Kan nog geen recensies vinden helaas. Heb er wel zin in maar wil graag weten of de game ook gebruik maakt van de rumble triggers anders haal ik hem voor de PS4.
eerste indruk van de game is positief!! voelt weer vele malen beter dan F1 2015. (speel met TX stuur ) grafics zijn super en geluid is ook goed.. Alleen wel zelf alles kwa geluid goed moeten instellen.. Hoorde eerst me eigen wagen niet eens
ik speel op Xbox idd maar niet met een controller.. Ik gebruik altijd Mijn stuurtje als ik ga racen en daarmee voelt alles heerlijk.
Hier het filmpje van ons bezoekje afgelopen zomervakantie aan Fiorano. Sebastian Vettel achter het stuur.
Heb hem vanmiddag binnen gekregen van hun. Morgen avond maar eens proberen als ik weer thuis ben. Heb mn stuurtje al een tijdje niet gebruikt. Ben benieuwd!
Iemand de game ook besteld bij gamedumper? heb hem vandaag niet binnen gekregen en de status staat nog niet eens op verzonden.. krijg ook geen reactie op email met vraag hoe dit zit..
Net effe gauw tijdens het installeren een hotlap gedaan op Silverstone in de RB met controller en alle assists aan (noob). Vanavond eens aan de slag met stuurtje. Eens kijken hoeveel het uitmaakt.
Autos voelen als vrachtwagens met de controller. Hebben meer mensen dit idee? Daarnaast vind ik het zonder TC erg lastig terwijl ik toch al mn hele leven racegames speel. Moet erg wennen aan de besturing!