1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] No Man's Sky

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 1 jul 2014.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    De uren vliegen voorbij, letterlijk. Wat een heerlijk spel is dit.

    Had gisteren wel iets doms gedaan. Had eindelijk antimatter gekregen om de hyperdrive via een warpcell fuel te geven, zag ik een nieuwere schip met meer slots > heb ik die gekocht. Met als gevolg? Opnieuw antimatter nodig om de warpcell te maken. Nou dat heb ik geweten ook. Damn. 10 uur overal gezocht. Planeten, spacestations, trade centers, manufacturing posts, alles.

    Gisteren net voor 02:00, was er eindelijk een trader in de spacestation die antimatter verkocht. Kan nu eindelijk warpen. Dus TIP: gebruik je antimatter bij de schip die je wilt ;-)

    Overigens ga ik wel proberen zoveel mogelijk te ontdekken, want dit spel is gewoon out of this world goed (voor mij ;-)
     
    Olijke Poffer en Alexknl vinden dit leuk.
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Je kan het niet zelf maken nog? Ik kan die antimatter gewoon zelf maken van materials. Dus heb altijd zat warp cells.
    Geen idee meer hoe ik eraan kwam geloof dat ik het van iemand gekregen had.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope, heb de blueprint nog niet. Hahahahahahaha.
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb geen Atlas path gekozen. Maar ga echt niet opnieuw beginnen na al die uren die ik al in het spel heb gestopt. Ik las op internet dat je nog een keer de kans zal krijgen om de Atlas path te volgen. Dus misschien dat ik dat toch ga doen.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit^ Ik kwam gisteren nogmaals zo een ding tegen waar ik kon kiezen voor het Atlas pad of zonder. Ik dacht wtf dit heb ik toch al gekozen in het begin?? Dus zul je inderdaad nog wel eens tegen komen denk ik ;)
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik kwam gister een schip tegen op een trading platform, met 28 slots, voor maar 1.5 miljoen....kwam net 5 ton tekort....snel de grot in de buurt ingegaan waar op deze planeet veel van die kubussen lagen, dat was effe lekker farmen. Uiteraard was dat mooie schip allang vertrokken, maar ben toch effe blijven hangen (lees inventory op orde brengen) en na 5 minuten kwam hij terug! Koopje!:cool:

    Mijn warpdrive was leeg, net als mijn boost en thrust, en ben blij dat ik ze niet aangevuld heb. Alle extra's gedismanteled wat kon.
    Warp zowieso altijd met maar 1 cell aanvullen, voor je het weet kom je een beter schip tegen, en dan ben je het kwijt.
    Tja, blijf nederlander, ook in space.:+

    Ik kwam het ook tegen, echter kon ik toen niet meer kiezen omdat ik de eerste keer nee had gezegd....daarom ben ik opnieuw begonnen (en zat er ook nog maar 2 dagen in, dat scheelt ook:9).
     
    Sasuke26, Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben gisteravond juist uit het Altlas path verhaal gestapt. Haha. Volg nu gewoon de gouden draad naar het midden.
    Ik klikte verkeerd en bam koos dus refuse bij de 3de keer een atlas station te zijn aagekomen. Over en uit met Atlas. Kan niet meer volgen.
    Dus even uitkijken voor diegene die ook te snel zitten te klikken. Haha.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Zie deze discussie over Atlas Pass en Warp Cells. Kwam net, voordat ik hier alles las, dit filmpje tegen.

    Erg handig en komt er op neer dat je gewoon meer moet exploren, dan komt die pass uiteindelijk zelf wel.

    Ik blijf voorlopig in mijn system omdat ik gisteren o.a. op een planeet landde waar totaal geen straling was, zalig.

    Helaas vallen bij mij soms wel delen van de HUD weg, maar PC scheen al problemen te hebben, dus wacht wel tot ze het allemaal fixen.

    Filmpje:
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Delen van de HUD vallen automatisch weg als je ze niet gebruikt he, das volgens mij geen bug ofso.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Thanks, weet ik dat ook weer.
     
  11. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    D-pad naar links haalt het tevoorschijn op PS4. Zal vast op PC ook kunnen ergens.
     
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Vandaag toch weer terecht gekomen op het Atlas pad.
    Kon bij de 1e monolith van de Atlas alleen maar het pad negeren omdat ik die optie had gekozen bij de start van de game. Daarna bij een Analomy toch wel weer voor het pad kunnen kiezen.
    Net mijn 1e pass gemaakt, kijken wat ik daar weer mee kan.
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Waar de fuck is mijn AnubisNefer land?

    ;-)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Ik denk dat ik mijn startersplaneet maar zo ga noemen. :+

    En inmiddels ook al een planeet gezien met heel veel water, maar helaas overal giftig.

    Haastig op zoek naar nederzettingen, monolith's, want wil die atlas pas graag en warp energie. Heeft weinig zin om nu mijn system uit te gaan. =(
     
    Olijke Poffer en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoop echt dat er een soort favorite list komt, ik zou bijvoorbeeld best graag weer terug willen naar mijn begin planeet.

    Ook had ik een planeet die vliegende paling hadden maar dan in het groot en in een besneeuwde wereld.

    Nee deze game is uniek, en ben onwijs blij dat ik de game gehaald heb.
    Echt een game die ik over 10, 20 jaar nog herinner.


    Verstuurd vanaf mijn E6653 met Tapatalk
     
    MAD 1976 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Aangezien het in deze game haast ''onmogelijk'' is om te weten waar je bepaalde dingen kan vinden/kopen, stel ik mijn vraag zo maar even:

    Hoe zijn jullie aan je eerste warp cell en je eerste atlas pas gekomen?

    Ik weet dat het eigenlijks een kwestie van zoeken is, bijvoorbeeld eerste planeet, maar begin na uren spelen een beetje moe te worden van het zoeken naar een warp cell en de atlas pas. Ik wil er eigenlijks niet mijn 1e stelsel voor uit, te weinig warp drive namelijk, maar als het nodig is en het ligt zowat voor het oprapen geen probleem.

    Het zou wel mooi zijn, want dan kan ik mijn verkenning van mijn eerste stelsel namelijk afronden. :)
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Warp Cell moet je craften.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033

    Nou, deze laat ik voorlopig maar even liggen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Vind dan eerst de juist elementen maar eens. Maar had al wel ergens gelezen dat je bij bepaalde monoliths ook Warp Cells kan vinden, soms zelfs meerdere in één pakket. Maar goed, weet niet of dat waar is.

    En heb je nog tips rond die Atlas pas?

    @Remcom00 : Stukje van dat filmpje gezien. Tot het framerate gedeelte. Is ook een drama bij mij, maar heb wel geduld tot ze het patchen.
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2016
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    atlas pass krijg je pas later in de game dus daar hoef je niet naar te zoeken.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina