Actief pokemon zoeken doe ik niet meer, het enige wat ik nu nog doe is de game opstarten wanneer ik op mn fiets zit voor de eieren en hopen dat ik mazzel heb en een leipe pokemon tegenkom.
Actief zoeken werkt op het moment toch zga niet. Het enige wat ik nog zo nu en dan doe is power levelen in de stad bij 4 pokestops tegelijk. Begint zn charme ook steeds meer te verliezen.
Het verliest m.i. alleen haar charme omdat mijn Pokédex steeds voller begint te raken. Ik heb nu 100 verschillende Pokémon; ik kom zelden nog iets nieuws tegen. Dus de "thrill" om iets nieuws te vangen is weg. Daar komt nog eens bovenop dat ik als Team Yellow eigenlijk totaal geen rol speel in het overwinnen van gyms. Desondanks speel ik het nog wel. Ik wil nog steeds wel een Gyarados en een Blastoise.
Hmm het valt mij op dat de pokemans een stuk lastiger te vangen zijn sinds een paar weken. Snap dat ze balletjes willen verkopen maar als het te lang/kostbaar duurt om zo'n ding te vangen ben je er ook wel klaar mee. Vooral 150+ Weedles zijn niet te vangen bijna.
Ik zat er nog aan te denken om bij het eerste plaatje een balkje voor je ogen te maken, maar ik heb het vermoeden dat iedereen je gezicht nu wel kent
Hoezo? T'is een plaatje uit 1950... zo oud ben ik nog niet. Jij daarentegen ... Je hoeft je niet te schamen voor een jeugdfoto man! Dat tweede plaatje doet me wel denken aan @bulletproof010 en @Avalon Scorpion of @CrazY. Die kunnen ook altijd zo heerlijk door elkaar (en ondertussen TEGEN elkaar) lullen Ontopic! KUT POKEMON
Nah ik was oprecht nieuwsgierig waarom hij die lullige opmerking maakte. Nu weet ik dat hij zelf ook snapt dat het nergens op sloeg. Ik laat het hierbij.
Je noemt rondneuzen een lullige opmerking, maar komt vervolgens aanzetten met grote mond weinig hersens? Ik weet niet welke schadelijke stoffen jij vannacht gesnoven hebt, maar je berichten sloegen nergens op. Daar ga ik dan verder niet op in. Blijkbaar heb je een erg rijke fantasie en verzin je graag jouw eigen werkelijkheid. Prima, maar val mij daar niet mee lastig. Anderen snapte mijn comment wel
XBW Xbox Bitches Whining ;-) Iedereen die Pokémon Go speelt, mag wat mij betreft een BLOD op hun telefoon krijgen.. We zijn al zo mobiel georiënteerd en dit spel alleen heeft het vertienvoudigd... Straks worden nog babies geboren met een kromme nek en hun handen al in de greep van een telefoon.. ;-) Of is dit een geval 'too soon' of stfu en get the Fuck out?
Die kinderen zijn OP/AF met hun kromme handjes dan. Winnen alles van deze oudjes met normale klauwen.
Gevalletje Yellow. Gevalletje GTFO en STFU. Meer niet overigens. Zoiets noemen ze hip of modern. Heb liever dat ... dan een stel van die tering oudjes die gaan lopen zeiken dat je aan de verkeerde kant fiets. In de water er mee. Of zon ouwe tang die op d'r favoriete plek in de bus wil gaan zitten... GTFO heks. Ga breien.
Aan jouw geklaag en gezeur te lezen ben je dus al 50+? Veel plezier met je kortingpas voor de bus. ;-) Enfin, offtopic. Excuus.