Ik vind dat juist wel grappig gedaan. Je bent gestrand op een planeet in een hostile environment. En het is gewoon even doorbijten zodat je verder kunt. Ik ben voor..
Nou lekker dit... die kut mediamarkt kan hem morgen niet leveren want hij is niet online op voorraad.. Wat een schijtwinkel zeg.. Ik krijg hem dan donderdag pas. Normale webwinkels krijg je hem gewoon op de dag van de release in je bus
Jawel, en is in dat opzicht dus ook wel echt een GAME, ipv gewoon een exploration-ervaring, maar ik wilde lekker 'zen' doen, en dat kan nu dus nog even niet Anyway, ben nu gewoon een beetje aan het rond-exploren, ben nu net een trader tegengekomen, wat nieuwe woordjes geleerd, moet nu een code 'kraken', etc etc, en dan ga ik straks maar weer eens een beetje terug richting mijn ship... Sommige creatures lijken 'hostile', maar die laat ik zoveel mogelijk met rust...
volgens mij kun je aan de kleur tijdens het scannen zien of ze hostile zijn maar dat weet ik niet zeker
Mijn scanner is nu nog 'broken', maar wanneer ze te dicht bij zijn dan heb je een rode indicator, dus dat is genoeg om mij duidelijk te maken dat ik ze moet ontwijken.
Jij of all people zou dat toch moeten weten... Gewoon snel bij Bol bestellen, heb je de game morgen. #fuckmediamarkt
Zolang ik maar niet een Tatooine achtige planeet als eerste krijg. Hoth ftw dan maar! Of tussen de Krogans belanden.
Het is dat ik geen PS4 heb, of ga halen, maar vraag me toch af wie er allemaal de PC versie gaan halen?
Alleen jij, Jorrie en Alexknl spelen op een pc toch? De rest op deze forum heeft een ps4, op enkele na van de Destiny topic.... ;-)
Heb nu gewoon al de hele avond een Twitch stream openstaan van Summit, zonder beeld. Alleen om zijn first impressions/reacties te horen. Ben tegelijkertijd Battlefield aan het spelen Erg benieuwd hoe deze op PC uit gaat zien.
Lees net in een FB group dat een gast een onwijs gaaf ship heeft gevonden. Was kapot maar hij kon hem maken en nu heeft hij gratis en voor niets een super gaaf ship. Kijk dat zijn leuke dingen van deze game.
Damn... Tijd gaat net zo langzaam als vroeger toen ik 8 jaar was en zat te wachten tot het 12 uur werd op oud en nieuw. Nog een 20 tal. Minuten te gaan....