[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Blijkbaar is de PC release niet zo positief. http://www.polygon.com/2016/8/12/12456420/no-mans-sky-pc-issues

Ik heb zelf in het begin wel hier en daar wat probleempjes met settings gehad, maar uiteindelijk toch goed gekregen. Maar de framedrops blijven een probleem. Zal binnenkort wel een update voor komen.
    Ik heb de game vanavond 4 uur aan een stuk door gespeeld, ik kon gewoon niet stoppen of effe pauze nemen. Steeds weer elk hoekje om willen om te kijken wat er zich bevindt. Mijn begin planeet is erg leuk en heb op een andere planeet een groot schip kunnen opknappen.

Laatst bewerkt: 13 aug 2016
  2. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Gvd wat is dit een geweldige game

Nol en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb de LE, de dlc codes ingevoerd, maar blijkbaar heb ik mijn dlc ship declined?

Want mijn ship heet niet Rezor..... Alleen kan ik nergens vinden hoe ik deze ship terug kan krijgen?

Volgens mij ben ik hem nu voorgoed kwijt?

4. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    Heb nu toch weer zin om volop te gaan ontdekken, maar kan beter gaan slapen en morgen verder.
    Ik heb wel nog altijd het crappy beginnerswapen. Iemand een idee waar ik een nieuw wapen kan kopen? Ben nog geen ander wapen tegen gekomen namelijk..

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ok, waar worden screenshots van de game opgeslagen? Ik heb echt geen idee, ook niet na zoeken op Google, maar wil mijn startplaneet wel graag laten zien. :+

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Ik moet eerst van mijn startersplaneet af zien te komen, maar hoe kom ik aan anit materie? Heb de X Wing als starters ship. :+

Bij me in de buurt zit wel een flinke deposit van dat blauwe goedje waar je 200 van nodig hebt, maar om het betreffende onderdeel te repareren, warp geloof ik, heb ik dus ook anti materie nodig.

Beveiligde kluizen krijg ik ook nog niet open, maar heb al gelezen dat je een atlas pass pas in ruimte kan krijgen. Het gros van mijn onderdelen is gelukkig gerepareerd. :)

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    In die outposts hangt meestal wel een nieuw wapen aan de muur bij mij

8. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nee; moet gewoon onder Options, laatste tabblad staan.

Ik was opnieuw begonnen, en zelfs dan krijg je gewoon nog je bonussen.

Wat Fred zegt; vaak vind je daar ook upgrades voor je wapen.

Dude, je hebt geen anti-matter nodig om van je beginplaneet af te komen, dat heb je alleen nodig voor een warp-jump....en die Atlas pass krijg je ook niet zo makkelijk.......komt allemaal wel; relax, explore.:cool:

Yellow 13 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Voor de een wel voor de ander niet maar voor mij is het de game van de Eeuw.

En voor deze gast ook, lol en dat zal niet de voetballer van der Vaart zijn denk ik. :+
    Ontdekkingen
    Wie plezier wil beleven aan No Man's Sky moet dat dus vooral vinden in de eigen ontdekkingen. Onlangs belandde Van der Vaart op een kaal uitziende planeet. Hij daalde neer met zijn ruimteschip, klom een berg op, en zag ineens een vallei vol "Jurassic Park-achtige beesten".

"Dat was echt een kippenvelmoment. Dat was magistraal."

AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Lol, was bezig met een planeet rond te struinen, had bij de basis waar ik mijn vliegtuig had neergezet een enorm gat gemaakt, kom terug en ik zie dat daar bloemen in zijn gaan groeien.
    (tenminste voor zover je het bloemen kan noemen, het zijn er maar een paar en het is op een extreem hete planeet)
    Leuk detail.

Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Helaas, ze zijn allemaal grijs. Een nieuw game starten, dan zijn ze volgens mij wel beschikbaar, maar eenmaal op reject, krijg je hem niet meer terug. Althans ik niet.

12. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Mijn schip heet ook niet rezor, Demen78 ofzoiets
    Als het goed is staat al je bonus content bij je Opties,ook als je alles geaccepteerd hebt staat er het er gewoon nog.

verstuurd via Tapatalk

13. Xandorra

Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

Leuk Bevonden:
    554
    Zo heb ik het gedaan met mn pre order ship
    http://www.gosunoob.com/no-mans-sky/hyperdrive-how-to-get-it/

En nadat ik in een volgende stelsel (je xwing heeft genoeg voor 1 warp) kwam kon ik naar een nieuwe baken en daarna bij een ruimteschip de blueprint ophalen.

verstuurd via Tapatalk

Yellow 13 vindt dit leuk.
  14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Gewoon in Steam zelf. F12 voor screenshot.

Yellow 13 vindt dit leuk.
  15. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Vraagje betreft de multi tool updates. Ik weet dat je updates van dezelfde classe, naast elkaar moet zetten om extra bonus te krijgen. Maar als je bv een +1 mod hebt en een +2 en +3, moet je die dan alle drie in een slot plaatsen om zo sterker te zijn dan als je bv alleen die mod +3 gebruikt?
    Slots zijn nog al duur dus je wilt geen onnodige zooi in je multi tool slots hebben zitten maar ik weet eigenlijk niet of het optelt of dat +3 de mindere automatisch uitschakeld.

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kan iemand me helpen? Ik blijf dit icoon in beeld houden maar zover ik weet kan ik er niks mee. Als ik voor dat ding ga staan kan ik niet op een knopje drukken oid. Bug of doe ik iets fout? Bij een ander gebouwtje ging het icoon weg nadat ik op vierkantje drukte.

Ohja, en er blijft rechtsonderin maar staan dat ik m'n stuwraket moet aanvullen terwijl ik dat inmiddels al 10x gedaan heb :confused:

17. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Is gewoon een bug, heb ik ook gehad, naar de volgende jij :p

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups hier en daar bugged het nog wel eens. Laatst ook uren een melding in beeld. Ineens was het weg.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks guys :)

Ook maar eens opzoek naar een ander wapen, heb nog steeds de starter gun haha :+

20. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Zo, blijkbaar heeft mijn eerste planeet veel monoliths en emeril rotsen.

Zojuist zoveel gemined... Ben van 45000 naar 1100000 gegaan. Yes.

Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina