Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, ik begrijp wel waar je heen wilt daarmee.

Eerste punt...nou het is een superhero/fantasy verhaal, dan hoef je niet perse rekening ermee te houden dat alles 100% realistisch is zeg maar. Zeker niet bij zo'n klein detailtje. Ik denk dat wat je over Clark zei eigenlijk ook best hetzelfde kan gelden voor Wayne. Verwacht iemand dat Batman een normaal leven ernaast lijdt? Maar het zal vast en zeker wel zo blijven die stemvervormers en het is wel minder stom dan Bale's gekke stem.

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Pfff en ik dacht dat jullie aan het discussiƫren waren over dat MOS2 in productie is gezet...

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ja Clark is geen publiek figuur en mensen verwachten niet van Superman dat die een ander leven heeft omdat die ook verder geen masker draagt ofzo. En heeft dus niks echt te verbergen.
    Batman is meer mysterieus En masked man die in de avond boeven vangt. Om het simpel te zeggen. Dus normaal persoon tijdens de dag en in de avond een crimefighter. Dus mensen vragen al eerder af wie zal de persoon zijn. Gezien zoals ik zei dat die een bekend persoon is en vooral in de stad waar die "werkt" is een stemvervormer geen slecht idee. Daarnaast gedraagt Batman zich meer analytisch, boos etc. Waar Bruce zich meer als een playboy gedraagt wat ook wel helpt om het verborgen te houden.

----

Laatst bewerkt: 9 aug 2016
  4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Eigenlijk is Batman ook een mythe he.. Niet iedereen verwacht dat hij echt bestaat

Hybrid vindt dit leuk.
  5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Hmmmm point taken. Zo had ik het eerlijk gezegd nog niet bekeken.

Ja ik zag het gisteren. Cool i guess, maar toch niet weer Zack Snyder he?

6. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is niet officieel bekend nog. Waarschijnlijk binnenkort wel de officiele aankondiging

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Rogue One trailer 2:

a.s. donderdag in betere kwaliteit.

Yellow 13 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  8. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht wel tot donderdag. Dit is gewoon 96kbps napster kut kwaliteit. :)

Wel een like verdiend voor de moeite. Hah.

9. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Thanks man :$$$$$

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Alleen jammer dat deze trailer Celebration Exclusive is en blijft. Degene die we krijgen is nieuw godverdomme.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind ik niet zo erg. Deze heeft toch wel veel footage van de eerste teaser en is aardig kort.
    Morgen een echte trailer van 2.5 minuut ofzo hopelijk.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    The Nice Guys - Wat een toffe film. Gosling en Crowe met een geweldige chemie. En boobs! Idiote, gekke crime comedy en heerlijke karakters. Zonder meer een grote verassing dit jaar. Geen bier drinken tijdens de film, dat zal er door je neus uit komen bij bepaalde scenes. 8/10. :D

Fiasco en AnubisNefer vinden dit leuk.
  13. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Meen je dat nou? Ik vond de film echt zwaar matig. Komt misschien omdat ik er meer van had verwacht. Mager zesje voor mij. Crowe vond ik ok spelen, maar Gosling deed een paar keer "een beetje gek" en dat vond ik heel irritant. Daarnaast is het verhaal niet zo boeiend. Ik weet niet, het had beter geweest met andere acteurs denk ik. Deze gasten zijn niet grappig van zichzelf en acteren grappig. Irriteerde me.

14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
  15. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Net terug van Suicide Squad.
    Ik had geen bepaalde verwachtingen van de film en vond hem over het algemeen best aardig. Deze Joker moet je natuurlijk niet gaan vergelijken met Heath Ledger, deze deed het prima imo op een andere manier. Ook niet teveel nadenken over bepaalde wtf-momenten van waarom doen ze dit niet gewoon effe of waarom schieten ze niet effe etc. Dat heeft elke superhelden film wel. Vind wel dat Will een beetje teveel aandacht kreeg waardoor de rest een beetje op de achtergrond bleef jammer genoeg. Ook vind ik bij deze film een aantal special effects wel tof gedaan. Paar keer dat de stoel flink ging trillen van de bassen en paste perfect bij het beeld. Af en toe een lekkere plaat ertussen. Kortom een geslaagde avond.
    7,5/10

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Suicide Squad
    Drama. Goddamn. All over the place, totaal geen geheel, wat een kut film. Anderhalf uur beetje blabla, domme flashbacks, nutteloze stuff. Vervolgens onstaat de meest slechte villain in de geschiedenis van comic films en is het vanaf dan een film die met de minuut slechter is gaan worden. Hele wereld naar de tyfus opeens, als of er een midstuk is verdwenen. Sowieso fucking veel geknipt. Daarna zoveel domme shit. I dont wanna talk about it, zelfs die scene in Batman VS Superman waar Sup zijn vader ziet op een berg is beter dan deze hele film bij elkaar. Hell die kutfilm BvS verdient een Oscar vergeleken met dit. Godverdomme. 0/10

Laatst bewerkt: 11 aug 2016
    Matrix, Rampage, L.A. en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fuck zeg en nu moet @Reckuuza ook nog naar die film als ik me niet vergis. 8)

Nee, ga hem toch maar niet in de bios zien na deze review. :+

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Fii was gewoon een beetje chaggie. Ik moet Suicide Squad Star Trek 3 en Bourne nog checken dus ik kom hier sws op terug kils

Daz vindt dit leuk.
  19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha hoppaaaaaa!

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Word waarschijnlijk een tweede "teaser" met een zut aan nieuwe footage. Ook niet erg :) Verwacht in oktober pas de volledige en "laatste" trailer. Beetje The Force Awakens achtig.

@Alexknl ... wat? Joker in Suicide Squad? Ik heb wat gemist. Behalve dat figuur dat een beetje op de Joker leek en
    nog geen fucking 10 minuten op het scherm te zien was
    .

Suicide Squad is echt ... meh. Maargoed. Dat krijg je als je halverwege productie ineens een kind-vriendelijke film in elkaar wil zetten. Deze film had 16 jaar en ouder moeten zijn.

Deel Deze Pagina