[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Ja en ik tot ik klaar ben met werken :'-( de dag gaat lang duren.

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb gekozen om niet de atlas te volgen maar heb geen idee welk verschil dit gaat maken.

3. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Ben zo hard in twijfel. Concept is ontzettend gaaf maar hoe lang blijft het leuk..
    Wil hem graag halen maar moet nog even meer overtuigd worden.
    Ziet er wel heel cool uit

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb wel voor atlas gekozen. En geen idee wat dat voor verschil gaat maken.

Spoiler zonder echte spoilers, over mijn eerste planeten etc
    ik heb 3 planeten in mijn zonnestelsel, heb ze nu alle 3 bezocht en zijn totaal verschillend. Maar ben uiteindelijk toch even terug gegaan naar mijn eerste planeet. Ik moet nu nog 1 diersoort ontdekken en dan heb ik daar 100% ik ben alleen al zo lang aan het zoeken :eek:. Zie ook telkens een soort vogels vliegen alleen die kan ik niet scannen?

5. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kan vogels ook (nog) niet scannen. Weet niet of dat zo blijft of dat je de scanner dan moet upgraden. De afstand is sowieso heel klein qua analyse.

6. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Had ik maar genoeg credits :'-( ... (Ship) vlieg nog steeds in mijn eerste schip rond en ook nog geen schip gevonden op mijn planeet. Maar wel flink units aan het sparen zodat als ik er 2 tegen kom ik wel een goed bod kan doen ^^

7. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    kan net niet zien hoeveel die nou kost. Heb zelf nu ruim een half miljoen units

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Had in eerste instantie voor ja gekozen mbt de Atlas 'hulp'...je kunt daarna het ding nog een keer acteveren, en heb toen voor nee gekozen.....zie eigenlijk geen verschil, maar misschien komt dat als je verder bent (was nog op mijn eerste planeet).

Mijn planeet was best vredig eigenlijk, alleen s 'nachts werd het te koud en moest ik na een tijdje mijn schip opzoeken.
    Ook alle dieren kunnen scannen...op de vogels na.:+

Na wat verzamelwerk (sentinel's weten je trouwens ook wel elke keer snel te vinden zeg...en durf ze eigenlijk nog niet kapot te schieten) into space! Spacestation bezocht, ook prima, al kon ik er niet veel doen.

Dacht veel spul wat hij zocht in mijn schip te hebben opgeslagen, maar blijkbaar niet....dus maar weer weg.

Zag een planeet dat vanuit de ruimte wat op aarde leek, maar dan met veel meer blauw (water!) dus ik daarnaartoe!

Eenmaal geland is het echter zwaar radioactief.:+

Mallakai, Cliff en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Oke dan hoef ik die vogels niet meer te proberen. ^^ iig nog een diersoort en dan ben ik klaar hier! Een van mijn planeten "lucy in the sky with diamonds" genoemd. Wat een lsd trip was dat zeg die planeet! Al die felle kleuren haha

10. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Maar even overnieuw begonnen. Was maar anderhalf uur in de game. Dit omdat om 0.00u gamen tot 1.30 toch geen goeie zet voor me is :p. Ja, denk dat ik oud begin te worden haha. Maar afijn. Nu rustig op de eerste planeet aan het rondbanjeren en van alles aan het scannen en aan het upgraden. Die sentinels heb ik wel kapot geknald. Krijg je ook handig spul van.

Tool voor het rennen gemaakt. Erg handig btw.

Laatst bewerkt: 10 aug 2016
  11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben vannacht om 4.00 uur opgestaan omdat ik al een uur in bed lag te draaien en begonnen aan de game. Mijn eerste planeet 1,5 uur verkend, naar spacestation gegaan en weer teruggegaan. Heb op mijn 1e planeet alleen niet veel nieuwe woorden geleerd en niet alle dieren ontdekt. Gelukkig wel ontdekt dat je je dieren moet uploaden onder de options knop, daar kun je wel snel overheen kijken. En de flightcontrols ook maar inverted gezet. Kon daar maar niet aan wennen. Ben nu naar het volgende stelsel gewarpt maar daar is veel minder leven dus wil eigenlijk wel weer terug maar moet eerst werken tot 21.00 uur. Pittig dagje :) Niet zeuren, doorwerken :p

Cliff en Nol vinden dit leuk.
  12. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    1,5 miljoen :.(

13. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Geweldige game hoor. Was naar een ander stelsel gevlogen maar wilde toch terug naar mijn eerste. Dus daar ben ik nu de boel aan het verkennen. Echt al veel gevonden en geupdate. Nu alleen nog een groter ship...

14. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Mediamarkt is ie €52 toch? Werk er vrijwel naast dus kijken of ik de verleiding kan weerstaan zo.. Twijfel nog te erg

15. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.387
    Ik weet het nog niet :) Eerste indruk gaaf, het openen en door de sterren heen vliegen naar je eigen planeet was een mooie opening.
    Mijn planeet is 18,2 graden, maar ook een RAD van 20. Heb me rot gezocht naar zink (who knew dat dit in bloemen zit) Ruzie gemaakt met sentinels en dood gegaan. Het door de ruimte vliegen is wel tof, dat je een planeet op 4 uur!! afstand ziet liggen, die nog maar even overgeslagen. Gister een kwartiertje gevlogen naar een andere planeet, een stuk kouder maar niet toxic dus deze maar wat meer verkennen. Ik vind het ontdekken van planeten en dieren wel heel bijzonder, dat iedereen ergens anders begint en andere dingen kan ontdekken maakt dit voor mij een spel van deze generatie. Ik hoop alleen wel dat er een fast travel is tussen alle planeten want ik moet de eerste ook nog verder uitkammen. Grafisch wel vaak een beetje beperkt, textures die laat laden etc.

Voor nu vind ik het nog zeer spannend allemaal, maar als de nieuwigheid eraf is ben ik benieuwd hoelang dit me blijft boeien.

16. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.387
    Fecking Sentinels!! Denk schiet er eentje kapot, had ik beter niet kunnen doen. En ook niet teveel resources pakken wanneer ze langskomen

17. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik zou hewoon nog maar even verder spelen ;).

L1 + R1 al geprobeert in space?

18. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Zo, net even gegeten, plan voor vanmiddag is even terug naar mijn eerste planeet, kijken of ik dat gestrandde ship weer kan terugvinden, en maybe fixen. Daarnaast veel planten en dieren daar niet gescanned, inclusief die zwaar verneukte maffe teddybeer die aan het rondhuppelen was, en als ik dat allemaal een beetje gedaan heb dan maar eens kijken waar het avontuur me heen brengt...

Dat de game me ook bezig houdt terwijl ik het niet speel, geeft al aan dat het sowieso een bijzondere ervaring is. Of het over 1-2 maanden nog steeds leuk is om te spelen, dat kan ik nu echt nog niet zeggen, maar eerste indrukken zijn positief. Zeker geen 10/10 (nog), want zeker een solide 8/10, wat natuurlijk nog kan veranderen naarmate ik meer speel, want ik sta slechts op de drempel van dit avontuur, een halve teen naar binnen gestoken, en de deur nog op een zeer kleine kier, dus ik heb geen idee wat er allemaal nog gaat komen.

19. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Hoe save je trouwens ? Want ik had gisteren 3 kwartier gespeeld en toen viel mijn PS4 uit. Toen ik hem weer aandeed moest ik een heel groot stuk opnieuw doen. Zo meteen weer verder . Laat t weekend maar snel komen :)

20. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik vind ze nog wel meevallen, had een station die ik moest forceren om binnen te komen en kreeg de deur kapot met 12 granaten, had 3 sentinels achter me aan na 6 granaten maar door over het station heen te vliegen met m'n jetpack en een stukje te rennen was ik ze zomaar weer kwijt. Was wel 2 sterren dus niet op volle sterkte. Ben wel benieuwd hoe moeilijk het dan is :)

Olijke Poffer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina