[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

1. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Whoop whoop

Zo dat is dat, op naar de volgende game.

Grapje, ondanks Platinum ben ik nog lang niet klaar met de game.

NaiZuro, Sasuke26, Alexknl en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben nu op een planeret zo kaal als het maar zijn kan maar met heel veel water. Onder water is het een oase. En het mooie, het ligt er bezaaid met Aqua Spheres a 23k per stuk.. Nog mooier er komen geen sentinals of wat dan ook achter mij aan.
    Ik ben dus nu mijn bank aan het spekken tot ik een miljoentje of 8 heb en dan weer verder.:D

AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn dude, hoe lang heb je erover gedaan? Speeltijd?

Mallakai vindt dit leuk.
  4. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604

Ja ik ben al veel drop pods tegengekomen met daarin slots die je kan kopen voor je exosuit, maar wat betreft wapens alleen maar upgrades. Maar die upgrades kan ik niet doen omdat ik dus geen slots meer over heb in mijn starters gun. Heb in het begin 1 upgrade kunnen doen. Ben nog geen ander wapen tegengekomen die ik kan kopen..

Moet ik dan toch wachten dat ik ergens een gun tegenkom of is er een manier om meer slots in mijn starters gun te krijgen om deze te kunnen upgraden?

5. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Pfoe hoeveel zal het zijn 35 uur max?

6. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Wow. Okay. Ik zal is extra langzaam aan gaan doen. Ik kom zo tot rust met deze game. Heerlijk.

Mallakai vindt dit leuk.
  7. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Same, game is gewoon top en kun je gerust een half uurtje spelen en weer afsluiten maar aan de andere kant is dit zeker een game die je zomaar de tijd doen vergeten.

8. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik lees natuurlijk veel negative zooi over deze game op allerhande fora maar blijf het zeggen, dit is echt voor mij een pareltje. Natuurlijk heeft het zijn fouten, maar daar kijk ik wel overheen.
    Neem dit stukje nou, hoe gaaf was dat om mee te maken. Dat gevoel wat ik had omdat mijn schip hoog in de lucht hing en kapot was. Op een planeet met weinig juiste resources om hem te maken. Oké, dat hij in de lucht hing is natuurlijk een behoorlijke fout van de game, maar ook al hing hij daar niet dan moest ik nog op pad om hem te fixen en was de ervaring nagenoeg hetzelfde..

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Komt er nou sowieso VR ondersteuning voor NMS?

10. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nee niks van bevestigd nog.

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Mijn eerste planeet. Kon erger, behalve dat die 200 blauwe shit bij mij bijna 6 minuten lopen lag. Kantje boort.

Olijke Poffer, Alexknl en MAD 1976 vinden dit leuk.
  12. DennisM

DennisM Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Tnx voor je reactie! Vanwege de positieve reacties heb ik 'm ook aangeschaft. Het ontdekken lijkt me heerlijk.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dit vraag ik me ook af. Ik ben vanmiddag via Beacons verschillende 'Alien life forms' tegen gekomen en volgens een YT video zou ik daar nieuwe wapens kunnen vinden maar tot nu toe nog zonder succes =(

14. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Ja vreemd he.

Had net een planeet met om de paar 100m een drop pod met exosuit slots te koop. Heb ik stuk of 5 slots kunnen kopen, totdat mn geld op was. Eindelijk wat meer ruimte :)

15. KiVaNo

KiVaNo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vroeg me dit ook af, maar na het bezoeken van enkele space stations of beacons vind je ze wel, soms hangen ze in een soort kast aan de muur, uitkijken dus.
    Een andere keer kon ik men wapen inruilen met een of andere 'Gek' ;)
    Het gebeurd dus weinig maar het is zeker aanwezig!

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Thanks! Straks weer verder opzoek :)

Overigens heb ik hetzelfde als @AnubisNefer. De vibe bevalt me echt zwaar goed, echt super relaxed dit :D

Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ben volgens mij al toe aan mijn 3e of 4e wapen. Heb nog niet de atlas gevonden maar wel in een stelsel waar ik de atlas moet gaan zoeken dus ben benieuwd welk pad er open gaat.

18. Alexknl

Leuk Bevonden:
    2.604
    Dit inderdaad. Ondanks de 'probleempjes' op pc waar ik zelf niet heel veel van merk. De game kan dus alleen nog maar beter worden :cool:

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.770
    Denk dat ook wel. Hello lijkt me wel een dev die ook de problemen echt gaat aanpakken. Het is hun eerste grote titel, dan kan je met zo'n klein team geen Ubisoft gedrag vertonen.

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zo dan i survived! Was lekker aan het planeet hoppen en aan het zoeken naar een leuke planeet om weer eens alles te gaan ontdekken tot ik op een kleine maan lande. Ik vloog een beetje rond en zag zo'n mooi zwevend eiland boven een zee. Ik parkeerde mijn vlieg unit erop en stapte uit. Shit!! Radio actieve rot maan weer. Ik liep nog wat rond op het eiland en wilde weer terug naar mijn schip. Duurde te lang dus ik booste even dmv melee en jetpack. Toen gebeurde het :,( mijn controler was leeg en de verbinding verbroken! En iedereen weet wat er dan gebeurt... Je controls blijven hangen. Ik werd dus zo over de rand van dat zwevende eiland de oceaan in gegooid!!! Snel eennieuwe controller aangeslingerd om niet te verzuipen. Ik kijk omhoog en zag gelijk dat ik het met mijn jetpack niet ging halen. Gelukkig had ik wat mars voor de straling bij me en wat pluto voor mijn lifesupport! Maar dan vanaf het midden in de oceaan opzoek gaan naar een plek om mijn ship op te roepen... Ben uiteindelijk 3 kwartier bear grylls aan het uithangen geweest maar ik ben inmiddels weer van die verdomde kut maan af. F you! Nu nog een passende naam voor die ..... Planeet...

Deel Deze Pagina