al ooit hetzelfde gaat vinden. Maar gewoon gaaf, en op sommige momenten ook gewoon spannend. Ook de dingen die men ontdekt. Ga je van de planeet en kom je er nooit meer terug of ga je toch nog even wat langer exploreren en kom je misschien iets tegen wat echt zo bizar vet is. Etc etc etc. Voor mij, zonder het te hebben gespeeld, al de game van het jaar. Zo anders dan anders en dat gevoel van die enorme ruimte die voor je ligt. Man hoe kan iemand dat niet leuk vinden.. Ieder zijn ding natuurlijk. Maar ik blijf het zo fascinerend vinden. Als kind al droomde ik van zoiets, en nu is het bijna zo ver. Nog een aantal uren geduld. Vanavond om 23:00 ben ik voor niets en niemand meer bereikbaar. Dan zit ik alleen beneden, koptelefoon op en lampen uit en start ik to boldly go where No Man's sky has gone before..
Lol indd. Ik denk ik ga even kijken en nu is het bij mij ook nog 12 uur. Wtf. Tot aan net was het nog tot 23:00 uur. Bizar.