Ja dat is kut. Als ie hoge cp is, kan je hem nog wel in gyms doen om mensen af te schrikken. Mijn 1800 cp gyarados zit bij een level 6 of 7 gym al sinds woensdag
Vandaag een Gyarados 1500cp+ geget (eindelijk mn 400 candies kunnen wegfyten), Snorlax bijna 2000cp uit een 10k ei gepopt, Vaporeon geget 1500cp+ door Eevee eitje en een Nidoking 1100cp gespawnd en geget in Vondelpark. Voor mij was t een mooi dagje
Doe eens SS. Nice. Ik ben wel beetje klaar met PoGo merk ik. Beetje hetzelfde als met die SpaceJam stickerboeken van vroeger, in het begin leuk maar na twintig keer dezelfde stickers te zijn tegengekomen is de lol er wel van af. Sowieso is er geen ruk te doen met je pokémon behalve gyms battlen wat de helt van de tijd crashed bij mij. Vandaag ook weer. Met pijn en moeite een gym verslagen en dan krijg ik verdomme alleen maar network connectivity issues wat resulteerde in vijf pokémon van mij die knockie waren en de gym was weer vrolijk blauw met volle pokémon. Daarnaast duurt het soms minuten voor sightings herladen en laden pokestops uberhaupt langzaam of helemaal niet. Oh, en ik krijg alleen maar 2 en 5 KM eieren waar pidgeys en Ratatas en whatnot uit komen. Nog nooit een 10K ei gehad. Hmmm, misschien maar goed ook om te stoppen als zoveel me irriteert
Zo je bent zuur als je in 'broek in waterland' woont, geen enkelen pokestops. In Monnickendam daar in tegen wel.. maar voornamelijk weer ratten en duiven. Na toch een cleffairy.. En gebruiken jullie normalen pokeballs bij lage cp pokemons? Ik had vanmorgen een magikarp met laag cp. Gooi een pokeballs, ontsnapt uit de ball en rent weg.... Oh.. ok.
Gewoon even lekker een pauze nemen dan. Komt nog genoeg aan updates bij. Nu even links laten liggen en later weer checken is geen schande. Er is weinig content nu en dit is een game die nog flink zal groeien in mijn ogen. Zonde om nu "burned out" te raken Imo ben je sowieso zuur als je in een kutdorp als broek in Waterland woont.
Staat ie op hoge precisie/grote nauwkeurigheid? Soms wil bij mij op het scherm klikken ook nog wel eens werken of de app even naar de achtergrond en weer terug. Het kan ook zijn dat jouw gps gewoon kut is.. heb namelijk bijna nooit die message afgezien van het moment dat ik de app weer open.
NDSM heeft wel ontzettend veel pokestops. Heerlijk als ik weer door m'n voorraad great balls heen ben
Hier ook soms last van, met name als ik in een Gym zit. Verder dit weekend toch maar eens naar Kijkduin. Toch wel erg benieuwd! Klinkt goed: http://www.pokemongofans.nl/zeven-dagen-kijkduin-part-2/
Goed, mag ik even zeiken (lees, janken) kom ik een goldduck tegen met cp lvl ??? De eerste die lvl ??? Heeft. Ik denk.. Alles op alles zetten, razz Berry's en een great ball. Je hoor ik heb hem.. En cp lvl.. 848.... Ja hè.. Weer niet boven de 100.. Wat is dat?? Mijn 10km ei komt uit... Kom op.. Iets goede.. Yess.. Een Aerodactyl... Joehoeee.... Met cp lvl.. 676. Ayaan kom op man. Pfff..