Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Uch trailer komt ergens in de nacht pas.

2. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Damn.

:eek:

[2k], Graveheart en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Beetje Hollywood-cool: dramatische muziek met allerlei one-liners en stoer kijken. Allemaal hevig leunend op nostalgie zoals het zien van ATAT's, Darth Vader en kleine quotes die we nog kennen van de original trilogy: "There is a 97,6% chance of failure".

Then again, ik ben dan ook wel weer zo'n nerd die daar gevoelig voor is. OMG, ATAT battle!!!!1 :eek:

Reckuuza en Rampage vinden dit leuk.
  4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn. Nice.

5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    De fuck? Kritiek? :eek:

Heb jij nooit gehad toen je OT zag ... "Goh, ik zou wel eens willen weten hoe ze aan de plannen zijn gekomen!"... nou, ik wel :)

Enne ... het zijn geen fucking AT-AT's! KUT. Tuurlijk leunt het op nostalgie. Maar laten we eerlijk zijn ... we hebben met The Force Awakens wel de nodige "nods" gehad naar de voorgaande trilogie. Het is echt bijzonder vet om te zien hoe de old-school meuk weer te zien is in een recente film. Heel benieuwd. Trailer is behoorlijk BONER.

Darth Vader ... door James-Earl Jones. Al is de hele film dikke schijt door 'n trechter, de echte stem van Vader maakt een hoop goed.

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.954
    Ik ben het helemaal eens met wat Matrix zegt. Als dit een sicke pro Youtube fanfilm was geweest had ik het ook geloofd.

Lekker melkie melkie dit. Terend op nostalgie van de originele films. Ik begrijp het wel, want Disney kan hier ontzettend veel geld uit trekken.

Ik ben een ontzettende Star Wars fan maar ik word hier niet warm of koud van. Sowieso Star Wars en spinoffs..meh. Elk jaar iets van Star Wars is gewoon teveel van het goede. De charme gaat er vanaf, de hype gevoelens gaan weg. Net hetzelfde als je elk jaar een GTA zal uitbrengen of een COD. Uiteindelijk zal niemand meer een fuck geven.

Just my two cents.

Alexknl en Matrix vinden dit leuk.
  7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het juist vet die spinoffs. Zijn zoveel meer verhalen te vertellen zoals deze. Die aardig groot is maar nooit echt is uitgediept.
    Ook al komen ze ieder jaar met een SW film. Als de kwaliteit, manier van filmen en het gebruik van CGI in combinatie goed blijft met decors. Dan vind ik het helemaal prima.

Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Had dit deel na deel 7 moeten zijn dan? Chronologisch gezien onmogelijk, iets wat jij als die-hard fan zou moeten weten? Heb liever een goed (moet nog blijken) verhaal m.b.t Star-Wars dan die vreselijke verkrachting van de Transformers films. Iets waar jij dan weer helemaal wild van bent :+ Volgens jou beredenering is The Force Awakens dan ook uitmelkerij?

Ik snap je wel hoor en ik denk dat je deze ook wel gaat kijken in de bios. Zolang Disney de kwaliteit waarborgt van elke film en/of spin-off vind ik het prima.

Hybrid vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Eerlijk gezegd ben ik het wel een beetje met @Reckuuza en @Matrix eens. We hebben ook al een lading Marvel films, DC doet ook mee en nu SW ook weer. En als je dan toch de vergelijking met games zoals COD wil trekken.

Nee, het kan teveel van het goede worden. Trailer is zeker tof, maar ze willen teveel vertellen in een te korte tijd. Het kan voor veel die hard fans gewoon een overkill aan SW worden. Je kan je goudmijn ook de nek om draaien hiermee, zoals met COD lijkt te gebeuren. :)

Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    De vergelijking met COD slaat echt nergens op. Sorry hoor. Alsof het zo simpel is van ja die komt ook ieder jaar.

Rampage vindt dit leuk.
  11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    ... COD vergelijk met Star Wars? Really kerel? Dat gaat echt totaal niet op.

Je beseft hopelijk wel dat Star Wars, in eerste instantie, Star Wars was? Dan heb ik het over de Star Wars '77. Toen had deze de titel A New Hope niet eens. Toen de film als een malle werd bezocht werd er heel snel een sub-titel aan gehangen.

A New Hope, Empire Strikes Back, Return of the Jedi. Dat waren deel 1, 2 en 3. Pas later kwam naar buiten dat die 4,5 en 6 werden.

Star Wars kan je blijven vertellen. En, nogmaals, zolang dat goed gebeurd en de kwaliteit prima is hoor je mij daar echt niet over klagen. Maar om dan de SW franchise te gaan vergelijken met die van COD want "die komt ook elk jaar" slaat werkelijk waar als een lamme lul op een aambeeld.

Teveel van het goede? Ja. Als ze volgend jaar een Rogue Two maken. Dan word het tevel van het goede. Rogue One is een aanvulling op een "verhaal". Een verhaal wat nu gestalte heeft n.a.v enkele gesprekken die in de OT besproken worden.

Leg mij eens uit ... waarom is het uitmelkerij? Hoe is Marvel nou uitmelkerij als ze bijna constant andere films uitbrengen. Ik ... pfff ... nee, snap ik totaal niet.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    lol hoe kun je nu totaal niet snappen dat dit op uitmelkerij lijkt?? Disney koopt SW dus het is logisch dat ze er films van gaan maken dus als ze om de 3 jaar een film uit de triologie uitbrengen is da prima. Maar ze hebben meteen aangekondigd dat er elk jaar een SW film uit willen brengen (opzich ook logisch want ze willen hun geld terug verdienden) maar dat is toch wel gewoon uitmelkerij waar oa. CoD elk jaar op bekritiseerd wordt

13. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Man man man man man... Om de 3 jaar = wel goed? Maar om het jaar niet? Wat is het verschil met een spin-off uitbrengen die dient als uitbreiding op het verhaal t.o.v de main SW films? Om het jaar of om de drie? Ik zie totaal geen verschil. Hopelijk besef je dat, voordat Disney de franchise kocht, ome George al plannen had voor een tv-serie, CGI-serie (die er ook kwam) en nog meer meuk? Hell, zelfs ome George dacht aan een Sequel Trilogy.

Als ik jou relaas zo eens lees kunnen de film studio's beter stoppen met het maken van films. Alles is "toch al gedaan" of "gesloten" ...

Laatst bewerkt: 12 aug 2016
  14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind het prima dat ze elk jaar een film uitbrengen, het ging er mij om dat je niet in ziet dat het wel degelijk een vorm van uitmelken is waar andere films/games/etc wel op bekritiseerd worden

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja en nee. Ze brengen inderdaad nu deel-na-deel uit. Prima. Zolang ze er voor zorgen dat de kwaliteit prima is ... is dat dan erg? Nee toch?

Andere films worden bekritiseerd omdat de kwaliteit per sequel of prequel gewoon achteruit gaat. Kijk naar Transformers. Deel 1 was vermakelijk. Deel 4 was echt belachelijke slecht. Of The Bourne Identity? Jason Bourne (deel 4 ... of 5, ligt eraan hoe je het bekijkt) was ook niet geweldig. Rocky? Rocky 2 en 3 waren ook beduidend minder. Vervolg daarna was prima.

Volgens mij was Creed ook een prima film? Ook een spin-off met verwijzingen naar voorgaande delen. Sure, hier speelde Stallone ook in mee ... maar het verhaal draaide om Creed zelf. Niet om Rocky. Op alles is wat aan te merken en daarom is het voor Disney heel belangrijk dat de kwaliteit uitstekend blijft. Uitmelkerij of een super vervolg? You be the judge.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, het gaat erom dat iets te vaak komt zoals COD. Niet dat COD ieder jaar komt, dat weten we wel, maar dat het te vaak komt. ;)

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Vind het toch knap dat je "iets" te vaak vind komen ondanks dat we de eerste spin-off pas over 4 maanden hebben.

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is imo een beetje hetzelfde als met Marvel en DC. Ik hoop gewoon niet dat ze volgas gaan, maar ben bang van wel als dit verkoopt.

A fuck it, ga de film toch wel zien in december, maar blijf me wel achter de meningen van Recka en Matrix scharen. :)

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Suicide Squad

Tweede act. Dat is wat de film mist. Introductie is super. Niet overdreven dat het een halve film duurt, maar precies goed.
    Maar dan knalt de film opeens naar de derde act en dat is gewoon rommelig. Er is even de scene in de bar. Maar zoiets had gewoon in de tweede act moeten zitten samen met de opbouw van de villian en Harley/Joker backstory.
    Plusjes voor Deadshot, Boomerang. Waller, Flag. Harley was soms super en echt Harley maar soms ook weer net niet. Joker kan ik gewoon niks over zeggen. Te weinig in beeld.
    Hoorde ook wat dingen over teveel muziek maar vond dat wel meevallen, Verder heb ik mij wel vermaakt. Sure de film heeft wat problemen waardoor het het geen super film is. Maar de lage scores slaan dan ook weer nergens op echt. Ik veel veel veel slechtere films gezien. Deze valt gewoon in de middenmoot.

7.3/10

Alexknl vindt dit leuk.
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Ik vond Age Of Ultron nog altijd slechter dan deze.

Nightbringer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina