[Overig] [Algemeen] Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 dec 2013.

1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Cool. Cool.

Ik vond alleen The Wolf Among Us en Game of Thrones leuk.

Tales of Borderlands kon ik op een of andere manier niet inkomen.

Mallakai vindt dit leuk.
  2. Mallakai

Mallakai Active Member

Leuk Bevonden:
    1.570
    Oh meen je? Tales from the Borderlands vond ik zo vet! Vraag me af of @MAD 1976 hem ooit nog gespeeld heb ;)
    Zeker met Borderlands tintje had ik wel verwacht dat je hem cool zou vinden Anubis.. zonde man.

Zelf vond ik Back to the Future echt waardeloos!

MAD 1976 en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Bttf, daar brand ik me vingers niet aan.... ;-)

Waar GoT en Wolf Among Us mij direct trok ivm het verhaal, had ik totaal geen klik met Tales/Borderlands...

Ach ja, kan gebeuren.... ;-)

Mallakai vindt dit leuk.
  4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Duh, tuurlijk heb ik die gespeeld.:+
    Vond het wel goed; leuk verhaal, leuke characters....easy Platinum.:p

Maar er zou toch MP komen in deze Batman game?? Zit dat er al in of komt dat pas na het laatste deel?

Mallakai vindt dit leuk.
  5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Telltale Batman is inderdaad dezelfde gameplay als alle andere Telltales. Maar is dat negatief. Het is hun soort game. Batman past er goed in, "puzzels" oplossen als een detective en het plannen van je attack is precies Batman

6. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

Blijf stiekem geïnteresseerd in deze titel. Hoop van harte dat dit een goede FF gaat worden. Vraag is alleen: nu aanschaffen of afwachten op de Neo?

Laatst bewerkt: 16 aug 2016
  7. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Vandaag met Bound begonnen. Begrijp nog geen reet van het verhaal. Maar de graphics zijn in ieder geval erg nice.

Paar self-made screenshots

Killamonkey vindt dit leuk.
  8. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    ttp://ca.ign.com/articles/2016/08/1...l-gear-survive

IGN can exclusively reveal Metal Gear Survive, a four-player stealth co-op game set within the Metal Gear universe, due for release on Xbox One, PS4 and PC in 2017.

Set directly after the events of Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, Survive sees the members of Militaires Sans Frontières not killed in that game’s finale transported through wormholes into an alternate universe, where they’re forced to battle a force of crystalline zombies and, it seems, at least one Metal Gear itself.

“Metal Gear Survive will offer a fresh take on the series’ famed stealth elements,” said Konami European president, Tomotada Tashiro in a press release, “but within a unique co-op setting that is designed for a truly engrossing multiplayer experience.”

Survive will be the first full Metal Gear game made after the departure of series creator Hideo Kojima, and Konami has been unclear as to how much, if any, of the original Kojima Productions team will be working on the game.

While Big Boss appears at the beginning of the game’s trailer, it remains unclear whether he, the Snake clones, or any recognisable characters from Kojima’s games will appear in the core game. However, Konami does make clear that this is “a new addition to the Metal Gear Solid V experience”.

Konami has revealed few concrete details about the game at this point, barring a teaser trailer (above), but it will be built for four-player co-op play, and will have players using brand new weaponry to fight off enemies. A Konami fact sheet refers to the game as “survival done the Metal Gear way”.

The zombie-like enemies shown are referred to by Konami as “biological threats”, and mention is also made of teaming up to take down “massive threats”, which could potentially be the Metal Gear heard at the end of the trailer.

Going by the trailer itself, the game appears to involve scavenging for resources from the destroyed Mother Base, parts of which have been sucked through and scattered out of the wormholes that transported the game’s central MSF characters.

Survive will use the same FOX Engine that powered both instalments of Metal Gear Solid V. Konami will release more information following Gamescom, and we’ll update you as soon as we find out more.

Trailer staat bij de link.

9. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    No thanks.:rolleyes:

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Housemarqué nieuwe game

Nioh krijgt nieuwe tijdelijke demo

Nioh
    , een Dark Souls-achtige game voor de PS4, krijgt een nieuwe tijdelijke demo. De beta demo is beschikbaar van 23 augustus t/m 6 september. Volgens Koei Tecmo zijn er al aanpassingen gemaakt op basis van de feedback van de vorige demo.

De demo bevat wederom twee gebieden. Een daarvan zat al in de vorige demo, een dorp genaamd Usuki. Nieuwe spelers kunnen dan ook de 'Mark of the Conqueror' DLC-item verdienen door de baas te verslaan. Dit mysterieuze item kun je straks in de echte game gebruiken. Naast Usuki is er ook een compleet nieuw bergachtig gebied genaamd Nakatsu. Hier kun je het 'Mark of the Strong' DLC-item verdienen.

Nioh moet eind dit jaar uitkomen. Koei Tecmo heeft ook speciaal voor Gamescom een nieuwe trailer gemaakt.

Get even

The Tomorrow Children arrives September 6 on PS4. Explore, mine, and build for the glory of all!

Driveclub VR scheurt dit jaar nog naar PlayStation VR

De virtual reality-variant van Driveclub komt dit jaar nog exclusief naar PlayStation VR. Dat maakte Sony bekend via PlayStation Blog.

Spelers kunnen het online tegen elkaar opnemen in Driveclub VR. Daarnaast is er ook een singleplayer carrièremodus met tijdritten en driftraces. De game introduceert een aantal nieuwe banen, maar ook de banen uit de originele game komen weer terug.

Voor spelers die het stampen op de racebanen zo nu en dan even zat zijn hebben de makers iets nieuws bedacht. Zo is er de Cruise Mode waarin de banen op eigen tempo verkend kunnen worden. Met de Virtual Passenger-modus kunnen spelers hun eigen race terugkijken en analyseren vanaf de passagiersstoel. Dit alles en de opgeschaalde details in de auto's zorgen volgens de makers voor een zeer verfrissende ervaring.

Driveclub VR moet nog voor het eind van het jaar verschijnen voor PlayStation VR.

Laatst bewerkt: 17 aug 2016
    Kevf vindt dit leuk.
  11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Steep skiet op 2 december naar consoles en pc - Trailer

Vandaag heeft Steep een verschijningsdatum gekregen in een nieuwe trailer die Ubisoft vandaag heeft onthuld. De game komt 2 december uit.

Eerder maakte Ubisoft bekend dat er een gewone en een gold-editie komt van Steep. Degenen die de game vooraf bestellen ontvangen bij de release ontvangen extra uitdagingen en speciale items via het Moonlight Pack. Deze lichtgevende items zijn speciaal geschikt om te gebruiken tijdens de donkere nachten in de game.

De gold-editie bevat ook de seizoenspas waarmee spelers toegang krijgen tot alle uitbreidingen die in de toekomst uit gaan komen. Steep speelt zich bij release af in de Alpen, maar later zal Alaska worden toegevoegd in een gratis update.

Steep komt 2 december naar PlayStation 4, Xbox One en pc. Aanmelden voor de bèta kan nog steeds via deze link.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Hmm, nice. Hoop al heel lang op een (goede) SSX.

Als EA het niet doet, dan probeer ik deze game wel. Hopelijk heeft het de SSX-feel.:cool:

AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
  14. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
  15. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dit soort spellen kan ik echt niet aan :) Hoe heet die extreme sports game eigenlijk die dit jaar moet uitkomen, met freeroam, sandbox idee?

Edit: met mijn domme hoofd bericht aantal reacties boven me gemist. Als toevoeging dan maar wat gameplay :)

Laatst bewerkt: 22 aug 2016
  16. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Nioh bèta demo is er.

Yi-Long en Mallakai vinden dit leuk.
  17. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Zal hem vandaag of morgen eens proberen. Eerste demo destijds niet kunnen spelen want ook timed, en toen was ik toevallig net in het buitenland....

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Vind die eerste demo erg tof maar mensen hebben veel lopen klagen dus het is nu makkelijker gemaakt geloof ik.

19. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Heb alleen even snel de tutorial gedaan, en was wel aardig. Zal later vandaag de eerste missie ofzo proberen. Niet een game die ik full-price zal gaan kopen, al is het alleen al vanwege het feit dat dit Team Ninja is, oftewel die zullen echt wel weer flink gaan DLC-melken, en daarnaast wil ik eerst nog Bloodborne en/of Dark Souls 3 kopen en spelen...

20. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.347
    Hello, Comrades! Today it gives me great pleasure to announce The Tomorrow Children will be launching next month on September 6 with the early access Founders Pack! We will also be opening the game up to everyone as a free-to-play title in the near future.
    The Tomorrow Children is a unique combination of action, simulation, strategy, and social gaming that delivers an experience unlike anything else. As “projection clones,” players will be tasked to work together — And unite for the glory for all! — in an alternate future Soviet Union in order to restore civilization to a world that has been annihilated by a failed science experiment. Gather resources, build and customize your town, build defenses, fend off gigantic “Izverg” kaiju monsters, and much more.

Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina