Damn, 3 vastlopers? Hoe dan? Ik heb nu iets van 6 uur gespeeld en ben geen enkele big of hickup tegengekomen.... Behalve de your disconnected tot the servers error.
Heb 1 keer een vastloper gehad. Maar had net 2 sec daarvoor gesaved, dus niks verloren. Ben wel opnieuw begonnen gister. Kwam bij zo'n Atlas missie terecht maar omdat ik bij de eerste nee had gezegd, deed ie niks meer voor mij. Fuck, dat maakt mij nieuwsgierig, dus na effe twijfelen save delete, en opnieuw begonnen. Geen spijt van, dat pad geeft het net dat kleine beetje extra doel, en free roamen kan je toch wel.
Zat toen straks Angry Joe te kijken. En hij ging helemaal los. Die had echt binnen een uur iets van 10 vastlopers. Vooral bij warpen.
Hahahahahahaha hahahahahahaha. Amerika de servers zijn bomvol, weet niet of dat te maken heeft met je plaatselijke game....
No Man’s Sky: PC Graphics Settings Unveiled, 4K Screenshots On Show http://www.geforce.com/whats-new/articles/no-mans-sky-pc-graphics-settings-4k-screenshots Die screens
Ben nu weer rustig de game aan het spelen. Blijft toch verslavend. Even een planeet genoemd naar een plaats waar ik nu woon. Ook niet veel te doen en te vinden
Ik heb 1 vastloper gehad en dat was na een te grote hyperjump over 3 sterren stelsels.. Dat was to much. Lol
Vanmorgen had ik gigantisch veel vastlopers gehad, het gebeurt erg random, op een planeet had ik het 4 a 5 keer nadat ik mijn inventory opende, na een warp en ook nog in het spacestation.
Gelukkig heb ik met mn pre order ship een warp kunnen maken en daar moest ik naar een ruimte schip om de hyperwarp blueprint te halen. Alleen geen idee wat ik nu moet doen, moet ik weer een warp maken naar een ander gebied om verder te gaan met de quest ? En kun je terug naar je eerst gebied ? verstuurd via Tapatalk
Eerste planeet was een erg saaie, bruine planeet. Toen begon ik te rommelen in de grafische settings en moest de game overnieuw opgestart worden. Niks was gesaved dus ik opeens op een andere planeet. Gebeurde dus niet expres, maar uiteindelijk wel blij met deze startersplaneet. Overdag +35 's nachts -50 Overdag erg mooie blauwe kleuren.