@Cliff Geweldig.... ;-) Hoe krijg ik het voor elkaar? 2 Limited editions, 1 op het werk en 1 morgen bij mij thuis terwijl ik er niet ben. Fml.
Haha ik weet ook niet waar ik dat aan verdiende! Maar ik vind het awesome. Ik breng trouwens nog steeds de tijd door op mijn eerste planeet. Zo veel te ontdekken en vooral te analyseren (doe dat vanaf het begin ) straks maar eens into space naar een maan en kijken wat ik daar kan vinden
Zag hem eind van de middag al in de rekken liggen bij GameMania, maar was 65 euro ofzo, dus dikke doei... Dan wacht ik nog wel even iets langer. Waarschijnlijk straks de digitale release, en als ik het idee heb dat ik nog even kan wachten dan morgenochtend langs MM.
Dat is nou zo leuk aan NMS. Zelfde game voor iedereen maar toch een complete andere wereld. Hoe gaaf is dat cocept.
Zo gaaf dat ik hem nu voor de PC ga bestellen. Gewoon in de Steam store denk ik, al is dat wel 60 pleuro. Het is een space game, dat geld is dan wel gerechtvaardigd en zoals gisteren al werd gezegd beter niet bij G2A kopen. ... of welke andere dubieuze key site dan ook. Edit: Inmiddels besteld via steam store. Donderdag los.
Uurtje geleden in Heerhugowaard MM gehaald voor 52 euro Was buiten lekker weer dus dacht: toch nog maar even checken, maybe ligt ie er, en jawel ... We gaan op reis
Als je nu begint op een enorme kale en niet leuke planeet, kun je dan stoppen, save etc wissen en opnieuw starten? Ik zou een leuke homeplaneet wel erg leuk vinden..
Balen man, hopelijk kun je snel aan de gang. Ik sta nu net op mijn eerste planeet, naast een kapot spaceship. Verwachten ze zeker dat ik die ga maken ofzo!? Ja hallo, ik ben geen engineer! Meteen terug naar MM gegaan; "Spaceship is broken, geef me nieuwe game!"
Meteen een typo in de game btw, bij de atlas (accepted) staat er mainfest again, ipv manifest again. Bagger game, 3/10, meteen uitgezet en ik ga weer Driveclub spelen!
Plaatje van mijn eerste planeet. Wel een beetje vervelend, dat je eerst moet minen en craften en dat Sentinels je lastig komen vallen etc. Is een soort van tutorial waar je even doorheen moet, maar echt 'leuk' is het niet, helaas.